• Oferty
  • Wszystkie ofertyŁódźHROfficeSpec. ds. Administracji i Rozliczeń
    Spec. ds. Administracji i Rozliczeń
    new
    HR
    autoDNA.pl

    Spec. ds. Administracji i Rozliczeń

    autoDNA.pl

    Łódź
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP, B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    Proaktywność
    komunikacja
    Microsoft Office
    księgowość
    rozliczenia
    zarządzanie czasem

    Mile widziane

    COMARCH ERP OPTIMA
    RedMine

    Opis stanowiska

    Lubimy przy porannej kawie omawiać co się zadziało wczoraj i planować wyzwania na dzisiaj. Nie boimy się ciężkiej pracy, która przynosi rezultaty ani dyskusji o zadaniach mniej ambitnych. Wspieramy się wzajemnie w codziennym realizowaniu celów i umiemy wyciągać wnioski z tych niezrealizowanych. Jesteśmy dynamiczne, szczere i otwarte, co pozwala nam bezpośrednio mówić o problemach, aby je rozwiązywać. Bardzo cenimy pracę zespołową w kameralnej atmosferze.

    Interesuje nas usystematyzowanie procesów rozliczeniowych i administracyjnych oraz realny wpływ na ich kształt. Stawiamy na jakość i skupiamy się na dostarczaniu rozwiązań, które pozwalają prawidłowo i bez zakłóceń funkcjonować naszej firmie. Bez wahania dokształcamy się w tematach, za które się zabieramy.

     

    Jeśli Ty też - aplikuj do nas!

     

    Dołącz do 4-osobowego zespołu jako Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń, który pomoże nam utrzymać i ustrukturyzować obszary rozliczeń i administracji przyczyniając się do wsparcia zespołów technologicznych i zapewnienia komfortowych warunków pracy oraz osiągania wyników.

     

    autoDNA jest wiodącym dostawcą raportów historii pojazdów używanych z Europy i USA. Nasze produkty umożliwiają weryfikację historii pojazdu.

    Zatrudniamy blisko 50 osób, realizując codzienne obowiązki w wydzielonych Zespołach składających się z 5-9 osób pracujących w nowoczesnym biurze w Łodzi przy ul. Obywatelskiej.

     

    Poszukujemy do naszego zespołu scrumowego (tak, tak, Scrum w administracji i rozliczeniach jest możliwy) Specjalisty ds. Administracji i Rozliczeń z doświadczeniem księgowym i administracyjnym podpartym nutą analityczną, z niezłomnym dążeniem do celu oraz kreatywnym podejściem.


    Must have:

    Znajomość podstaw księgowości i rozliczeń

    Znajomość podstaw administracyjnych

    Umiejętności komunikacyjne

    Problem solving


    Nice to have:

    Znajomość prowadzenia projektów

    Umiejętność tworzenia procedur i instrukcji

    Obsługa narzędzia RedMine i Comarch ERP Optima

     

    Oferujemy:

    ●      Pracę zgodną z filozofią BizDevOps opartą na zwinnie działających zespołach w ramach Scrum; 

    ●      Narzędzie RedMine do organizacji obiegu zgłoszeń;

    ●      Coroczny budżet szkoleniowy do wykorzystania dla pracowników (szkolenia, kursy, studia);

    ●      Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji z udogodnieniami dla kierowców i rowerzystów;

    ●      Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę, współpracę B2B;

    ●      Zadaniowy czas pracy w 8-godzinnym systemie;

    ●      Bezpłatne lekcje języka angielskiego;

    ●      Min. 20 dni płatnego urlopu niezależnie od formy współpracy;

    ●      Darmowe obiady w ramach Sprint Break’a;

    ●      Samochód służbowy do dyspozycji pracowników;

    ●      Cykliczne spotkania integracyjne, również wyjazdowe;

    ●      Dofinansowanie do karty sportowej;

    ●      Kawę, herbatę, soki oraz słodycze bez limitu;

    ●      Wynagrodzenie dostosowane do poziomu wiedzy i doświadczenia!

     

    Czym będziesz się zajmować?:

    ●      Rozliczenia kontrahentów polskich i zagranicznych oraz raportowanie i komunikowanie w tym obszarze;

    ●      Raportowanie i monitorowanie płatności zarówno po stronie faktur przychodowych jak i kosztowych;

    ●      Kontrola i raportowanie zadłużenia kontrahentów oraz współpraca przy ściąganiu długów;

    ●      Obsługa i raportowanie kasy gotówkowej firmy;

    ●      Zapewnienie prawidłowego działania i optymalizacji procesu przepływu dokumentów księgowych;

    ●      Bieżąca współpraca z firmą księgowo-kadrową;

    ●      Tworzenie i wdrażanie procedur i procesów rozliczeniowych i administracyjnych firmy;

    ●      Obsługa poczty i przesyłek przychodzących i wychodzących;

    ●      Procesy zakupowe na potrzeby wewnętrzne biura;

    ●      Asystowanie i wspieranie Zarządu, Liderów i pracowników w organizowaniu tematów administracyjnych;

    ●      Zarządzanie dokumentacją: utrzymanie dokumentacji, aktualizacja tablic informacyjnych, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów, komunikacja z pracownikami;

    ●      Wsparcie w działaniach dążących do implementacji i funkcjonowania narzędzia do rejestracji dokumentów (np. RedMine) w firmie.


    Czego od Ciebie oczekujemy?

    ●      Wykształcenia wyższego (księgowego lub/i administracyjnego);

    ●      Min. 2 lat doświadczenia w tematach organizacji procesów administracyjnych lub/i księgowo-rozliczeniowych;

    ●      Znajomości procedur i systemów administracyjnych i zakupowych;

    ●      Dobrej znajomości języka angielskiego (poziom B2);

    ●      Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;

    ●      Skrupulatności i zdolności interpersonalnych;

    ●      Doskonałych umiejętności organizacyjnych i zarządzania czasem;

    ●      Zorientowania na koszty;

    ●      Proaktywnej postawy i umiejętności pracy w środowisku wielozadaniowym.

     

    Więcej informacji udzielamy podczas rozmowy kwalifikacyjnej

    Aplikuj i dołącz do naszego zespołu już dziś!

    Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko w wybranymi Kandydatami.


    Sprawdź podobne oferty pracy

    Asystent(ka) Recepcji

    Asystent(ka) Recepcji

    Nowa
    Kochański & Partners
    Warszawa
    elastyczność
    priorytetyzacja
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Back Office Officer

    Back Office Officer

    Nowa
    1 554 - 2 072 usd
    DZ INVESTMENTS PL Sp. z o.o.
    Warszawa
    multitasking
    Nowa
    Office Assistant

    Office Assistant

    Nowa
    1 166 - 2 072 usd
    Parleto
    Gdańsk
    Angielski
    Nowa
    Facilities & Admin Coordinator

    Facilities & Admin Coordinator

    Nowa
    Icon Plc
    Warszawa
    office administration
    interpersonal skills
    communication skills
    Nowa
    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Nowa
    Centrum Nauki i Biznesu Żak
    Piaseczno
    pozyskiwanie klientów
    sprzedaż
    obsługa klienta
    Nowa