Oferty
Analityczny i leanowy Marketplace Growth Manager
Nowa
Sprzedaż

Analityczny i leanowy Marketplace Growth Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Lean

analiza

polityka cenowa

Allegro

procesy

badanie rynku

e-commerce

sprzedaż

Mile widziane

Efektywność

analizowanie trendów

ChatGPT

biznes

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Irytuje Cię, że mimo obietnic, w firmie, w której pracujesz, marketplace stanowi w dalszym ciągu jedynie dodatek do biznesu, dlatego szukasz projektu, w którym Twoje umiejętności pozwolą skalować sprzedaż i zrobić różnicę na rynku?


Masz dość tkwienia w firmie, w której liczbę SKU przewyższa jedynie ilość przerw kawowych Twoich kolegów, a podejście “czy się stoi, czy się leży” i powszechna nuda w pracy utwierdzają Cię w przekonaniu, że nadajesz się do projektu innego typu, który pozwoli Ci pracować intensywnie, skutecznie i w krótkim czasie walidować pomysły i uzyskiwać satysfakcję z wyników?


Męczy Cię bycie trybikiem wśród „układów i układzików”, dlatego pora na zmianę i start w projekcie wolnym od betonowych, korporacyjnych ram, w którym świeże, skuteczne pomysły będą chwalone i nagradzane, sufit nie istnieje, a Twoja rola nabierze prawdziwego znaczenia?


Tracisz motywację, ponieważ Twój szef widzi w marketplace jedynie “dojną krowę”, nie chce wprowadzać zmian i szukać szans na rynku, a dla Ciebie to prosta droga do spadku sprzedaży, dlatego szukasz nowego projektu, w którym zawalczysz o to, aby wygrać, a nie o to, aby nie przegrać?


Masz poczucie utknięcia w firmie, w której wykonywanie bezsensownych zadań stanowi naczelne hobby, a z procesów funkcjonuje jedynie proces parzenia herbaty, dlatego szukasz dla siebie nowego miejsca, w którym ludzie potrafią pracować samodzielnie i mądrze, a Twoja praca wpłynie realnie na kierunek rozwoju organizacji i pozwoli usprawnić już i tak dobrze działającą maszynę?


Odczuwasz złość na myśl o tym, że tytuł Twojego stanowiska powinien zostać zmieniony z “Manager” na “Multioperator”, ponieważ delegowanie zadań w Twojej firmie nie istnieje, a każdy pożar i fakap to oczywiście nowy obszar, którym się zajmujesz, ale chcesz zmienić tę sytuację, dlatego szukasz ambitnego środowiska, w którym Twoje zdolności rozwiązywania problemów pomogą ulepszyć pracę między działami (lean)?


A może masz już za sobą budowanie własnej firmy na marketplace i chcesz przekuć zdobyte doświadczenie oraz wnioski z popełnionych błędów w rozwinięcie mądrze poprowadzonego projektu, który wyjdzie na pozycję lidera w jeszcze większej liczbie kategorii?


Jeżeli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań – czytaj, ponieważ:


🔥 Szukamy analitycznego i efektywnego Marketplace Growth Managera 🔥


Analitycznego, ponieważ dzięki wyciąganiu wniosków z liczb i podejmowaniu decyzji na podstawie danych nie tylko skutecznie utrzymasz obecne oraz wyszukasz i wprowadzisz nowe produkty firmy na top w kategoriach Allegro, ale przy okazji szybciej złapiesz wspólny język z zespołem, który jest równie mocno zorientowany na wynik 🎯.


Efektywnego, ponieważ w organizacji, która już teraz działa produktywnie, poukładanie i jest ponad konkurencją pod wieloma względami, podejście zorientowane na optymalizowanie (lean) będzie kompasem, który podpowie Ci, jakie decyzje podejmować i nad którymi zadaniami i procesami się pochylić, aby uzyskać lepsze wyniki i wspierać zespół.


Uważasz, że wszystko to brzmi przemyślanie i chcesz dowiedzieć się więcej?

W takim razie opowiem Ci, jakim projektem będziesz zarządzać, z jakim teamem osiągniesz wielkie rzeczy oraz co będzie stanowić dla nas ułatwienie w dalszym rozpychaniu się na rynku i podbijaniu top Allegro 🥇.


W wielkim skrócie: jako e-commerce z branży elektronicznej stale zwiększamy na Allegro sprzedaż własnej marki, wykorzystując do tego niszowe, wzrastające kategorie, a przy tym dostarczając klientom jakościowe produkty.

Do odpowiadania na potrzeby klientów i wbijania się na top Allegro stosujemy sprawdzony sposób działania (framework), który pozwala wykorzystywać okazje pojawiające się na rynku. 


W praktyce oznacza to, że będziesz bazować na kilkudziesięciu wyselekcjonowanych, spinających się biznesowo, dobrze sprzedających się produktach, o których utrzymanie w topie zadbasz, a ich pulę poszerzać będziesz dzięki sprawdzonym praktykom i metodom (checklisty, protipy), w które od początku Cię wdrożymy.


