Jeśli jesteś osobą, która:
- ma wysokie umiejętności analityczne,
- potrafi zdiagnozować postawiony problem i przedstawić rozwiązanie w czytelnej formie,
- bardzo dobrze zna język SQL i potrafi go zastosować w praktyce (warunek konieczny),
- ma doświadczenie w pracy z narzędziami Excel, VBA czy Tableau na poziomie zaawansowanym (warunek konieczny),
- jest samodzielna i zorientowana na cel,
- cechuje się skrupulatnością i umiejętnością samokontroli,
- ma doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w sektorze bankowym i zna zagadnienia związane z badaniami satysfakcji (mile widziane).
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- projektowaniu, organizacji i nadzorowaniu procesu zbieraniem informacji zwrotnej od klientów NPS,
- rozwijaniu i usprawnianiu procesu badań satysfakcji,
- raportowaniu, komunikacji i prezentacji danych oraz wniosków z prowadzonych badań,
- współpracy z zespołami zewnętrznymi w celu realizacji strategii Banku,
- utrzymywaniu narzędzi związanych z rozwojem procesów raportowych oraz przetwarzaniem danych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.),
- przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych,
- pracę w modelu hybrydowym,
- zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym.