• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportKonsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim - konsulting | Technologia 🖥
    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim - konsulting | Technologia 🖥
    Support
    APS

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim - konsulting | Technologia 🖥

    APS

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna
    APS

    APS

    Teleperformance to światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi oraz zarządzania relacjami z klientem. Mamy oddziały w ponad 100 krajach, mówimy w ponad 300 językach - każdego dnia łączymy najbardziej znane marki z ich klientami. W Polsce działamy już od 25 lat.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Windows 10
    MS Office 365
    niemiecki
    Angielski

    Mile widziane

    obsługa klienta

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    📞 Jesteś urodzonym doradcą klienta?


     Mamy dla Ciebie ofertę! 😎 


    Jako konsultant/ka ds. obsługi klienta, będziesz odpowiedzialny/a za obsługę zapytań klientów biznesowych dwoma kanałami wsparcia: telefonicznie ☎️ oraz mailowo ⌨️ dla lidera branży systemów operacyjnych 💻.


    Oferujemy współpracę za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej.


     Co Cię czeka, jeśli zaaplikujesz?

    • Przeprowadzimy rozmowę wstępną - chętnie Cię poznamy! ☀️ 
    • Sprawdzimy Twój poziom języka niemieckiego oraz angielskiego.
    • Zaprosimy Cię na rozmowę online z przedstawicielem operacji, gdzie sprawdzimy również Twoje umiejętności komputerowe.
    • Otrzymasz od nas informację zwrotną, bez względu na wynik rekrutacji 📲.


    Wymagania obowiązkowe:

    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (co najmniej poziom C1)
    • Dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej B2)
    • Umiejętne posługiwanie się komputerem i systemem Windows 10
    • Znajomość programów MS Office 365
    • Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
    • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
    • Silne umiejętności wielozadaniowe i organizacyjne


    Zakres zadań:

    • Obsługa telefoniczna oraz mailowa zapytań od klientów Microsoft


    Korzyści:

    • Umowa zlecenie na rok
    • Szkolenie I współpraca w pełni zdalne
    • Harmonogram ustalony w dni robocze w godzinach 8-18
    • Wynagrodzenie 45zł brutto za godzinę, również w czasie szkolenia
    • Współpraca w przyjaznym, innowacyjnym i wielonarodowym środowisku
    • Możliwość rozwoju kompetencji językowych i osobistych - poszukujemy osób do współpracy na dłużej

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Junior Customer Care Specialist

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 294 - 1 812 usd
    BRAND24 S.A.
    Wrocław
    Customer Care
    client reletions
    Customer focus
    Nowa
    Spec. ds. Obsługi Klienta i Koordynacji Projektów z j. niemieckim

    Spec. ds. Obsługi Klienta i Koordynacji Projektów z j. niemieckim

    Nowa
    Arkadia Care
    Kraków
    skuteczna komunikacja
    niemiecki
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Nowa
    1 294 - 1 786 usd
    Car Lease Polska sp. z o.o.
    Katowice
    kreatywność
    praca w grupie
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Customer Relations Specialist (język angielski)

    Customer Relations Specialist (język angielski)

    Nowa
    CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
    Jelenia Góra
    Office 365
    Angielski
    Nowa
    Koordynator projektów/Office manager

    Koordynator projektów/Office manager

    Nowa
    Better Home Interior Design
    Kamionek
    dobra organizacja pracy
    Angielski
    samodzielność
    Nowa