• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportKonsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
    Support
    APS

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    APS

    1 865 USDBrutto miesięcznie - UZ
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna
    APS

    APS

    Teleperformance to światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi oraz zarządzania relacjami z klientem. Mamy oddziały w ponad 100 krajach, mówimy w ponad 300 językach - każdego dnia łączymy najbardziej znane marki z ich klientami. W Polsce działamy już od 25 lat.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Windows 10
    MS Office 365
    Angielski
    niemiecki

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    📞 Jesteś urodzonym doradcą klienta?

     

    Mamy dla Ciebie ofertę! 


    Jako konsultant_ ds. obsługi klienta, będziesz odpowiedzialn_ za obsługę zapytań klientów biznesowych dwoma kanałami wsparcia: telefonicznie 📞 oraz mailowo 📩 dla lidera branży systemów operacyjnych.💻


    Oferujemy współpracę za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej.

     

    Co Cię czeka, jeśli zaaplikujesz?

    • Przeprowadzimy rozmowę wstępną - chętnie Cię poznamy! ⭐
    • Sprawdzimy Twój poziom języka niemieckiego oraz angielskiego.
    • Zaprosimy Cię na rozmowę online z przedstawicielem operacji, gdzie sprawdzimy również Twoje umiejętności komputerowe.
    • Otrzymasz od nas informację zwrotną, bez względu na wynik rekrutacji. 📲


    Wymagania

    Obowiązkowe

    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (co najmniej poziom C1)
    • Dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej B2)
    • Umiejętne posługiwanie się komputerem i systemem Windows 10
    • Znajomość programów MS Office 365
    • Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
    • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
    • Silne umiejętności wielozadaniowe i organizacyjne


    Zakres zadań

    • Obsługa telefoniczna oraz mailowa zapytań od klientów Microsoft


    Korzyści

    • Umowa zlecenie na rok
    • Wynagrodzenie 45zł brutto za godzinę, również w czasie szkolenia
    • Współpraca w przyjaznym, innowacyjnym i wielonarodowym środowisku
    • Możliwość rozwoju kompetencji językowych i osobistych - poszukujemy osób do współpracy na dłużej


    1 865 USD

    Umowa zlecenia

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Nowa
    873 - 1 223 usd
    APS
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa klienta
    Nowa
    Team Lead, Catalog Manager, EU Marketplace Expansion

    Team Lead, Catalog Manager, EU Marketplace Expansion

    Nowa
    Amazon
    Nowy Dwór Mazowiecki
    support
    English
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Intern with European Languages (Spanish/French/German/Dutch)

    Intern with European Languages (Spanish/French/German/Dutch)

    Nowa
    ArcelorMittal
    Dąbrowa Górnicza
    German
    French
    spanish
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Nowa
    1 425 - 1 554 usd
    Carein Sp. z o.o.
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa infolinii
    Obsługa czatu
    Nowa
    IT Support Specialist

    IT Support Specialist

    Nowa
    Allegro
    Adamów
    IT support
    English
    Microsoft Windows
    Nowa