Project Manager Assistant (Konin)

Budownictwo

Project Manager Assistant (Konin)

Budownictwo

-, Konin

ARCADIS

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

budownictwo
Microsoft Office
prawo budowlane
prawo jazdy kat. B

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

Revit
Navisworks

Opis stanowiska

W Arcadis koncentrujemy się na zatrudnieniu, angażowaniu i rozwoju osób, które podzielają naszą pasję i chęć poprawy jakości życia dla wszystkich ludzi na całym świecie. W ramach współpracy z ARCADIS będziesz miał okazję kształtować zarówno swoje najbliższe otoczenie, jak i cały świat.Współpracując z nami, będziesz miał widoczny wpływ na rozwój naszej planety, co będzie możliwe między innymi poprzez współpracę z klientami, rozwijanie swoich umiejętności, walkę o równość lub działalność charytatywną – opcje są nieograniczone. Nasi pracownicy cenią różne perspektywy, dbają o zrównoważony rozwój naszej planety i mają odwagę kształtować nową, lepszą przyszłość. Jedną z najważniejszych wartości ARCADIS jest rozwój naszych pracowników. Będziesz miał możliwość nawigować swoją karierą, uczestnicząc w międzynarodowych projektach branżowych i znajdując rozwiązania, które w przyszłości ułatwią ludziom życie.

 

Project Manager Assistant (Konin)

Lokalizacja: (KONIN)

 

Twoje obowiązki:

  • Udział w procesie zarządzania budową – od etapu projektowania po realizację

  • Nadzór nad obiegiem oraz utrzymaniem dokumentacji projektowej

  • Przygotowywanie szablonów dokumentów i archiwizacja

  • Współpraca z Klientem, Projektantami oraz innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego

  • Udział w naradach, odbiorach i koordynacjach

  • Znajomość BIM / NavisWorks – mile widziana

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie techniczne (preferowane kierunki: budownictwo, architektura, instalacje lub pokrewne)

  • Dobra znajomość pakietu MS Office

  • Wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu prawa budowlanego, przepisów technicznych i norm

  • Dobra znajomość języka angielskiego, w tym słownictwa branżowego

  • Umiejętność analizy dokumentacji projektowej oraz swobodnego poruszania się po budowie

  • Motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę

  • Prawo jazdy kat. B oraz mobilność

  • Doświadczenie w pracy przy obiektach przemysłowych

  • Znajomość programów Revit i Navisworks – będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy: 

  • Pakiet benefitów, m.in: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i od NNW 

  • Comiesięczne doładowania kart w systemie kafeteryjnym MyBenefit (w tym możliwość podłączenia karty Multisport)

  • Dofinansowanie nauki języków obcych

  • Zwrot kosztów uczestnictwa w dowolnie wybranej organizacji zawodowej

  • Indywidualne podejście do rozwoju każdego Arkadyjczyka dzięki metodzie GPS

  • Udział w programie Workplace Options (opieka psychologiczna, doradztwo m.in. prawne, kredytowe)

 

Dlaczego warto zostać częścią zespołu Arcadis?

Nasza współpraca z klientami ma bezpośredni wpływ na całą planetę, a tym samym na ludzkie życie. Sprawiamy, że proponowane klientom rozwiązania stają się bezpieczniejsze i bardziej zrównoważone. Działając ramię w ramię z naszymi klientami, jako odpowiedzialni mieszkańcy Ziemi, możemy ulepszać jej obraz jako planety zrównoważonej.

Nieprzerwanie myślimy, jak nasza firma może pozytywnie wpłynąć na świat, tym samym podnosząc jakość życia ludzi.

Rozwiązania oparte na danych i rozwiązaniach cyfrowych stały się nieodłączną częścią pracy w Arcadis. Współpracując z klientami i stosując tym samym takie techniki jak myślenie projektowe, mamy możliwość dotarcia do sedna stawianych przez nich wyzwań i owocnej współpracy.

Jak globalna firma, zobowiązaliśmy się wspierać 5 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, aby zapewnić, że nasze projekty mają wpływ na zrównoważoną przyszłość dla wszystkich. Jednak nie tylko praca, którą wykonujemy dla naszych klientów, wpływa pozytywnie na społeczeństwo i planetę. Jesteśmy również zobowiązani pozytywnie oddziaływać na społeczeństwo, wspierając lokalne społeczności, w których interesie prężnie działamy.


By chronić planetę, monitorujemy i dokumentujemy informacje niefinansowe w celu podejmowania celnych decyzji biznesowych i zmniejszenia własnego wpływu na środowisko, mając na uwadze nasz cel – osiągnięcie zerowej emisji CO2 do 2030 roku.

Chcemy, abyś każdego dnia mógł pracować jak najlepiej, dlatego bardzo poważnie podchodzimy do kwestii równości, integracji, oraz sumiennie rozliczamy się z naszych działań. Naszą ambicją jest bycie pracodawcą z wyboru i zapewnienie Arcadianom idealnego miejsca pracy.

#LI-KA1

Wymagane umiejętności

budownictwo
Microsoft Office
prawo budowlane
prawo jazdy kat. B

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

Revit
Navisworks

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 03.10.2025

O firmie

ARCADIS

Koncentrujemy się na zatrudnieniu, angażowaniu i rozwoju osób, które podzielają naszą pasję i chęć poprawy jakości życia na całym świecie. W ramach współpracy z nami będziesz miał okazję kształtować cały świat.

Zobacz profil firmy

Project Manager Assistant (Konin)

Podsumowanie oferty

Project Manager Assistant (Konin)

-, Konin

ARCADIS

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Arcadis Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Aleje Jerozolimskie 142B (dalej jako "administrato... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca