Specjalista ds. Dropshippingu i optymalizacji procesów
Dawidowska 10, Zamienie
Action S.A.
Zakres obowiązków:
Zarządzanie relacjami z dostawcami: bieżący kontakt, negocjacje warunków współpracy, rozwiązywanie rozbieżności.
Pozyskiwanie nowych dostawców i produktów: ocena potencjału rynkowego, weryfikacja jakości.
Monitorowanie i optymalizacja procesów automatyzacji zakupowej.
Analiza rynku, cen i działań konkurencji oraz identyfikacja trendów sprzedażowych.
Współtworzenie polityki sprzedażowej: promocje, cenniki, strategie.
Rozwiązywanie problemów logistycznych oraz reagowanie na zakłócenia w realizacji zamówień.
Wymagania:
Wykształcenie preferowane: ekonomia, finanse, zarządzanie,
Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia.
Znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel), również w wersji chmurowej (Office 365).
Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dostawcami i dokumentacją - mile widziana.
Dla Ciebie mamy:
Pracę, w której naprawdę ma się wpływ - nie tylko na budżet, ale i na jakość kawy w kuchni (bo można głosować w ankietach!).
Zgrany zespół, który potrafi zarówno cisnąć terminy, jak i pizzę po godzinach.
Możliwość rozwoju - pionowo, poziomo, a czasem nawet po skosie.
A do tego dbamy o Twoje zadowolenie i komfort pracy oferując:
Siłownia i Kort do Squasha: bezpłatny dostęp do siłowni i kortu do squasha na terenie firmy
Parking:Przestronny parking dla aut i rowerów.
Nagrody za Polecenia Pracownicze:Wynagradzamy Cię za rekomendację nowych pracowników.
Prywatna Opieka Medyczna i Ubezpieczenie na Życie: Dbamy o Twoje zdrowie i bezpieczeństwo.
Karta MultiSport:Dostęp do wielu obiektów sportowych.
Wydarzenia Integracyjne: Organizujemy imprezy i spotkania, które sprzyjają integracji zespołu.