Specjalista ds. Rozwoju Personalizacji w Departamencie Customer Intelligence
Inne

Specjalista ds. Rozwoju Personalizacji w Departamencie Customer Intelligence

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język angielski

SQL

Microsoft Office

Opis stanowiska

Friendly offer

Specjalista ds. Rozwoju Personalizacji w Departamencie Customer Intelligence

 

Zadania:

·       Projektowanie, wdrażanie i utrzymywanie procesów personalizacji

·       Rozwój wielokanałowej spersonalizowanej komunikacji z Klientem na masową skalę

·       Opracowywanie zaawansowanych rozwiązań do zarządzania interakcjami z klientem, w tym zarządzanie kampaniami real-time

·       Dobór grup docelowych i oferty na podstawie cech profilu Klienta, preferencji Klienta z wykorzystaniem zgromadzonej wiedzy o Kliencie, oraz bieżących interakcji Klienta z Bankiem

·       Proponowanie kierunków rozwoju oraz wdrażanie zmian w rozwiązaniach do zarządzania relacjami z Klientem

·       Projektowanie, testowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii marketingu bezpośredniego we wszystkich kanałach komunikacji

·       Monitorowanie skuteczności kampanii oraz rekomendacja zmian

·       Wspieranie i doskonalenie procesów sprzedaży i obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu

 

Wymagania:

·       Wykształcenie wyższe

·       Minimum rok doświadczenia na stanowisku w obszarze zarządzania kampaniami oraz procesami CRM

·       Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów biznesowych

·       Doświadczenie w analizie danych biznesowych

·       Umiejętność pracy z dużą ilością różnorodnych informacji

·       Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i PowerPoint)

·       Dobra praktyczna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

·       Znajomość SQL

·       Doświadczenie w wykorzystywaniu i/lub wdrażaniu środowiska SAS CI Studio (bądź innego podobnego) będzie dodatkowym atutem

·       Ambicja i determinacja

·       Umiejętności szybkiego uczenia się i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji

·       Umiejętność pracy w zespole

 

Oferujemy:

·       Interesującą, odpowiedzialną i samodzielną pracę

·       Rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami

·       Dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi

·       Pracę w dynamicznym zespole oraz dobrą atmosferę w pracy

·       Możliwość podejmowania własnych inicjatyw i ich samodzielnego prowadzenia

·       Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 


Rekomendowane oferty

Incident & Change Manager

Nowa
DCG
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
ITIL
Nowa