Specjalista w Dziale ds. Finansowo-Księgowych
Finanse

Specjalista w Dziale ds. Finansowo-Księgowych

Zielona Góra
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

księgowość

finanse

VAT

analiza finansowa

Microsoft Office

Mile widziane

finanse publiczne

Opis stanowiska

Agencja Mienia Wojskowego ogłasza nabór na stanowisko Specjalista w Dziale ds. Finansowo-Księgowych

Oddział Regionalny AMW w Zielonej Górze


Oferujemy:

  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.


Główne obowiązki:

  • prowadzenie ewidencji środków trwałych, środków trwałych w budowie, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia niskocennego,
  • uzgadnianie faktur sprzedaży pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług,
  • prowadzenie i uzgadnianie ewidencji rejestrowanych dokumentów w rejestrach VAT, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami,
  • dokonywanie kontroli kompletności i formalno-rachunkowej rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • weryfikacja dowodów księgowych i dekretów kontrolingowych pod względem prawidłowości ujęcia w księgach rachunkowych, zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości,
  • udział w procesie planowania finansowego, monitorowania wykonania planu oraz oceny realizacji planów i odchyleń.


Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym rok w zakresie zadań zbliżonych do wymienionych w głównych obowiązkach,
  • znajomość ustaw o: rachunkowości, finansach publicznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, podatku od towarów i usług VAT oraz rozporządzenia o klasyfikacji środków trwałych,
  • znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Agencji, tj.: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego i o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP,
  • podstawowa znajomość zasad analizy finansowej,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • odpowiedzialność, dokładność, sumienność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.


Wymagania dodatkowe:

  • preferowane wykształcenie wyższe ekonomiczne z zakresu rachunkowości,
  • mile widziana doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
  • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).


Termin składania dokumentów: 30 czerwca 2023 r.


Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego

ul. Nowowiejska 26A

00-911 Warszawa

z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 111/23”


Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.


Dodatkowe informacje:

  • oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane - decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.


Rekomendowane oferty

Analityk ds. finansowych (m/k)

Nowa
BUDIMEX S.A.
Gdańsk
analiza finansowa
ekonomia
sprawozdania finansowe
Nowa

Valuation Controller - remote

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
finanse
angielski
Nowa