Rozwiązywanie technicznych zapytań klientów dotyczących instalacji systemów solarnych, modułów PV oraz kwesti logistycznych z nimi związanych;
Pomoc w fazie projektowania instalacji fotowoltaicznych;
Dostarczanie klientom certyfikatów związanych z produktami;
Obsługa awarii technicznych występujących na instalacji, dostarczanie kompletnych rozwiązań i dokumentowanie ich w wymaganym czasie w systemie CRM, oznaczanie otwartych spraw i zamykanie ich w odpowiednim czasie.
🔍Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - min. B2;
Bardzo dobra znajomość języka włoskiego - min. B2;
Dbałość o szczegóły i wysokie umiejętności komunikacyjne;
Doświadczenie techniczne;
Mile widziane: znajomość zagadnień z dziedziny energetyki.
📄 Nasz Klient oferuje:
Prywatna opieka medyczna;
Ubezpieczenie na życie;
Pakiet benefitów pozapłacowych (Multisport, billety na wydarzenia kulturalne);