• Oferty
  • Wszystkie ofertyKatowiceSprzedażRegionalny Menedżer Rozwoju Rynku – artykuły BHP/ŚOI/Wynajem odzieży
    Regionalny Menedżer Rozwoju Rynku – artykuły BHP/ŚOI/Wynajem odzieży
    Sprzedaż
    4Workers

    Regionalny Menedżer Rozwoju Rynku – artykuły BHP/ŚOI/Wynajem odzieży

    4Workers

    Katowice
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP, B2B
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    CRM
    prawo jazdy
    kreatywność
    sprzedaż

    Opis stanowiska

    4Workers to nowoczesna spółka w obszarze dystrybucji i usług dla przemysłu działająca w strukturze jednej z największych polskich grup kapitałowych. Specjalizujemy się w utrzymaniu czystości w obiektach dla przemysłu lekkiego, ciężkiego oraz spożywczego. Sprzątamy biura i biurowce, a także świadczymy usługi specjalistyczne. Jesteśmy firmą sprzątającą, dla której ważne jest środowisko i jego ochrona.


    To niezwykle ekscytujący moment, aby stać się częścią naszego zespołu, ponieważ mamy ambitne plany rozwojowe na najbliższe lata. Zapraszamy Cię do naszego zespołu, jeśli lubisz uczestniczyć w ambitnych przedsięwzięciach i jesteś gotowa/y na szybki rozwój.

    Wyróżniają nas nowoczesne podejście do biznesu, wysoka kultura pracy i zaangażowany zespół – dlatego warto do nas dołączyć!


    Twój zakres obowiązków:

    Dział sprzedaży to jedna z najważniejszych części naszej organizacji. Sprzedaż usług to podstawowy element, na którym opieramy nasz wzrost. Obecnie szukamy kluczowego członka outboundowego zespołu sprzedażowego.


    Twoja rola będzie główne skupiać się na:

    • Pozyskiwaniu nowych klientów. Do Twoich codziennych zadań należeć będzie prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych w sektorze usług utrzymania czystości, negocjowanie warunków oraz procesowanie umów.
    • Prospectingu;
    • Aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów;
    • Proaktywnym wyszukiwaniu nowych kontrahentów;
    • Dużej aktywności działań w zakresie coldcallingu oraz coldmailingu;
    • Realizacji celów sprzedażowych w zakresie sprzedaży usług utrzymania czystości;
    • Budowaniu i utrzymywaniu trwałych relacji biznesowych z klientem;
    • Prezentacji i promocji firmy na rynku, monitorowaniu rynku i analizie potrzeb klientów;
    • Poszukiwaniu sposobów zwiększania efektywności sprzedaży;
    • Prowadzeniu negocjacji handlowych oraz finalizacji transakcji zakończonych podpisaniem umowy.



    Nasze wymagania:

    Warunek konieczny: doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży dystrybucji BHP/ŚOI/wynajmu odzieży czyściw, mat.


    Szukamy osoby posiadającej poparte doświadczeniami i wynikami umiejętności w zakresie:

    • Aktywnej sprzedaży B2B i negocjacji;
    • Zorientowania na realizację celów i osiąganie wyników;
    • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów;
    • Zadawania pytań i słuchania;
    • Prowadzenia sprzedażowych rozmów telefonicznych.


    Odnajdziesz się w naszej organizacji jeśli bliskie Ci są:

    • Wysoka kultura osobista w kontakcie z klientem i współpracownikami;
    • Szczera, partnerska i otwarta komunikacja;
    • Planowanie i badanie efektów pracy w oparciu o liczby, a nie błędy poznawcze czy intuicję.
    • To stanowisko dla osoby, która potrafi pracować i dobrze się czuje w dynamicznie zmieniającej się, stale eksperymentującej organizacji.



    To oferujemy:

    • Istotne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej organizacji z 30-letnim doświadczeniem;
    • Możliwość wyboru rodzaju kontraktu: umowa o pracę lub B2B;
    • Stabilną i długoterminową współpracę;
    • Wynagrodzenie zasadnicze oraz system prowizyjny miesięczny zależny wyłącznie od efektów Twojej pracy z możliwością skalowania wraz ze wzrostem firmy;
    • Udział w konferencjach branżowych, szkoleniach i warsztatach oraz spotkaniach integracyjnych;
    • Narzędzia pracy dostosowane do istotności stanowiska: samochód służbowy, laptop, telefon;
    • Świetny zespół, luźną atmosferę i możliwość współpracy z najlepszymi zewnętrznymi specjalistami; wsparcie doświadczonej kadry.


    Twoje kluczowe cele:

    🎯podstawowym KPI będzie ilość i wartość nowo pozyskanych klientów.



    Miejsce pracy:

    • Pracujemy w trybie hybrydowym lub mobilnym. Jako Regionalny Menedżer Rozwoju Rynku będziesz pracować głównie w swoim regionie jednak musisz być gotowa/y do spotkań i warsztatów w krakowskim biurze.
    • Szukamy osób do pracy na terenie województw: śląskie, dolnośląskie i wielkopolskie.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Business Development Manager

    Business Development Manager

    Nowa
    Ancymony (*ancy)
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    marketing
    Google Analytics
    CRM
    Nowa
    Junior Key Account Manager

    Junior Key Account Manager

    Nowa
    NOWEL Sp. z o. o.
    Legionowo
    sprzedaż
    Angielski
    prawo jazdy
    Nowa
    E-commerce Specialist

    E-commerce Specialist

    Nowa
    2 071 - 2 588 usd
    Eveline Cosmetics
    Piaseczno
    Logifact
    magento
    Optima
    Nowa
    Kierownik Planu Handlowego

    Kierownik Planu Handlowego

    Nowa
    Dr. Max
    Wrocław
    Angielski
    komunikatywność
    Ms office
    Nowa
    Przedstawiciel handlowy palarni kawy

    Przedstawiciel handlowy palarni kawy

    Nowa
    1 423 - 2 200 usd
    Czarna Fala
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    priorytetyzacja
    budowanie relacji
    Nowa