Customer Success Specialist
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język angielski

SaaS

komunikatywność

konsultant

odpowiedzialność

Mile widziane

sprzedaż

Jira

CRM

SQL

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Poznaj nasz projekt!


Aurero to system stworzony przez lekarzy, dla lekarzy, pacjentów i managerów ochrony zdrowia, z doskonałym i szczegółowym zrozumieniem potrzeb istniejących w tym obszarze. Kompleksowe i zaawansowane technologicznie funkcjonalności systemu przekładają się na dynamiczny rozwój placówek ochrony zdrowia, poprawę komfortu pracy lekarzy przy dbałości o User-Experience i stawiające Patient-Experience jako najwyższy cel.

Aurero w pełni automatyzuje całe procesy i pojedyncze czynności personelu w placówkach medycznych. Aurero to również technologia wspierająca i przyczyniająca się do rozwoju telemedycyny w Polsce obsługując dziesiątki tysięcy zdalnych wizyt każdego miesiąca.


Platforma jest otwarta na integrację z innymi rozwiązaniami technologicznymi, dzięki czemu jej możliwości mogą być rozszerzane bez granic, a system dostosowany do potrzeb użytkowników.


Wspieramy ponad 100 placówek ochrony zdrowia w całej Polsce wspierając procesy leczenia ponad dwóch milionów Pacjentów.


Kim jesteśmy?



Jesteśmy zgranym, zaangażowanym i wspierającym się wzajemnie Zespołem, działającym w pełni zdalnie na terenie całej Polski!

Ufamy sobie i stawiamy na transparentną komunikację, ponieważ wierzymy, że szczery feedback jest gwarantem rozwoju.

Jesteśmy jednym Teamem, jesteśmy #AureroFamily!


Kogo szukamy?


Poszukujemy osoby, która pomoże naszym Klientom osiągać sukces, który definiujemy jako świadczenie najwyższego poziomu usług medycznych dzięki narzędziom, które tworzymy. Osoby, która zrozumie jaka moc drzemie w innowacjach medycznych i przekaże tą wiedzę podczas wdrożeń i szkoleń nowych Klientów, a także podczas codziennego, bieżącego wsparcia dla użytkowników naszych rozwiązań.


Stawiamy na Ambicję, Kreatywność i Zaangażowanie.

Wierzymy, że ta unikalna kompozycja wartości gwarantuje nieustanny rozwój innowacji, a właśnie tym się zajmujemy ;)


Jakie zadania na Ciebie czekają?


  • Wsparcie zespołu Customer Success (I linia wsparcia)
  • Współpraca ze strategicznymi klientami Aurero
  • Prowadzenie opieki okołowdrożeniowej oraz wdrażanie nowych użytkowników do pracy z systemem;
  • Prowadzenie szkoleń z obsługi systemu dla nowych użytkowników oraz dla nowych członków zespołu Aurero;
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników aplikacji;
  • Planowanie i realizacja edukacji klientów z obsługi systemu Aurero, czyniąc ich pracę z aplikacją efektywną i satysfakcjonującą;
  • Utrzymywanie i rozwój bazy wiedzy o content powiązany z produktem oraz optymalizacja tak, aby wdrażanie nowych użytkowników przebiegało szybciej i przyspieszało proces supportu;
  • Ścisła współpraca z zespołem ds. jakości oraz innymi działami firmy w celu utrzymania najwyższego zadowolenia klienta.


Czego potrzebujesz, żeby móc dołączyć do Zespołu?


  • min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta;
  • umiejętności łagodzenia trudnych sytuacji;
  • samodzielności - szybko się uczysz i z prędkością światła opanowujesz wiedzę okołotechnologiczną;
  • wnikliwości i zaangażowania w zrozumienie przyczyny problemu;
  • znajomości nowoczesnych metod przekazywania wiedzy online oraz umiejętności w ich wdrażaniu;
  • doświadczenia w obsłudze klienta i/lub wdrożeniach w obszarze systemów lub aplikacji
  • otwartości na nowe wyzwania.


Co dla Ciebie przygotowaliśmy ❤?


  • Wynagrodzenie 4500-8000zł brutto UoP lub netto B2B
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju globalnych, innowacyjnych rozwiązań z zakresu technologii ochrony zdrowia
  • Możliwość realnego wpływu na produkt/strategię firmy, słuchamy głosu zespołu! :)
  • 26 dni płatnego urlopu na B2B;
  • Pracę w zespole w pełni zdalnym od zawsze na zawsze;
  • Budżet na rozwój
  • Lubimy pracę zdalną, ale uważamy, że super jest czasem się spotkać - integracje firmowe gdzie spotykamy się i razem pracujemy
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Ubezpieczenie medyczne;
  • Możliwość wejścia w środowisko start-upowe, z jednoczesną stabilnością dużej Grupy Kapitałowej;
  • Pracę w firmie, w której atmosfera i ludzie to największa #Superpower - potwierdzone wynikami ankiety satysfakcji z pracy


Nieprzekonany? Nieprzekonana?


  • Produkt "Made in Poland" w nowoczesnej domenie #eHealth
  • Biznes, Medycyna, Marketing, UX - wszystko in-house.
  • Nacisk na rozwój i duża autonomia pracy


Jeśli Twoje wyobrażenie o nowej pracy łączy się z naszą ofertą - nie czekaj i ślij do nas swoje CV już teraz! 🚀

Rekomendowane oferty

Account Manager 🚀

Nowa
Freundschaft
Warszawa
account manager
skuteczna komunikacja
BTL
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
2D
Blender
Nowa