Na czym polegać będzie Twoja praca?
- Stworzysz plan akcji handlowych i przeanalizujesz potrzebny asortyment w celu zwiększenia obrotów w kategorii
- Będziesz analizować asortyment i ceny dostępne na platformie w celu zidentyfikowania głównych luk asortymentowych i możliwości wzrostu
- Określisz kalendarz wydarzeń lub kampanii wspierających sprzedaż kategorii na platformie Allegro (w oparciu o ogólny strategiczny kierunek wyznaczony przez Business Unit Managera)
- Wykorzystasz dane pozyskane z zespołu Analiz w celu opracowania szczegółowych wymagań, dotyczących pozyskania asortymentu na poziomie SKU
- Raportując z wielu źródeł danych, przeanalizujesz obecne wyniki sprzedażowe, wyciągniesz wnioski, zidentyfikujesz i zaproponujesz najlepsze usprawnienia
- Przygotujesz szczegółowe wytyczne dla zespołu sourcingowego w celu pozyskania asortymentu (zakres cen, jakość, opcje dostawy itp.)
- Wykreujesz pomysły na kampanie CLM dla segmentów klientów
- Wyszukasz usprawnienia związane z rozwojem kategorii w aspekcie klientów i sprzedawców
Ze swojej strony oferujemy:
-
Model pracy hybrydowej. Mamy świetnie zlokalizowane biura (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingami dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne)
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy)
-
Zajęcia angielskiego opłacane przez nas i skoncentrowane na specyfice Twojej pracy
- Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie
-
Turystykę zespołową, budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp (m.in. szkolenia z zakresu organizacji pracy, sposobu komunikacji, motywacji do pracy oraz różnych technologii i zagadnień merytorycznych)
- Jeśli chcesz wiedzieć więcej - sprawdź sam/a
Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
- Posiadasz doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą i/lub pozyskiwaniem asortymentu w firmach dystrybuujących szeroko rozumiany asortyment Fashion
- Znasz branżę Fashion/Shoes, trendy, największych dystrybutorów, marki i dostawców; asortyment i poziom cen
- Masz doświadczenie w tworzeniu procesów i silnie rozwinięte umiejętności analityczne
- Sprawnie obsługujesz MS Office (w szczególności Excel)
- Potrafisz planować i dobrze organizować swoją pracę
- Posiadasz wiedzę z zakresu segmentacji klientów oraz badania ich potrzeb
- Jesteś nastawiony/-a są na współpracę i efektywność biznesową
- Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (min. B2)
Mile widziane jest również:
- Doświadczenie w branży e-commerce
Chcesz nas lepiej poznać? Posłuchaj Allegro Podcast
Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć