• Oferty
  • Wszystkie ofertyChorzówSupportSpecjalista ds. Wsparcia Technicznego z językami obcymi (francuski/hiszpański/niemiecki)
    Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językami obcymi (francuski/hiszpański/niemiecki)
    new
    Support
    ArcelorMittal

    Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językami obcymi (francuski/hiszpański/niemiecki)

    ArcelorMittal

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna
    ArcelorMittal

    ArcelorMittal

    BCOE jest spółką świadczącą globalne usługi biznesowe, obsługującą jednostki ArcelorMittal na całym świecie, jej spółki typu joint venture i podmioty stowarzyszone. Zapewnia kompleksowe rozwiązania w obszarach finansów i księgowości, zakupów, IT, oraz HR. Obsługujemy blisko 300 spółek z 8 krajów Europy. Naszym atutem są nie tylko umiejętności, ale także wielojęzyczność - świadczymy usługi w 10 językach obcych. Każdego dnia jesteśmy gotowi stawiać czoła wyzwaniom, zapewniając naszym klientom najwyższą jakość obsługi.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    polski
    francuski
    hiszpański
    niemiecki
    Angielski

    Mile widziane

    Service Desk

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer

    Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językami obcymi (francuski/hiszpański/niemiecki)


    Twój zakres obowiązków

    • Wsparcie Klienta: Pomagaj użytkownikom przez telefon, czat i e-mail.
    • Zarządzanie Zgłoszeniami: Rejestruj i priorytetyzuj zgłoszenia, kierując je do odpowiednich zespołów.
    • Zdalna Pomoc: Udzielaj zdalnej pomocy, oferując krok po kroku rozwiązania.
    • Komunikacja: Utrzymuj stały kontakt z menedżerami i użytkownikami.
    • Rozwiązywanie Problemów: Diagnozuj i rozwiązuj problemy sprzętowe, programowe i sieciowe.
    • Ulepszanie Procesów: Proponuj pomysły na poprawę procesów i obsługi klienta.
    • Dzielenie się Wiedzą: Twórz i aktualizuj wpisy w bazie wiedzy.
    • Bezpieczeństwo: Przestrzegaj zasad bezpieczeństwa.


    Kogo szukamy?

    • Językowych mistrzów: Bardzo dobra znajomość języka polskiego oraz jednego z wymienionych języków (francuski, niemiecki, hiszpański) to podstawa.
    • Komunikatywnych w języku angielskim: Umiejętność porozumiewania się po angielsku to nasz standard.
    • Zmotywowanych i ambitnych: Jeśli masz już niewielkie doświadczenie w Service Desk i chęć rozwoju w IT, jesteś idealnym kandydatem.
    • Elastycznych i zorganizowanych: Praca w systemie zmianowym 24/7 to dla nas codzienność, jeśli masz już takie doświadczenie – świetnie!
    • Z Doskonałymi Umiejętnościami Komunikacyjnymi: Potrafisz efektywnie komunikować się zarówno z użytkownikami, jak i zespołem.
    • Z Pozytywnym Nastawieniem: Przynosisz pozytywną energię, ciekawość świata oraz zaangażowanie, angażując się w każde zadanie z pełną odpowiedzialnością.
    • Niezawodnych i punktualnych: Rzetelność i solidność są kluczowe w każdym aspekcie Twojej pracy.


    To oferujemy

    • 🌍 Międzynarodowe środowisko pracy Pracuj z klientami z całego świata i doskonal swoje umiejętności językowe.
    • 📈 Dynamiczny rozwój kariery U nas zyskasz szansę na rozwój zawodowy w branży IT oraz obsłudze klienta.
    • 🕐 Godziny pracy System zmianowy 24/7 daje Ci możliwość dopasowania pracy do swojego rytmu życia.
    • 📚 Szkolenia i wsparcie Zapewniamy kompleksowe szkolenia, które przygotują Cię do nowych wyzwań.
    • 💼 Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów dostosowany do Twoich potrzeb.


    Benefity

    • 🩺 Prywatna opieka medyczna
    • 🌐 Dofinansowanie nauki języków
    • 📚 Dofinansowanie szkoleń i kursów
    • 🏡 Możliwość pracy zdalnej
    • 🕰️ Elastyczny czas pracy
    • 🎉 Spotkania integracyjne
    • 🏦 Program emerytalny
    • 💰 Fundusz oszczędnościowo-inwestycyjny
    • 💸 Preferencyjne pożyczki
    • 👕 Brak dress code’u
    • ☕ Kawa / herbata
    • 🛋️ Strefa relaksu
    • 🛠️ Dodatkowe świadczenia socjalne
    • 🏫 Przedszkole / żłobek pracowniczy
    • 🏖️ Dofinansowanie wypoczynku
    • 👥 Program rekomendacji pracowników
    • ❤️ Inicjatywy dobroczynne
    • 🎁 Dodatkowy dzień wolny w roku z okazji „Dnia Hutnika"
    • 🍽️ Karta przedpłacona Pluxee Lunch

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Samodzielna/y Księgowa/y

    Samodzielna/y Księgowa/y

    Nowa
    Benefit Systems SA
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    sprawozdania finansowe
    kalkulacje CIT
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Nowa
    Bean&Buddies Sp. z o.o.
    Warszawa
    proaktywna postawa
    obsługa klienta
    odpowiedzialność
    Nowa
    Customer Success Specialist (Farming Team)

    Customer Success Specialist (Farming Team)

    Nowa
    1 475 - 2 252 usd
    Docplanner
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    zbijanie obiekcji
    praca z klientem
    team work
    Nowa
    Wdrożeniowiec Systemów Informatycznych

    Wdrożeniowiec Systemów Informatycznych

    Nowa
    Asseco Data Systems
    Grodzisk Mazowiecki
    Confluence
    Jira
    Microsoft Office
    Nowa
    Pracownik produkcji i magazynu

    Pracownik produkcji i magazynu

    Nowa
    BP2 SP. Z O.O.
    Dąbrowa Górnicza
    obsługa komputera
    produkcja
    samodzielność
    Nowa