Social Media Project Manager
Marketing

Social Media Project Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

elastyczność

komunikatywność

odpowiedzialność

praca w grupie

samodzielność

social media

język angielski

Mile widziane

pomysłowość

marketing

digital marketing

analiza

doradztwo

Opis stanowiska

Cześć! Mam na imię Filip i jestem Business Ownerem Zespołu Social. Poszukuję do naszego zgranego teamu otwartej, kreatywnej i charyzmatycznej osoby na stanowisko Social Media Project Manager. Wzbudziłem zainteresowanie? Przeczytaj i zobacz, dogadamy się? :)


Agencja digitalowa Whites od 10 lat wspiera największe polskie firmy w budowaniu widoczności w sieci. Specjalizujemy się w marketingu w wyszukiwarkach, performance marketingu, jak również w content marketingu i social media. Whites to w tej chwili zespół ponad 90 specjalistów. Wierzymy, że nasza siła tkwi w zespołowości, dlatego działamy demokratycznie, budujemy partnerskie relacje i wymieniamy się wiedzą. Stań się częścią Whites i buduj z nami zgrany zespół Social Media!





Social Media Project Manager


[Warszawa/ praca w modelu hybrydowym]




Czym się będziesz zajmować?


  • realizowaniem strategii komunikacji w kanałach social media dla prestiżowych, dużych klientów,
  • bieżącą współpracą z klientem i doradztwem w zakresie działań w szeroko pojętym digitalu,
  • opieką merytoryczną i organizacyjną naszych projektów Social Media,
  • tworzeniem ofert, przetargów oraz rekomendacji dla aktualnych i potencjalnych klientów.


Szukamy Cię, jeśli:


  • posiadasz minimum trzyletnie doświadczenie w pracy w mediach społecznościowych na podobnym stanowisku,
  • potrafisz analizować swoje działania, wyciągać wnioski z danych oraz tworzyć na ich podstawie przejrzyste raporty i rekomendacje odnośnie komunikacji,
  • masz wysokie umiejętności w obszarze kontaktu z klientami, pracując na stanowisku Social Media Project Managera będziesz twarzą zespołu i pierwszą osobą kontaktową dla naszych klientów,
  • łatwo przychodzi Ci organizacja pracy własnej, jak i dedykowanego przy projekcie zespołu,
  • znasz funkcjonalności, możliwości i narzędzia najważniejszych mediów społecznościowych,
  • znasz język angielski na poziomie zaawansowanym,
  • chcesz szukać nowych rozwiązań i pracować nad podnoszeniem jakości realizowanych i oferowanych usług agencyjnych,
  • lubisz pracować w zespole, ale nie boisz się podejmować decyzji samodzielnie. To duży plus!


Co zyskasz, dołączając do nas?


  • pracę w firmie, w której możesz poczuć się jak u siebie. Od samego początku zostaniesz objęty wsparciem Buddy’ego, tak by łatwo zrozumieć, jak działamy i lepiej odnaleźć się w zespole,
  • sprawczość - Twoje działania i pomysły będą miały realny wpływ na komunikację naszych Klientów czy pracę w zespole,
  • ścisła współpraca z zespołem Team Leaderów i Headów w celu opracowywania nowych rozwiązań, usług i koncepcji dla rozwoju biznesu,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju dopasowaną do Ciebie i Twoich potrzeb,
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej w Medicover oraz do spotkań z psychoterapeutą,
  • cotygodniowe spotkania (a czasem nawet częstsze!), na których dzielimy się specjalistyczną wiedzą z różnych obszarów social media, digital marketingu i biznesu.



Nasza siła tkwi w pracy zespołowej! Wszyscy pracujemy nad budowaniem partnerskich relacji z naszymi klientami, ale również między sobą. Dzielimy się wiedzą i rozwijamy się, wspólnie realizując wartościowe projekty digitalowe. W ciągu ostatniego roku nasz zespół powiększył się o ponad 40 specjalistów (WOW). Razem tworzymy miejsce pracy, w którym chętnie przebywamy. Dołącz do nas i realizuj się w Whites!



Super będzie się spotkać, porozmawiać i - mam nadzieję - razem działać!


Do usłyszenia!


Filip


Rekomendowane oferty

Social Media & Content Specialist - Praca Zdalna

Nowa
6 200 - 9 200 PLN/mies.
digitalk
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
analiza
kratywność
copywriting
Nowa