Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego (Large)
Zarządzanie

Dyrektor ds. Klienta Korporacyjnego (Large)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Alior Bank SA

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

Wymagane umiejętności

finanse

bankowość

analiza finansowa

negocjacje

obsługa klienta

Opis stanowiska

Jakie będą Twoje zadania:

  • aktywne pozyskiwanie i obsługa dużych przedsiębiorstw (powyżej 60 mln obrotu rocznie),
  • realizacja zadań wynikających z operacyjnego i przychodowego planu sprzedaży Departamentu,
  • przygotowywanie aplikacji kredytowych i ich prezentowaniu na komitetach kredytowych,
  • koordynowanie bieżącej współpracy pomiędzy klientami własnego portfela, a pracownikami innych obszarów działalności Banku,
  • współpraca z ekspertami innych jednostek bankowych, w tym z obszaru ryzyka,
  • dbałości o najwyższe standardy obsługi klienta. 


Aplikuj na stanowisko jeśli:

  • posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze Klientów Korporacyjnych,
  • masz wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, bankowość, ekonomia lub pokrewne),
  • bardzo dobrze znasz zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw,
  • jesteś zorganizowany i potrafisz pracować według priorytetów,
  • masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (w tym umiejętność diagnozowania, uświadamiania potrzeb i negocjacji),
  • swobodnie nawiązujesz kontakty biznesowe,
  • rozumiesz realia swoich klientów i potrafisz dostosowywać ofertę do ich oczekiwań,
  • jesteś nastawiony na realizację celów oraz pracę zespołową,
  • posiadasz motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy


Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
  • pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
  • Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
  • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.