Oferty
Koordynator(ka) Biura
Nowa
Praca biurowa

Koordynator(ka) Biura

Kraków
7 000 - 8 500 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 000 - 7 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna
adsfox

adsfox

Jesteśmy startupem technologicznym, który oferuje narzędzia i usługi do zwiększania zysków klientów biznesowych. Będąc oficjalnymi partnerami Google i Meta, tworzymy rozwiązania do skuteczniejszej optymalizacji kampanii reklamowych, budowania systemów partnerskich i afiliacyjnych oraz monitorowania zadowolenia klientów.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Analiza Danych

raportowanie

administracja

HR

Mile widziane

zarządzanie projektami

język angielski

Opis stanowiska

Poszukujemy Koordynator(a)ki Biura, która zadba o sprawne funkcjonowanie naszego biura oraz będzie wspierać nas zarówno w codziennych zadaniach administracyjnych jak i HR


Nasza idealna kandydatka: lubi porządek (szczególnie w papierach), szybko się uczy, chce rozwijać swoje umiejętności w różnych obszarach.


Doświadczenie nie jest wymagane, ale mile widziane.


Twoje zadania będą obejmować:

  • zarządzanie dokumentacją i nadzór nad sprawami administracyjnymi,
  • analizowanie danych i przygotowywanie raportów na potrzeby zespołu i zarządu,
  • organizację pracy biura i wspieranie zespołu w codziennych zadaniach,
  • pomoc w usprawnianiu procesów wewnętrznych, koordynowanie komunikacji i współpraca ze wszystkimi działami firmy,
  • testowanie nowych funkcjonalności narzędzi i programów.


Czego oczekujemy:

  • szybkiej nauki i chęci rozwoju w różnych obszarach,
  • biegłości w obsłudze programów komputerowych lub łatwość w przyswajaniu nowych informacji technologicznych,
  • umiejętności analizy danych i raportowania,
  • dobrej znajomości programów należących do pakietu MS Office (w szczególności Excela)
  • świetnej organizacji pracy,
  • proaktywnego podejścia do problemów i otwartości na nowe wyzwania,
  • chęci do współpracy w kreatywnym i pełnym energii zespole,
  • dyspozycyjności do pracy na pełen etat (pon-pt) stacjonarnie w krakowskim biurze (w okolicach placu Bieńczyckiego)
  • odpowiedzialności, samodzielności i sumienności w wykonywanych zadaniach.


Mile widziane:

  • umiejętność robienia automatyzacji w Excelu i/lub Google Sheets
  • doświadczenie z HR
  • doświadczenie w księgowości
  • Znajomość power BI


Oferujemy:

  • pracę w inspirującym środowisku dynamicznie rozwijającej się firmy technologicznej
  • możliwość nauki i rozwoju zawodowego w różnych obszarach marketingu i administracji,
  • przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonych kolegów i koleżanek,
  • szansę na rozwój kariery w bardzo perspektywicznej branży


Jeśli szukasz wyzwań i chcesz się wszechstronnie rozwijać - wyślij nam swoje CV i dołącz do naszego zespołu


O nas:

Jesteśmy startupem technologicznym, który oferuje narzędzia i usługi do zwiększania zysków klientów biznesowych. Będąc oficjalnymi partnerami Google i Meta, tworzymy rozwiązania do skuteczniejszej optymalizacji kampanii reklamowych, budowania systemów partnerskich i afiliacyjnych oraz monitorowania zadowolenia klientów.

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
7 000 - 8 500 PLN

Netto miesięcznie - B2B

5 000 - 7 000 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Sprawdź podobne oferty pracy

Executive Assistant

Nowa
Autobidmaster
Warszawa
administracja
Russian language
English language
Nowa

Młodszy Technolog

Nowa
ALAB laboratoria
Wrocław
Microsoft Office
Microsoft Office Word
Microsoft Office Excel
Nowa

Pomoc administracyjna w dziale dydaktyki

Nowa
Centrum Nauki i Biznesu Żak
Łódź
Microsoft Office Excel
Nowa

Konsultant / Konsultantka obsługi POZ

Nowa
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Warszawa
obsługa pacjenta
Call center
obsługa klienta
Nowa

Specjalista ds. weryfikacji kierowców w Warszawie

Nowa
5 200 - 6 000 pln
4Drivers&Delivery
Warszawa
administracja
Microsoft Office
account manager
Nowa