• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)
    Support
    Bean&Buddies Sp. z o.o.

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Bean&Buddies Sp. z o.o.

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UZ, B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja
    realizacja projektów
    dobra organizacja pracy
    Ownership
    sprzedaż i rozwój biznesu
    proaktywna postawa
    obsługa klienta
    odpowiedzialność

    Mile widziane

    analityczne myslenie
    ms excel
    marketing
    zarządzanie procesami
    Zarządzanie relacjami
    Angielski
    Lekkie pióro

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Bean&Buddies to marka pysznej, świeżo palonej kawy. Działamy na rynku od ponad 10 lat i obsługujemy ponad 4000 klientów z sektora B2B: biura, instytucje, kawiarnie i restauracje. Nasza firma powstała w Polsce, ale część pomysłów i receptur ma swoje korzenie w Szwecji, skąd pochodzi większość wspólników. Poza Polską Bean&Buddies obsługuje klientów w kilku krajach Europejskich, m.in. w Szwecji, Hiszpanii, Niemczech i Francji. ☕☕☕


    Więcej o nas: www.beanbuddies.eu


    Szukamy osób, które chcą czerpać satysfakcję z pracy w nieustannie rozwijającym się biznesie kawowym.


    💪 Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:

     

    • wsparcie i rozwój sprzedaży (oraz oferty sprzedaży) produktów i usług Bean&Buddies do biznesu 
    • projektowanie, wdrażanie oraz prowadzenie (bądź koordynację) i rozwijanie wybranych procesów biznesowych z zakresu administracji, serwisu, obsługa klienta, sprzedaży, zakupów i/lub marketingu
    • koordynacja i sprawianie, żeby rzeczy działały płynnie pomiędzy działami (eliminowanie tzw. blind spots)
    • sprzedaż własną kawy Bean&Buddies i ekspresów do nowego biznesu 
    • obsługę, utrzymanie i rozwijanie Klientów (kontakt mailowy, telefoniczny i osobisty) 
    • budowanie z Pracownikami, Partnerami i Klientami długotrwałych relacji, opartych o partnerską współpracę
    • projektowanie, wdrażanie i prowadzenie nowych projektów biznesowych
    • mierzenie i raportowanie działań, a także ich stałe doskonalenie

     

    👌 Potrzebujemy Cię, jeżeli:

     

    • posiadasz dużą motywację do pracy i dobrą organizację pracy własnej 
    • jesteś osobą samodzielną i szukającą skutecznych rozwiązań
    • jesteś osobą komunikatywną i masz tzw. lekkie pióro
    • jesteś osobą skrupulatną i dokładną, ale gdy popełnisz błąd - potrafisz się do niego przyznać :)
    • lubisz uczyć się nowych rzeczy i jesteś otwarta/y na zdobywanie nowych kompetencji
    • łatwo nawiązujesz kontakty z ludźmi i umiesz tłumaczyć skomplikowane kwestie w prosty sposób
    • umiesz pozyskiwać nowych Klientów i potrafisz budować z nimi długofalowe relacje
    • w pracy lubisz stawiać sobie cele i je realizować
    • lubisz ludzi i rozmowy z nimi
    • lubisz pyszną kawę! 😊

     

    🎁 Oferujemy:

     

    • dobrą pensję uzależnioną od zaangażowania i realizowanych celów (umowa B2B lub zlecenie)
    • pracę z dobrym produktem, wobec którego klienci są bardzo lojalni
    • pracę w przyjaznej atmosferze
    • pracę w przyjemnym biurze zlokalizowanym na tętniącej życiem Pradze Północ 
    • dużą autonomię (z czasem) oraz możliwość realnego wpływania na rozwój firmy
    • szkolenia z zakresu know-how kawowego i biznesowego 
    • materiały edukacyjne oraz firmową biblioteczkę
    • pyszną kawę w biurze - na profesjonalnym i dobrym sprzęcie 😊
    • zniżki na pyszną kawę 😊


    📩 Aplikuj, czyli prześlij nam swoje aktualne CV, a w wiadomości napisz:


    • czy lubisz kawę, a jeśli tak - jaką i w jaki sposób najczęściej pijesz: mieloną, rozpuszczalną czy ziarnistą? 
    • jak zatytułował(a)byś mail z ofertą na kawę do klienta biznesowego?
    • opisz trudną sytuację/projekt w pracy, który udało Ci się ogarnąć i dlaczego wg Ciebie to było ważne?
    • jaką książkę z dziedziny obsługi klienta polecił(a)byś nam najchętniej i dlaczego?


    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, których profil będzie najlepiej pasował do oferowanego stanowiska.


    Zaaplikuj, dołącz do nas i wspólnie zmieniajmy świat pyszną kawą! 🙋

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim i Angielskim

    Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim i Angielskim

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Warszawa
    skuteczna komunikacja
    niemiecki
    Angielski
    Nowa
    English-Ukrainian Interpreter (full or part-time)

    English-Ukrainian Interpreter (full or part-time)

    Nowa
    8 usd
    Teleperformance Polska
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Ukrainian
    English
    Nowa
    Asystent Działu Handlowego

    Asystent Działu Handlowego

    Nowa
    1 425 - 1 684 usd
    Billberry
    Gdynia
    dobra organizacja pracy
    komunikatywny j.angielski
    prawo jazdy
    Nowa
    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Specjalista ds. ogłoszeń Otomoto.pl

    Nowa
    1 295 - 1 787 usd
    Car Lease Polska sp. z o.o.
    Gdynia
    dobra organizacja pracy
    kreatywność
    manager
    Nowa
    Customer Relations Specialist (język angielski)

    Customer Relations Specialist (język angielski)

    Nowa
    CodeTwo sp. z o.o. sp. k.
    Wrocław
    Office 365
    Angielski
    Nowa