Znudziły Cię generyczne i kwieciste treści, od których roi (to nie przypadek) się w kampaniach reklamowych?
Najważniejsze w pisaniu jest dla Ciebie zrozumienie bólu klienta i wywołanie u niego działania (celem ostatecznym jest zawsze sprzedaż), dlatego czujesz niezrozumienie u innych marketerów i szukasz dla siebie lepszego środowiska?
Odczuwasz złość i szukasz zmiany, ponieważ Twoja praca na insightach jest niedoceniana, a klient i tak zawsze wie lepiej i narzuca, jak przygotować treści?
Wiesz już, że sztuczna inteligencja nie zabierze pracy ludziom w contencie... bo to Ty zabierasz im ją już teraz, wykorzystując AI w swoich tekstach na poziomie nieosiągalnym dla wszystkich sceptyków i tradycjonalistów?
Briefy, które klienci uzupełnili niedbale lub w ogóle, oferty ograniczające swobodę pisania i spakietowane klepanie tych samych treści “over and over again” - to dla Ciebie relikty przeszłości, do których nie chcesz wracać, dlatego szukasz firmy pracującej w oparciu o warsztaty i wypracowane z klientami strategie komunikacji, których efektami pochwalisz się później znajomym lub rodzinie?
A może po prostu rozumiesz już, że dobra treść to treść, która sprzedaje i teraz chcesz, żeby ktoś dobrze Cię za taką robotę wynagrodził?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej część z tych pytań - czytaj uważnie, ponieważ:
🔥 Szukamy konwersyjnego Senior Content Specjalisty 🔥
Konwersyjnego, ponieważ nie tylko podchodzimy do marketingu naszych klientów warsztatowo, strategicznie i holistycznie, ale celem nadrzędnym wszystkiego, co robimy jest uzyskanie jak najwyższego ROI. Dzięki temu wszyscy (również Ty) będą “happy” :)
Zaczynamy od poznania klienta: jego teamu, firmy, klientów, branży, słabych punktów, itp. Kluczowe są tu warsztaty, na podstawie których układamy strategię, w tym strategię komunikacji (Twoja rola), a następnie wdrażamy ją w życie (konkret plan działań z jasno określonymi celami).
Ważne: w przygotowaniu strategii contentowej będziesz polegać nie tylko na zaangażowanym kliencie, ale też na całym warsztatowym zespole ROI Hunterów z różnych działek marketingu.
Tak przygotowana i ułożona współpraca sprawi, że najpierw dobrze przygotujesz się do pisania i dopiero wtedy zajmiesz się opracowaniem komunikacji dla brandu.
Pracujemy z klientami w 3-miesięcznych interwałach, co z jednej strony trzyma współpracę w ryzach, a z drugiej - pozwoli Ci długofalowo planować i rozwijać content dla marek, dla których będziesz prowadzić komunikację.
Na koniec dnia z przyjemnością będziesz obserwować, jak znane brandy skalują się i rozwijają pod Twoim piórem, prawdziwie wyróżniając się na tle licznych, przeciętnych, szablonowych treści.
Ważne:
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️♂️
Dzięki temu zyskasz czas na to, co robisz najlepiej, czyli pisanie, a resztą, np. tworzeniem grafik, prowadzeniem kampanii, kontaktem z klientem, itp - zajmą się dedykowani do tego, zaprawieni w boju specjaliści.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Co dostaniesz:
- Swobodę w kreowaniu komunikacji dla interesujących brandów z całej Polski,
- Otwartość zespołu i pełne wsparcie w skutecznym wykorzystaniu sztucznej inteligencji,
- Możliwość twórczego “wyżycia się” na projektach z różnych branż oraz treściach każdego typu,
- Samodzielność i sprawczość w realizowanych projektach,
- Nieustanny rozwój i możliwość zdobycia skilli i perspektywy marketingowej znacznie szerszej niż content (dzięki warsztatom),
- Tworzenie treści bez sztywnych briefów, nieprzemyślanych ofert i odgórnie narzuconych wytycznych,
- Silne nastawienie organizacji na mierzalność i wyniki (“nie” dla uznaniowości i faworyzowania),
- Możliwość rozwijania projektów długoterminowych (nawet wieloletnie współprace z klientami),
- Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski (niektóre z pewnością znasz i być może się w nie wkręcisz),
- Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od skillsetu i doświadczenia),
- Otwartość innych osób w firmie na współpracę i szukanie rozwiązań,
- Jasną hierarchię w organizacji oraz proste zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
- Pracę w firmie z swobodną atmosferą oraz równie nieformalny kontakt z klientami (z wieloma jesteśmy na “Ty”),
- Imprezy i spotkania integracyjne,
- Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
- Wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
- Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
- Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki i ebooki).
Na czym nam zależy:
- Doświadczenie w tworzeniu contentu sprzedażowego, który konwertuje, np. w coldmailingu (min. 1 rok doświadczenia);
- Doświadczenie w tworzeniu contentu do stron internetowych oraz SoMe (min. 3 lata doświadczenia);
- Doświadczenie w opracowaniu strategii content marketingowej (min. 2 lata doświadczenia);
- Doświadczenie w przygotowaniu koncepcji kreatywnych i strategii komunikacyjnych (min. 1 rok doświadczenia);
- Doświadczenie w tworzeniu komunikacji marek zarówno nowych i istniejących (stawianie i rozwijanie brandów);
- Wysoki poziom empatii i umiejętność pracy na insightach;
- Umiejętność posługiwania się językiem korzyści;
- Perfekcyjna znajomość języka polskiego;
- Znajomość zasad copywritingu i podstaw SEO;
- Biegła obsługa narzędzi Facebook, LinkedIn, TikTok;
- Umiejętność przygotowania researchu na temat firmy;
- Umiejętność dostosowania tonu i stylu komunikacji do różnych grup docelowych;
- Dobra organizacji pracy i terminowości;
- Doświadczenie agencyjne - mile widziane;
- Zainteresowanie literaturą Darka Puzyrkiewicza lub podobną - mile widziane :)
Etapy rekrutacji:
- Aplikujesz 📬
- Sprawdzam Twoją aplikację 👀
- Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (rozmowa ok. 30-40-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
- W ciągu 1-2 dni roboczych po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
- Organizujemy drugą rozmowę (spotkanie bądź spotkanie online). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
- Możesz otrzymać zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
- W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
- Przesyłam do Ciebie umowę, aby potwierdzić, że formalnie się rozumiemy 📄
- Organizujemy trzecią rozmowę (krótkie spotkanie online), podczas którego rozmawiamy o propozycji współpracy 💬
- Formalizujemy współpracę 📄
- Startujemy! 🚀
Rodzaj umowy: B2B lub UZ 📜
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.