Połączenie wiedzy digital marketingu oraz świata IT/Big Data to my! 🚀
Nasze wieloletnie doświadczenie i wiedza w obszarze digital mediów zaowocowały rozwojem nowego obszaru Mar Tech, w którym tworzymy zaawansowane systemy dashboardowe, które analizują dane marketingowe i pomagają naszym klientom efektywnie wykorzystywać potencjał biznesowy płynący z kampanii reklamowych. Na tym jednak się nie zatrzymaliśmy! Obecnie prężnie rozwijamy nowe narzędzie pozwalające naszym Klientom optymalizować ustawienia kampanii i weryfikować jakość swoich reklam.
🔎Szukamy osoby, która płynnie komunikuje się po angielsku, jest w stanie prowadzić prezentacje i spotkania w tym języku, a praca na międzynarodowych projektach brzmi dla niej jak idealne wyzwanie. Kandydat powinien być otwarty na pracę w środowisku bardzo dynamicznym, wymagającym szybkiego dostosowania się do zmiennych priorytetów i zadań.
✳️Czym się zajmiesz, jak do nas dołączysz:
- będziesz osobą odpowiedzialną za współpracę z kluczowymi klientami firmy i utrzymywanie z nimi relacji - będziesz osobą na pierwszej linii kontaktu, która rozumie ich potrzeby i cele;
- będziesz pomagać klientom monitorować wyniki kampanii na platformach takich jak Google Ads, Analytics, Amazon, Facebook itp., a konkretniej - będziesz tworzyć systemy dashboardowe, które pomagają w analizie danych i podejmowaniu decyzji biznesowych naszych klientów;
- będziesz koordynować pracę między klientem a wewnętrznymi zespołami naszej firmy, takimi jak analitycy, developerzy, testerzy danych, aby zapewnić, że projekty są dostarczane zgodnie z harmonogramem, a cele klienta są osiągane;
- codziennie będziesz zarządzać wieloma zadaniami i projektami – przede wszystkim będziesz ustalać priorytety i monitorować postęp prac.
✳️Od Ciebie oczekujemy:
- swobodnej komunikacji w języku angielskim, która jest niezbędna, ponieważ będziesz współpracować wyłącznie z klientami anglojęzycznymi;
- doświadczenie w pracy z klientem, najlepiej w środowisku IT, BI, Big Data;
- wiedzy, jak działają platformy reklamowe (Google, YouTube, Facebook, Instagram, Amazon, The Trade Desk) oraz umiejętność zarządzania projektami digitalowymi;
- praktyczna znajomość Excel’a i PowerPoint’a- u nas będziesz korzystać z tych narzędzi do analizy danych, przygotowywania raportów oraz prezentacji dla klientów;
- umiejętności budowania i utrzymywania relacji z klientem;
- wiedzy, jak efektywnie zarządzać projektem oraz układać priorytety;
- znajomości branży digital marketingu – jesteś na bieżąco z nowinkami i trendami na rynku.
✳️Oferujemy:
- rozwój w dynamicznie rozwijającej się branży Mar Tech oraz pracę z rozpoznawalnymi i międzynarodowymi markami, w tym z największymi reklamodawcami na świecie;
- udział w rozwoju narzędzia skupionego wokół optymalizacji ustawień kampanii i weryfikacji jakości reklam;
- środowisko nastawione na wymianę wiedzy i dzielenie się dobrymi praktykami;
- pracę w gronie specjalistów, od których (gwarantujemy) sporo się nauczysz, a oni chętnie nauczą się od Ciebie;
- wspieramy samodzielność i inicjatywę, zapewniamy wyzwania - it’s up to you! 🤩