Nikomu w AlphaStore nie zależy na tysiącach niesprzedających się SKU i nieproduktywnym przerzucaniu pustych zadań, więc corem Twojej pracy będzie utrzymanie już wysokich pozycji aukcji, a nad nowymi produktami będziesz pracować w sposób systematyczny i cierpliwy, polując na nadarzające się okazje rynkowe.


Dzięki takiemu podejściu zyskasz możliwość wdrażania i testowania swoich pomysłów (nowych produktów), które będą dla Ciebie stanowić źródło satysfakcji z wyników i dodatkowy cash z premii i/lub zastrzyk wiedzy biznesowo-rynkowej oraz cenną lekcję, która na pewno zaprocentuje, jeśli wdrożysz odpowiednie poprawki w przyszłości.


W codziennym koordynowaniu i optymalizowaniu współpracy czterech działów firmy (Allegro, Obsługa klienta i reklamacji, Administracja, Magazyn) sprzyjać będzie Ci charakterystyka zespołu nastawionego na ciągłe uczenie się, polepszanie, intensywność i produktywność pracy oraz grę zespołową (wszyscy gramy do jednej bramki 🥅) .


Szczera i otwarta komunikacja, którą stosujemy w firmie umożliwi Ci nie tylko sprawnie korygować procesy (nie szukamy winnych, szukamy rozwiązań), ale również pozwoli nam wspólnie zaplanować progresywne (sukcesywne) przejmowanie przez Ciebie odpowiedzialności za kolejne obszary, a także ustalić realne cele dla naszej współpracy.


Co ważne: większość sprzedaży generujemy poprzez Allegro, ale biegłe posługiwanie się tą platformą nie jest kluczowe (bardziej przydadzą Ci się: logiczne myślenie, skrupulatność, umiejętność łączenia kropek), ponieważ na starcie uzupełnimy Twoją wiedzę w tym obszarze wartościowym szkoleniem, dzięki któremu w krótkim czasie nadrobisz co najmniej rok intensywnej pracy na tym marketplace.


Wyznajemy zasadę: efektywność dzięki podziałowi ról 🕵️‍♂️

To ważne, ponieważ w AlphaStore zajmiesz się:

  • nadzorowaniem realizacji zadań każdego z działów, usprawnianiem procesów i usuwaniem wąskich gardeł w współpracy międzydziałowej,
  • monitorowaniem ofert, analizowaniem trendów i zarządzaniem polityką cenową produktów,
  • poszukiwaniem okazji rynkowych, kalkulowaniem opłacalności oraz uruchamianiem i testowaniem nowych produktów,
  • negocjowaniem cen i warunków z dostawcami,
  • analizą efektywności ofert i dostosowywaniem strategii sprzedażowej.


Tymczasem za zadania takie, jak:

  • obsługa klienta,
  • reagowanie na ewentualne reklamacje,
  • zadania administracyjne i związane z księgowością,
  • opracowanie graficzne produktów,
  • tworzenie ofert,
  • prowadzenie kampanii Allegro PPC,
  • przygotowanie analiz i raportów,
  • zadania związane z pakowaniem i wysyłką,
  • sprawy techniczne i informatyczne,
  • pozostałe zadania realizacyjne


odpowiedzialne są w firmie inne osoby. Dzięki temu zyskasz czas niezbędny do realizowania strategicznych celów firmy i nie będziesz rozpraszać swojej uwagi zadaniami operacyjnymi.


Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖


Co dostaniesz:

