SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SOCIAL MEDIA
Łowicz, Nadbzurzańska Dolna 7/9
Jesteś internetowym kocurem, Tik Tok to Twój konik, a po Instagramie poruszasz się jak ryba w wodzie? Ta robota jest dla Ciebie!
Nie da się funkcjonować w świecie SM z sukcesami bez znajomości sieciowych realiów i technologicznych smaczków. Dobrze wiesz kogo warto oznaczyć, czym przyciągnąć grupę docelową, jak reagować na trendy,
a przygotowanie dobrego raportu to dla Ciebie pestka. Jesteś kreatywny i zmotywowany do działania? Aplikuj!
Zooksy to firma, która poprzez swoją kreatywność i doświadczenie chce sprawiać radość innym. Co oznacza nie tylko humor i bycie miła marką, ale przede wszystkim różnorodne skarpetki dobrej jakości, które zostaną
z konsumentem na lata. Skarpetki Zooksy są tworzone z odwagą i miłością w rodzinnej fabryce w Polsce, to skarpetki, dla osób które słuchają przede wszystkim siebie i każdego kto ceni sobie niezależność i radość życia Nieważne czy nosisz kolorowe czy minimalistyczne skarpetki na stopach. Mają Ci się podobać. Masz się w nich czuć dobrze. Albo w ogóle mają na Ciebie nie wpływać. To po prostu skarpetki.
CO JEST DO ZROBIENIA
- współtworzenie strategii rocznych planów marketingowych marki Zooksy
- planowanie, i prowadzenie komunikacji w kanałach social media (Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok, mile widziany Twitter) zgodnych ze strategią i najnowszymi trendami,
- tworzenie grafik/filmów na potrzeby mediów społecznościowych,
- moderowanie profili SM: aktywizowanie społeczności, obsługa klienta poprzez media społecznościowe, budowanie więzi z followers’ ami,
- strategia, nadzór i koordynacja współpracy z influencerami: research, negocjowanie warunków umowy, nadzór nad procesem realizacji umowy i rozliczeń,
- współudział w organizacji sesji zdjęciowych,
- monitoring trendów, konkurencji i raportowanie działań
SZUKAMY OSOBY KTÓRA
- ma doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub o podobnym zakresie działań (+/- 2 lata),
- mile widziane doświadczenie we współpracy z agencją po stronie klienta lub agencji,
- posiada minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu firmowych profili social media w branży fashion lub lifestyle,
- potrafi zmierzyć efekt działań marketingowych, ma doświadczenie w przygotowaniu odpowiednich raportów i osiąganiu KPI,
- zna narzędzia Google (Analytics, Ads) oraz Facebook Ads , ma doświadczenie w tworzeniu reklam,
- posługuje się programami: Photoshop, Illustrator, Acrobat, InDesign oraz wybranego programu do montowania krótkich filmów typu reels, tik tok,
- charakteryzuje ją duża otwartość na tworzenie i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań, posiada umiejętności analityczne, wyciąga wnioski na podstawie danych,
- posługuje się językiem angielskim minimum na poziomie B2,
- posiada kreatywne, innowacyjne i nieszablonowe podejście do strategii komunikacji, w tym komunikacji on-line,
- jest ambitny, lubi nowe wyzwania, umie wyznaczać sobie cele i je osiągać. Ceni szczerość, transparentność, feedback, zaangażowanie i otwartość na ludzi i świat, wychodzenie poza schematy i oczywiście ma pełną szafę skarpetek 😉.
CO MOŻEMY DAĆ OD SIEBIE
- wynagrodzenie w przedziale 4500 - 5500 zł netto i umowę B2B lub umowa o pracę (z płatnym urlopem),
- praca w naszym biurze 5 dni w tygodniu, lub hybrydowy model pracy (2 dni z biura, 3 dni z domu) 🙂,
- elastyczne godziny pracy - zaczynamy między 7:00, a 10:00, ale jeśli musisz wyskoczyć do lekarza, to nie problem,
- 2 szkolenia w roku, chcemy abyś rozwijał_a swoje umiejętności,
- Przyjemne do pracy biuro z fajną, młodą ekipą i 2 psiakami 🙂,
- zniżki pracownicze na wszystkie produkty marki Zooksy,
- możliwości nauki j. angielskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego.
Podoba się? Widzisz siebie w naszym teamie? Aplikuj!