Na czym polegać będzie Twoja praca?
- Weźmiesz odpowiedzialność za opracowanie i wdrażanie kampanii lead generation oraz CRM w obszarze B2B
- Będziesz wdrażać zautomatyzowane scenariusze kampanii marketingowo-sprzedażowych we współpracy z zespołem CRM
- Przygotujesz materiały do kampanii we współpracy z działem Marketingu, UX, graficznym, CRM i innymi
- Zajmiesz się zarządzaniem procesami - będziesz budować procesy marketingowo-sprzedażowe, monitorować KPIs, oceniać ich efektywność i usprawniać
- Weźmiesz odpowiedzialność za obszar marketingu bezpośredniego, będziesz realizować kampanie oparte o e-mailing, SMS, push notifications, sprzedaż
- Będziesz obsługiwać system marketing automation i CRM
- Weźmiesz odpowiedzialność za bazy danych - zadbasz o zgodność prawną oraz jakość danych marketingowych; zadbasz również o poprawność przepływu danych pomiędzy CRM, marketing automation oraz innymi systemami
- Będziesz mierzyć KPIs kampanii, analizować ich wyniki i optymalizować działania
- Przygotujesz raporty ze zrealizowanych kampanii, zarekomendujesz kierunki działania
- Zajmiesz się koordynacją tłumaczeń
Ze swojej strony oferujemy:
-
Model pracy hybrydowej. Mamy świetnie zlokalizowane biura (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingami dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne)
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy)
-
Zajęcia angielskiego opłacane przez nas i skoncentrowane na specyfice Twojej pracy
- Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie
-
Turystykę zespołową, budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp (m.in. szkolenia z zakresu organizacji pracy, sposobu komunikacji, motywacji do pracy oraz różnych technologii i zagadnień merytorycznych)
- Jeśli chcesz wiedzieć więcej - sprawdź sam/a
Ta oferta jest dla Ciebie jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w przygotowaniu i realizacji kampanii B2B poparte sukcesami
- Masz praktyczną wiedzę z obszaru digital marketingu
- Pracujesz na takich narzędziach marketing automation jak: Eloqua, Marketo, Pardot, Hubspot itp.
- Posiadasz praktyczną znajomość systemów CRM (mile widziana znajomość Salesforce)
- Bardzo dobrze znasz zasady marketingu bezpośredniego
- Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Wyróżniają Cię wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz dbałość o szczegóły
- Cechujesz się doskonałą organizacją pracy oraz terminowością
- Masz rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim (min. B2)
Chcesz nas lepiej poznać? Posłuchaj Allegro Podcast
Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyc