Aktywne i merytoryczne kreowanie i wdrażanie koncepcji rozwoju oferty kart i płatności dla Klientów detalicznych Banku
Przegląd i segmentacja oferty produktowej z uwzględnieniem usług dodanych dedykowanych właściwym Klientom
Opracowywanie pomysłów oraz inicjowanie zmian w produktach i procesach, a także współtworzenie i wdrażanie procesów sprzedaży i obsługi produktów
Udział w prowadzeniu projektów mających na celu dostosowanie oferty produktowej Banku do potrzeb biznesowych i regulacyjnych
Prowadzenie projektów wdrożeniowych z udziałem wielu jednostek w Banku (w tym IT)
Definiowanie wymagań systemowych w ramach wdrożeń nowych koncepcji produktowych
Zarządzanie roadmapą produktową rozwoju kart i płatności
Odpowiedzialność za realizację KPI z kontrybucją innych jednostek Banku
Analiza rynku i trendów rynkowych w zakresie nowych rozwiązań funkcjonalnych i technologicznych, zapewniających Klientom unikalne customer experience
Monitoring nadzorowanych produktów w obszarze konkurencyjności oraz interakcji z otoczeniem (regulacje prawne, zmiany technologiczne, organizacyjne)
Wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie w rozwijaniu oferty kart i/ lub płatności w bankach, fintech-ach, firmach technologicznych lub e-commerce, poparte sukcesami wdrożeniowymi
Doskonała znajomość rynku kart i płatności (w tym płatności mobilnych, BNPL, BLIK) oraz jego otoczenia regulacyjnego
Kreatywność, inicjatywa w działaniu, umiejętność przedstawienia wizji projektu i strategii jej wprowadzenia
Prowadzenie przekrojowych projektów z zaangażowaniem wielu jednostek
Orientacja biznesowa oraz doświadczenie w kontaktach z partnerami zewnętrznymi
Wewnętrzna motywacja do działania i samodzielność, dobra organizacja pracy i podejmowanie odpowiedzialności za realizowane zadania
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne
Otwartość na innowacje
Biegła znajomość języka angielskiego
Mile widziane
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z systemami IT oraz wdrażanie rozwiązań w digital (w tym przygotowywanie wymagań, testowanie)
Oferujemy:
Kreatywną pracę i możliwość wykazania się inicjatywą w realizacji odpowiedzialnych zadań
Aktywne kreowanie i wdrażanie koncepcji rozwoju oferty kart i płatności dla Klientów detalicznych Banku
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w ramach struktur Grupy Finansowej Banku Millennium
Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
Odpowiedzialne stanowisko pracy w Departamencie Marketingu Bankowości Detalicznej
Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem oraz systemem premii kwartalnych
Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do popularnej platformy kafeteryjnej MyBenefit
Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali