Office Manager
Nowa
Praca biurowa

Office Manager

Grodzisk Mazowiecki
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B1

administracja biurowa

organizacja pracy

ustalanie priorytetów

samodzielność

komunikatywność

MS Office

język angielski

Mile widziane

Ochrona środowiska

branża produkcyjna

Opis stanowiska

W związku z dynamicznym rozwojem do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko

Office Manager


Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w polskiej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • Przyjazna atmosfera oraz energiczny zespół współpracowników
  • Możliwość rozwoju i zdobycia szerokiego doświadczenia zawodowego
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Zniżki na firmowe produkty
  • Parking dla pracowników
  • System poleceń pracowniczych
  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje


Obowiązki

  • Codzienne wsparcie Dyrektora Administracji w realizacji zadań operacyjnych i projektowych
  • Koordynowanie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem zakładu produkcyjnego
  • Obsługa i nadzór nad dokumentacją wewnętrzną oraz korespondencją firmową
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług m.in. weryfikacja umów podpisywanych z dostawcami, negocjowanie warunków (np. opieka medyczna, serwisy)
  • Koordynacja obiegu dokumentów i zakupów biurowych
  • Współpraca z innymi działami w zakresie spraw organizacyjnych
  • Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska m.in. wsparcie w przygotowywaniu raportów środowiskowych, kontakt z urzędami
  • Wspieranie procesu wdrażania procedur oraz utrzymywania standardów firmowych
  • Obsługa floty samochodowej, organizacja delegacji służbowych oraz nadzór nad koordynowaniem zagadnień związanych z laptopami, licencjami i telefonami służbowymi.


Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane w firmie produkcyjnej
  • Znajomość zagadnień z zakresu administracji biurowej oraz mile widziane z zakresu ochrony środowiska,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność ustalania priorytetów
  • Samodzielność w działaniu i umiejętność szybkiego reagowania na zmiany
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word, Outlook)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego


O nas

ZPC Milanówek jest firmą rodzinną. Od samego początku specjalizuje się w produkcji Tradycyjnej Krówki Milanowskiej znanej i kochanej przez konsumentów w całym kraju. Firma od 15 lat rozwija dodatkowo produkty z kategorii Fudge, Nougat oraz słodycze w czekoladzie, w tym produkty o niskiej kaloryczności. Produkty ZPC Milanówek, często nietypowe, są wybierane przez największe sieci na całym świecie i oferowane nawet w najdalszych zakątkach globu.

Celem naszej firmy jest nieustanny rozwój i innowacja we wszystkich dziedzinach naszej działalności. Dbamy aby nasze produkty zaskakiwały swoją unikatowością i smakiem, jednocześnie wpisując się w aktualne trendy żywieniowe. Dostosowujemy nasz zakład do najnowszych standardów pracy, dbając aby nasz personel mógł funkcjonować w przyjaznym ale i nowoczesnym otoczeniu. Kierujemy się najwyższymi wartościami, zapewniając bezpieczeństwo, poszanowanie ludzkiej pracy oraz uwzględniając troskę o środowisko. Gwarancją najwyższej jakości jest wdrożenie przez ZPC Milanówek najbardziej wymagających certyfikacji takich jak: IFS Food, BRC, Smeta, RSPO, a także HALAL Assurance System.

Dowiedz się więcej i dołącz do ZPC Milanówek!

Rekomendowane oferty

Asystent/ka ds. Rozliczeń i Fakturowania

Nowa
ADAR Sp. z o.o.
Gdańsk
weyfikacja dokumentów
administracja
Nowa

Koordynator ds. Wsparcia Konsultantów IT

Nowa
Upvanta
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
administracja
Microsoft Office Excel
Nowa