  • Kompletny, przemyślany, sukcesywny onboarding i pełne wsparcie ze strony przełożonego (Dawid, właściciel firmy), z którym bezpośrednio będziesz współpracować i zderzać się pomysłami na rozwój firmy i optymalizowania procesów,
  • Samodzielność, sprawczość i bezpośredni wpływ na rozwój wartościowej marki na Allegro (docelowo, po kompletnym wdrożeniu i sprawdzeniu się - pełna autonomia i rola zastępcy),
  • Wspólnie sprecyzowane cele dla Twojego stanowiska, proste zasady współpracy i jasna hierarchia w firmie, dzięki czemu wdrożenie się w organizację będzie intuicyjne 🎯,
  • Wdrożenie w sprawdzony framework pracy, który pomoże Ci utrzymać nasze produkty w topie, reagować na zagrożenia rynkowe, korzystać z błędów konkurencji i rozwijać gamę produktową,
  • Wartościowe szkolenie z Allegro, dzięki któremu szybko nadrobisz ewentualne zaległości związane z tą platformą sprzedażową,
  • System podwyżek jako sprawdzone narzędzie do skutecznego zarządzania zespołem (duże zaangażowanie zespołu uzyskane dzięki często przyznawanym podwyżkom - nawet kilka w ciągu roku),
  • Zaangażowanie i silne nastawienie na produktywność i samodzielność ze strony całego zespołu, co ułatwi Ci pracę i zmotywuje dodatkowo do działania 💪,
  • Otwartość wszystkich w firmie na pomysły, usprawnienia i wartościowe rozwiązania (np. AI),
  • Pracę w firmie z młodym zespołem, z luźną atmosferą i otwartą komunikacją 💫,
  • Silne nastawienie organizacji na zdrowe relacje, mierzalność i wyniki (“nie” dla uznaniowości, polityki i faworyzowania),
  • Solidarne wsparcie całego zespołu (jeśli jest potrzeba, zawsze pomagamy sobie, aby ktoś nie został sam z nadwyżką pracy),
  • Realny wpływ na rozwój projektu, którym z chęcią pochwalisz się znajomym i rodzinie 📈,
  • Określony zakres obowiązków i odpowiedzialności dla prawdziwie managerskiego stanowiska (bez obaw, nie staniesz się “One Man Army” od wszystkiego - większość zadań operacyjnych będziesz delegować),
  • Możliwość intensywnego rozwoju biznesowego oraz operacyjnego, dzięki pracy w firmie z wysokimi standardami i silnym nastawieniem na progres w tych obszarach,
  • Skrócony proces decyzyjny (nie czekamy, nie odkładamy spraw, nie jesteśmy korpo) ⏩,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + system częstych podwyżek, które dodatkowo zmotywują Cię do działania,
  • Dni wolne na kontrakcie B2B,
  • Pracę stacjonarną w wygodnym biurze z darmowym parkingiem,
  • Dojazd do biura, który pozwoli uniknąć korków (samochodem bardzo komfortowo można dotrzeć do biura z każdego kierunku, natomiast komunikacją miejską - w zależności od Twojej lokalizacji),
  • Otwartość organizacji na wdrożenie benefitów (np. karta sportowa),
  • Otwartość organizacji na dodatkowe szkolenia (np. kierunkowe, językowe) 📚,
  • Spotkania i imprezy integracyjne.


Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą internetową (min. 3 lata doświadczenia 📝);
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 2 lata doświadczenia);
  • Doświadczenie w pracy z danymi (min. 1 rok doświadczenia) i umiejętność wyciągania z nich praktycznych, biznesowych wniosków;
  • Silne nastawienie na osiąganie wyników (ROI), współpracę zespołową i samorozwój;
  • Empatia i proklienckie podejście (znajomość dobrych praktyk związanych z obsługą klienta);
  • Umiejętność zarządzania czasem swoim oraz zespołu;
  • Zadaniowość, terminowość i umiejętność delegowania zadań;
  • Samodzielność;
  • Proaktywność, inicjatywa i asertywność;
  • Chęć ciągłego rozwijania się oraz podważania statusu quo;
  • Chęć holistycznego poszerzania wiedzy biznesowej i operacyjnej;
  • Znajomość i umiejętność zastosowania metod poprawiających procesy 💡 (leanowe, procesowe podejście - bardzo mile widziane);
  • Podstawowe doświadczenie i chęć rozwoju w obszarze AI (mile widziane);
  • Doświadczenie ze sprzedażą bezpośrednią B2C (mile widziane) lub B2B (jeszcze milej widziane);
  • Doświadczenie w budowaniu własnej firmy na marketplace (mile widziane);
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego (B2).


Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬
  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (usystematyzowana rozmowa, ok. 30-50-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
  4. W ciągu 2-3 dni po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  5. Organizujemy drugą rozmowę (Google Meet). Poznajesz szefa AlphaStore, Dawida. Zadajecie sobie wzajemnie pytania, aby lepiej się poznać. Sprawdzacie, czy nadajecie na tym samych falach  🤝
  6. Możesz (ale nie musisz) otrzymać proste zadanie rekrutacyjne do wykonania 📝
  7. W ciągu 2-3 dni po spotkaniu/zrobieniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  8. Rozmawiamy o szczegółach i przedstawiamy naszą propozycję współpracy 💬
  9. Formalizujemy współpracę 📄
  10. Startujemy! 🚀



Rodzaj umowy: preferowane B2B. Inne formy również dostępne 📜


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.



Sprawdź podobne oferty pracy

Agent Nieruchomości Katowice

Nowa
6 000 - 18 000 pln
Freedom Nieruchomości Sp. z o.o.
Katowice
odpowiedzialność
sprzedaż
kreatywność
Nowa

Kierownik sklepu stacjonarnego w Galerii Posnania

Nowa
Bea Beleza Polska Sp. k.
Poznań
branża usługowa
obsługa klienta
branża handlowa
Nowa

Business Development Manager (creative digital services)

Nowa
11 760 - 18 480 pln
Fabrity Sp. z.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
UX/UI
sprzedaż
prospecting
Nowa

Area Sales Manager/Growth Manager

Nowa
15 000 - 18 000 pln
Human Group
Piaseczno
doradztwo
sprzedaż
negocjacje
Nowa

Growth Hacker/Manager (IT field)

Nowa
Digiteum
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
Customer Relationships
B2B marketing
Negotiations
Nowa