Na czym będzie polegać Twoja praca?
- Stworzysz plan akcji handlowych i przeanalizujesz potrzebny asortyment w celu zwiększenia obrotów w kategorii
- Będziesz analizować asortyment i ceny dostępne na platformie w celu zidentyfikowania głównych luk asortymentowych i możliwości wzrostu
- Określisz kalendarz wydarzeń lub kampanii wspierających sprzedaż kategorii na platformie Allegro (w oparciu o ogólny strategiczny kierunek wyznaczony przez Business Unit Managera)
- Wykorzystasz dane pozyskane z zespołu Analiz w celu opracowania szczegółowych wymagań dotyczących pozyskania asortymentu na poziomie SKU w celu realizacji planów handlowych
- Wykreujesz pomysły na kampanie CLM dla segmentów klientów
- Wyszukasz usprawnienia związane z rozwojem kategorii w aspekcie klientów i sprzedawców
- Pozyskasz katalogi produktowe od brandów/partnerów
- Wyszukasz usprawnienia związane z rozwojem kategorii w aspekcie klientów i sprzedawców
Ze swojej strony oferujemy:
-
Model pracy hybrydowej. Mamy świetnie zlokalizowane biura (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingami dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne)
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy)
-
Zajęcia angielskiego opłacane przez nas i skoncentrowane na specyfice Twojej pracy
- Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie
-
Turystykę zespołową, budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp (m.in. szkolenia z zakresu organizacji pracy, sposobu komunikacji, motywacji do pracy oraz różnych technologii i zagadnień merytorycznych)
- Jeśli chcesz wiedzieć więcej - sprawdź sam/a
Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
- Posiadasz doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą i/lub pozyskiwaniem asortymentu w firmach dystrybuujących szeroko rozumiany asortyment z kategorii budownictwo i akcesoria
- Doskonale znasz branżę Dom i Ogród, trendy, największych dystrybutorów, marki i dostawców; asortyment i poziom cen
- Masz doświadczenie w tworzeniu procesów, silnie rozwinięte umiejętności analityczne a swoje decyzje opierasz na danych
- Sprawnie obsługujesz MS Office (w szczególności Excel)
- Potrafisz planować i dobrze organizować swoją pracę
- Posiadasz wiedzę z zakresu segmentacji klientów oraz wiedzą jak zbadać potrzeby klientów
- Jesteś osobą nastawioną na współpracę i efektywność biznesową
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1)
Mile widziane jest również:
- Doświadczenie w pracy z technologią, znajomość branży e-commerce oraz kontakty branżowe
Chcesz nas lepiej poznać? Posłuchaj Allegro Podcast
Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć