Ekspert ds. Rozwoju Kart i Płatności
Finanse

Ekspert ds. Rozwoju Kart i Płatności

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Zdolności analityczne

język angielski

dobra organizacja

rynek kart i płatności

Mile widziane

systemy IT

Opis stanowiska

Ekspert ds. Rozwoju Kart i Płatności


Zadania:

  • Aktywne i merytoryczne kreowanie i wdrażanie koncepcji rozwoju oferty kart i płatności dla Klientów detalicznych Banku
  • Przegląd i segmentacja oferty produktowej z uwzględnieniem usług dodanych dedykowanych właściwym Klientom
  • Opracowywanie pomysłów oraz inicjowanie zmian w produktach i procesach, a także współtworzenie i wdrażanie procesów sprzedaży i obsługi produktów
  • Udział w prowadzeniu projektów mających na celu dostosowanie oferty produktowej Banku do potrzeb biznesowych i regulacyjnych
  • Prowadzenie projektów wdrożeniowych z udziałem wielu jednostek w Banku (w tym IT)
  • Definiowanie wymagań systemowych w ramach wdrożeń nowych koncepcji produktowych
  • Zarządzanie roadmapą produktową rozwoju kart i płatności
  • Odpowiedzialność za realizację KPI z kontrybucją innych jednostek Banku
  • Analiza rynku i trendów rynkowych w zakresie nowych rozwiązań funkcjonalnych i technologicznych, zapewniających Klientom unikalne customer experience
  • Monitoring nadzorowanych produktów w obszarze konkurencyjności oraz interakcji z otoczeniem (regulacje prawne, zmiany technologiczne, organizacyjne)


Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w rozwijaniu oferty kart i/ lub płatności w bankach, fintech-ach, firmach technologicznych lub e-commerce, poparte sukcesami wdrożeniowymi
  • Doskonała znajomość rynku kart i płatności (w tym płatności mobilnych, BNPL, BLIK) oraz jego otoczenia regulacyjnego
  • Kreatywność, inicjatywa w działaniu, umiejętność przedstawienia wizji projektu i strategii jej wprowadzenia
  • Prowadzenie przekrojowych projektów z zaangażowaniem wielu jednostek
  • Orientacja biznesowa oraz doświadczenie w kontaktach z partnerami zewnętrznymi
  • Wewnętrzna motywacja do działania i samodzielność, dobra organizacja pracy i podejmowanie odpowiedzialności za realizowane zadania
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne
  • Otwartość na innowacje
  • Biegła znajomość języka angielskiego


Mile widziane

  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z systemami IT oraz wdrażanie rozwiązań w digital (w tym przygotowywanie wymagań, testowanie)


Oferujemy:

  • Kreatywną pracę i możliwość wykazania się inicjatywą w realizacji odpowiedzialnych zadań
  • Aktywne kreowanie i wdrażanie koncepcji rozwoju oferty kart i płatności dla Klientów detalicznych Banku
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w ramach struktur Grupy Finansowej Banku Millennium
  • Życzliwą atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy
  • Odpowiedzialne stanowisko pracy w Departamencie Marketingu Bankowości Detalicznej
  • Stabilną formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem oraz systemem premii kwartalnych
  • Gamę benefitów pozapłacowych, w tym opiekę medyczną oraz dostęp do popularnej platformy kafeteryjnej MyBenefit
  • Pracę w nowoczesnym biurze w okolicach metra Pole Mokotowskie i możliwość korzystania ze zniżek w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. zarządzania danymi z językiem duńskim

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Gdańsk
Microsoft Office
Nowa

Senior Workday Integration Developer

Nowa
29 000 - 31 000 PLN/mies.
emagine
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Workday
Workday Studio
Nowa