Oferty
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kielce, Częstochowa
Nowa
Support

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kielce, Częstochowa

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Alior Bank SA

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Mile widziane

Contact Center

język angielski

Opis stanowiska

O nas

Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.


Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.


Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta


Twój zakres obowiązków:

  • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym obsługa zapytań o ofertę Banku,
  • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
  • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
  • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez aktywne doradztwo w zakresie usług bankowych.


Aplikuj jeśli:

  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
  • poszukujesz pewnej i stałej pracy,
  • chętnie nabywasz nowe umiejętności,
  • masz minimum średnie wykształcenie
  • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
  • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
  • znajomość języka angielskiego.


To oferujemy:

  • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
  • system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
  • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
  • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
  • karta sportowa MultiSport,
  • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie; na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Zarządzania Projektami i Wsparcia Sprzedaży

Nowa
Actus-Info Sp. z o.o.
Lublin
, Praca zdalna
Zdalnie
Identyfikowanie potrzeb klientów
prawo jazdy kat. B
Doświadczenie w przygotowywaniu ofert handlowych
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dębica

Nowa
Alior Bank SA
Pilzno
obsługa klienta
Nowa

Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
obsługa klienta
język angielski
eSambo
Nowa

Junior Web Publisher

Nowa
1 134 - 1 206 usd
Reffine
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
Nowa

Młodszy Specjalista ds. zaopatrzenia cateringu morskiego

Nowa
1 303 - 1 447 usd
IFS
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
dobra organizacja pracy
multitasking
Nowa