Customer Success Manager

7 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Obsługa klienta

Customer Success Manager

Obsługa klienta

Krucza 50, Warszawa

ZYNT

Pełny etat
B2B
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna
7 000 - 10 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

B2B
doradztwo
customer service
branża IT
empatia
AI
B2B marketing
sprzedaż B2B

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: C1

Opis stanowiska

Customer Success Manager (B2B SaaS)


Kim jesteśmy?


ZYNT - narzędzie sales intelligence dla B2B. Pomagamy zespołom sprzedaży i marketingu wyłapywać właściwe „sygnały zakupowe” w dobrym momencie i zamieniać je na rozmowy handlowe.


Po co ta rola

  • Doprowadzisz nowych klientów do pierwszej sprzedaży i aktywnej adopcji ZYNT.

  • Utrzymasz zaangażowanie, zbierzesz feedback i z wspólnie z nami będziesz stroić sygnały zakupowe klientów.

  • Zmniejszysz ryzyko churn u klientów w procesie onboardingu.


Twoje zadania

  • Wspólne prowadzenie warsztatu kick-off i 4 cotygodniowych sesji strojenia sygnałów z klientami (z notatkami, materiałami, organizacją przestrzeni w Notion).

  • Zbieranie wymagań, mapowanie ICP/person zakupowych, definiowanie scenariuszy użycia ZYNT.

  • Konfiguracja biznesowa sygnałów (współpraca z CEO/CPTO i C-level po stronie klienta).

  • Codzienny monitoring sygnałów w onboardingu, filtrowanie, flagowanie, szybki kontakt z klientem.

  • Rekomendacje i koordynacja działań po stronie klienta.

  • Edukacja użytkowników: krótkie tutoriale, FAQ.

  • Raport tygodniowy do klienta + wewnętrzny status; udział w QBR.

  • Budowa playbooków i checklist (z opcją wsparcia asystenta).

  • Zbieranie i porządkowanie feature requestów; domykanie pętli feedbacku odnośnie produktu.


Jak pracujemy

  • Działamy szybko i sprawnie bez zbędnych przeciągających się procesów.

  • Reakcja do klienta w godz. 9-17 CET: ≤4h.

  • Podsumowanie tygodnia: piątek do 16:00.

  • Codzienny status na Slacku



Kogo szukamy


Must-have

  • ≥3 lata w CSM/Consulting/Implementacji B2B SaaS.

  • Doświadczenie w sales intelligence/RevOps (lejki sprzedaży, ICP, persony).

  • PL i EN - komfort pracy z kadrą C-level. (B2++/C1)

  • Proaktywność i samodzielność w niepełnym procesie.

  • Narzędzia no-code; biegłość w Slack/Notion/Google.

  • Prowadzenie warsztatów i szkoleń.


Nice-to-have

  • Notion.

  • HubSpot.

  • Project Management.

  • Doświadczenie z QBR i budową health score.

  • Tworzenie contentu do help center.


Postawy

  • Proaktywność.

  • Krótka, jasna komunikacja i szybkie decyzje.

  • Wiesz, kiedy poprosić o korektę, jeśli coś blokuje Twoje cele.

  • Zaangażowanie 110%.



Warunki

  • Forma zatrudnienia: B2B

  • Wynagrodzenie: podstawa + bonus kwartalny (bazujący na retencji + WAU).

  • Praca zdalna, godziny 9–17 CET, 1×/mies. wizyta w biurze.


Proces rekrutacji

  • Rozmowa telefoniczna (30 min)

  • Pogłębiony wywiad + zadanie (60–90 min)

  • Rozmowa z założycielami (45–60 min)

Wymagane umiejętności

B2B
doradztwo
customer service
branża IT
empatia
AI
B2B marketing
sprzedaż B2B

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: C1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 01.12.2025

Customer Success Manager

7 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Customer Success Manager

Krucza 50, Warszawa

ZYNT

7 000 - 10 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest spółka 2WM z o.o. z siedzibą w Wrocławiu, ul. św. Mikołaja 8/11/208 (dalej jako "administrator").... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.