Na czym polegać będzie Twoja praca?
- Zadbasz o bieżącą realizację zadań w zespole pod kątem terminowości
- Będziesz monitorować jakość wykonywanej pracy oraz baz danych i podejmować odpowiednie działania we współpracy z innymi zespołami (Marketing, CRM), prowadzić coaching zespołu
- Będziesz pracować w oparciu o dostępne bazy danych i uczestniczyć w kampaniach marketingowych (przychodzących i wychodzących)
- Będziesz monitorować aktywności klientów
- Zadbasz o najwyższą jakość baz danych
- Weźmiesz odpowiedzialność za telefoniczną realizację celów akwizycyjnych
- Na co dzień będziesz współpracować z zespołami technologii, obsługi klienta (CEX), Commerce, Marketing
Ze swojej strony oferujemy:
-
Model pracy hybrydowej. Mamy świetnie zlokalizowane biura (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingami dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne)
- Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy)
-
Zajęcia angielskiego opłacane przez nas i skoncentrowane na specyfice Twojej pracy
- Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć - na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie
-
Turystykę zespołową, budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp (m.in. szkolenia z zakresu organizacji pracy, sposobu komunikacji, motywacji do pracy oraz różnych technologii i zagadnień merytorycznych)
Szukamy osób, które:
- Mają min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- Posiadają doświadczenie w telefonicznym pozyskiwaniu klientów B2B
- Mają doświadczenie w branży e-commerce, sprzedaży usług biznesowych online
- Potrafią przygotować raporty z kampanii, wyciągać na ich podstawie wnioski i przygotowywać rekomendacje
- Łatwo nawiązują kontakty, są komunikatywne i potrafią pracować pod presją czasu
- Są zmotywowane do realizacji celów sprzedażowych
- Bardzo dobrze znają środowisko MS Office (Excel, Word, Power Point), pracowały na systemach CRM
- Mówią płynnie w języku angielskim (C1)
Chcesz nas lepiej poznać? Posłuchaj Allegro Podcast
Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć