Customer Service Specialist with German of French
Nowa
Obsługa klienta

Customer Service Specialist with German of French

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

SAP

customer service

obsługa klienta

Zarządzanie zamówieniami

Opis stanowiska

(Senior) Customer Service Specialist z językiem niemieckim lub francuskim

Lokalizacja: Łódź | Praca hybrydowa

Poszukujemy osoby na stanowisko (Senior) Customer Service Specialist z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego lub francuskiego. Jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta, dobrze czujesz się w pracy z systemem SAP i lubisz współpracę z klientami z różnych krajów — to oferta dla Ciebie!


Twój zakres obowiązków:

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za kompleksową obsługę zamówień klientów oraz współpracę z kluczowymi działami w firmie: Sprzedażą, Produkcją, Logistyką i naszymi partnerami zewnętrznymi.

Do Twoich codziennych zadań będzie należeć m.in.:

  • Obsługa zamówień w systemie SAP oraz w portalu e-commerce — ich weryfikacja, wprowadzanie, śledzenie i realizacja

  • Sprawdzanie zgodności zamówień z ofertami handlowymi i danymi w SAP (warunki płatności, ceny, Incoterms, warunki dostawy)

  • Planowanie zamówień we współpracy z Produkcją i kontrola terminowości dostaw

  • Dobór środka transportu oraz wyliczanie pojemności ładunków

  • Fakturowanie towarów i usług, weryfikacja faktur transportowych

  • Bieżący kontakt z klientami i informowanie ich o statusie zamówień, dostawach oraz rozpatrywaniu reklamacji

  • Wsparcie działów handlowych w zakresie cen, danych podstawowych i zapytań technicznych

  • Współpraca z Działem Zakupów i Łańcuchem Dostaw w zakresie prognozowania popytu

  • Testowanie i wdrażanie zmian w SAP


Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy w Dziale Obsługi Klienta lub w Zarządzaniu Zamówieniami (mile widziane w środowisku produkcyjnym lub logistycznym)

  • Bardzo dobra znajomość systemu SAP (moduł SD)

  • Umiejętności komunikacyjne i analityczne oraz orientacja na rozwiązywanie problemów

  • Znajomość języka polskiego i angielskiego w stopniu bardzo dobrym

  • Znajomość języka niemieckiego lub francuskiego w stopniu bardzo dobrym (min. B2)

  • Proaktywna postawa, dobra organizacja pracy, orientacja na klienta

  • Umiejętność pracy samodzielnej i współpracy w zespole

  • Znajomość zasad handlu międzynarodowego, procedur eksportowych i dokumentacji transportowej będzie dodatkowym plusem


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Pracę w modelu hybrydowym (biuro w centrum Łodzi)

  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie

  • Realny wpływ na procesy i rozwój biznesu

  • Możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy od ekspertów

  • Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie zespołu

  • Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji


 

Sprawdź inne ciekawe oferty pracy na: https://antal.pl/dla-kandydata