• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportIT Support Customer Service - zmiana nocna
    IT Support Customer Service - zmiana nocna
    new
    Support
    BaseLinker

    IT Support Customer Service - zmiana nocna

    BaseLinker

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    język angielski

    dbałość o szczegóły

    umiejętności analityczne

    Mile widziane

    język włoski

    język francuski

    język hiszpański

    język niemiecki

    Baselinker

    Opis stanowiska

    W BaseLinker rozwijamy innowacyjną platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce na całym świecie przewagę nad konkurencją. Naszym celem jest umożliwienie pełnej integracji systemów, automatyzacji oraz optymalizacji procesów we wszystkich kanałach sprzedażowych.


    Z dumą możemy powiedzieć, że stworzyliśmy ponad 1000 integracji, łącząc się m.in. z takimi globalnymi graczami jak Amazon, Shopify, eBay, Etsy, Allegro, WooCommerce, UPS, DHL. Mamy różne zespoły i całe spektrum możliwości rozwoju: integracje marketplace, sklepowe i kurierskie, oraz tworzenie i rozwijanie kluczowych funkcji systemu. Jesteśmy partnerami największych organizacji e-commerce na świecie i otwieramy globalny rynek e-commerce dla naszych użytkowników

    Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii i Brazylii, UK, US, DE, wchodzimy na rynek w Indiach.

    W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osoby do działu Global IT Support, Specjalistki/ty, która/-y wesprze naszych klientów w jeszcze lepszym doświadczeniu z użytkowania platformy BaseLinker. 


    Wymagania

    • min. 3-letnie doświadczenie w sektorze e-commerce
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1) 
    • mile widziana znajomość drugiego języka obcego (hiszpański, włoski, francuski lub niemiecki)
    • znajomość produktu BaseLinker będzie dodatkowym atutem
    • dokładność i dbałość o szczegóły
    • chęć nieustannego poszerzania wiedzy
    • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne (wewnątrz i na zewnątrz organizacji) 
    • bardzo dobra organizacja pracy w modelu zdalnym 
    • umiejętności analityczne
    • łatwość uczenia się i przyswajania nowych umiejętności typu 'digital skills'


    Zadania

    • 1-wsza linia wsparcia dla klientów i użytkowników (praca głównie w godzinach 16 - 24)
    • dbałość o satysfakcję klientów z oferowanych produktów, usług i funkcji oferowanych w naszym narzędziu 
    • pełna odpowiedzialność za zgłoszenie
    • diagnoza i rozwiązanie problemu zgłoszonego przez użytkowników
    • współpraca z zespołami technicznymi celem rozwiązania zgłoszenia 
    • rozwój i aktualizacja bazy wiedzy w globalnym dziale IT Support
    • testowanie nowych funkcjonalności 
    • udział w dodatkowych projektach w zgodzie z mocnymi stronami i umiejętnościami


    Oferujemy

    • możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
    • stawiamy na długofalową współpracę
    • oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
    • inwestujemy w Twoje dobre samopoczucie - u nas masz dostęp do szerokiewgo wachlarza benefitów: Karta Multisportopieka medyczna Lux Med, platforma Mindgram


    Sprawdź podobne oferty pracy

    Obsługa Klienta Netflix z j. niemieckim

    Obsługa Klienta Netflix z j. niemieckim

    Nowa
    2 035 usd
    APS
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język niemiecki
    język angielski
    Nowa
    Młodszy inżynier IT w Departamencie Zarządzania Informatyką

    Młodszy inżynier IT w Departamencie Zarządzania Informatyką

    Nowa
    ARiMR
    Warszawa
    Informatyka
    wykształcenie wyższe
    Nowa
    📞 Konsultant Call Center

    📞 Konsultant Call Center

    Nowa
    1 272 - 1 780 usd
    Biliti
    Pabianice
    sumienność
    komunikatywność
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Specjalista ds. obłsugi klienta z j. czeskim / Customer Support with Czech

    Specjalista ds. obłsugi klienta z j. czeskim / Customer Support with Czech

    Nowa
    1 831 - 2 035 usd
    Enjoy The Car // EVA Dywaniki
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    komunikacja
    Organizacja czasu
    czeski
    Nowa
    Specjalista ds. komunikacji z klientem (PL+UA)

    Specjalista ds. komunikacji z klientem (PL+UA)

    Nowa
    Concentrix
    Lublin
    obsługa klienta
    obsługa komputera
    język polski
    Nowa