• Oferty
  • Wszystkie ofertyBydgoszczInżynieriaTechnologia / KonstrukcjeConstruction Project Manager
    Construction Project Manager
    Inżynieria
    AmRest

    Construction Project Manager

    AmRest

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna
    AmRest

    AmRest

    Zatrudniamy ponad 45 000 osób w 21 krajach na całym świecie. Jesteśmy globalną firmą, która kieruje się wspólnym celem i mocnym przekonaniem, że doskonałość naszych usług jest sposobem na zdobycie ludzkich serc. Działając od 1993 roku, jesteśmy obecnie jednym z największych operatorów restauracyjnych w Europie i ważnym graczem w sektorze gastronomicznym w Chinach. Od sushi po hamburgery, od tradycyjnych restauracji po marki wirtualne, naszym celem jest oferowanie naszym klientom na całym świecie wyjątkowej obsługi i nieodpartego smaku naszych produktów w przystępnych cenach.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    manager

    dobra organizacja pracy

    multitasking

    język angielski

    Opis stanowiska

    Jako Construction Project Manager będziesz zarządzać procesami budowy i renowacji naszych lokali. Będziesz współpracować z działami wewnątrz firmy oraz wykonawcami i dostawcami aby zapewnić realizację inwestycji mieszącej się w założonym terminie oraz budżecie.

    Region operacyjny, województwa: pomorskie (Trójmiasto), kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie.


    Twoje wyzwania:


    • Realizacja procesu inwestycyjnego zgodnie z dokumentacją projektową i standardami firmy,
    • Współpraca z działem Real Estate na etapie wyboru lokalizacji, wsparcie merytoryczne i ocena techniczna lokalu, negocjacje załącznika technicznego,
    • Współtworzenie budżetu inwestycji,
    • Współpraca z architektami w celu przygotowania dokumentacji projektowej,
    • Przygotowywanie przetargów i wybór generalnego wykonawcy oraz firm zewnętrznych,
    • Przygotowywanie: harmonogramu prac, niezbędnej dokumentacji oraz reprezentowanie firmy przed urzędami i instytucjami w celu uzyskania potrzebnych zgód i zezwoleń,
    • Nadzór nad budżetem i harmonogramem prac oraz egzekwowanie jego realizacji od wykonawców i firm zewnętrznych zgodnie ze standardami oraz dokumentacją,
    • Utrzymywanie przyjaznych relacji z partnerami biznesowymi zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz organizacji,
    • Przygotowywanie raportów finansowych oraz koordynacja dostaw inwestorskich.


    Twoje doświadczenie i umiejętności:


    • Wykształcenie wyższe o kierunku technicznym (inżynier budownictwa, inżynier architekt),
    • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
    • Prawo jazdy kategorii B,
    • Uprawnienia budowlane - mile widziane,
    • Doświadczenie w realizacji projektów komercyjnych – mile widziane,
    • Zorganizowanie, samodyscyplina i sumienność,
    • Zadaniowe podejście do realizacji celów,
    • Znajomość języka angielskigo na poziomie średnio-zaawansowanym.



    Sprawdź podobne oferty pracy

    Tester bezpieczeństwa IT (Pentester)

    Tester bezpieczeństwa IT (Pentester)

    Nowa
    Bank BPS S.A.
    Warszawa
    Unix
    Windows
    linux
    Nowa
    Monter Rusztowań

    Monter Rusztowań

    Nowa
    HR Business Partner AG
    Kalisz
    montaż rusztowań
    doświadczenie
    prawo jazdy kat. B
    Nowa
    Kierownik montażu ogrodzeń farm fotowoltaicznych

    Kierownik montażu ogrodzeń farm fotowoltaicznych

    Nowa
    Ecotec Polska
    Koszalin
    Microsoft Office
    język niemiecki
    język angielski
    Nowa
    Operator Urządzeń Produkcyjnych | Brose Sitech | Głogów |

    Operator Urządzeń Produkcyjnych | Brose Sitech | Głogów |

    Nowa
    Brose Sitech sp. z o.o.
    Głogów
    praca w grupie
    kreatywność
    Nowa
    Lider Zespołu ds. Serwisu i Montażu

    Lider Zespołu ds. Serwisu i Montażu

    Nowa
    2 594 - 3 890 usd
    Talent Flow
    Dania
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    rysunek techniczny
    język angielski
    konstrukcje stalowe
    Nowa