• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaPraca biurowaOffice Coordinator
    Office Coordinator
    Praca biurowa
    Baselinker

    Office Coordinator

    Baselinker

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    język angielski

    dobra organizacja pracy

    multitasking

    odpowiedzialność

    skuteczna komunikacja

    priorytetyzacja

    praca w grupie

    Mile widziane

    e-commerce

    Opis stanowiska

    W BaseLinker tworzymy i doskonalimy platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce przewagę nad konkurencją poprzez pełną integrację systemów, automatyzację i optymalizację procesów we wszystkich kanałach sprzedaży. 

    Do tej pory udało nam się wykonać setki integracji (m.in. Amazon, Allegro, eBay, Etsy, Shopify, WooCommerce, UPS, DHL), a naszymi klientami są największe organizacje e-commerce. 

     

    Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii, Brazylii, UK, US, Niemczech, w Indiach. 

     

    Szukamy osoby z pasją do organizacji i zarządzania, która dołączy do naszego zespołu. Jako Office Coordinator będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie sprawnego funkcjonowania naszego biura. Twoje zadania będą obejmowały zarówno zarządzanie przestrzenią biurową i logistykę, jak i wsparcie administracyjne dla członków zarządu i liderów zespołów.

    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zorganizowaną i lubisz pracować w dynamicznym środowisku, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie.


    Zakres zadań


    Zarządzanie przestrzenią biurową:

    • Dbanie o estetykę i wizerunek firmy
    • Identyfikacja potrzeb biurowych i zamawianie zaopatrzenia


    Współpraca z działem IT:

    • utrzymanie infrastruktury technologicznej biura
    • nadzór nad konserwacją i serwisowaniem sprzętu biurowego


    Koordynacja kalendarzy:

    • zarządzanie kalendarzami wybranych członków zarządu i liderów zespołów
    • planowanie i koordynacja spotkań biznesowych (wewnętrznych i zewnętrznych)


    Organizacja podróży:

    • planowanie i organizacja wyjazdów służbowych (rezerwacja hoteli, lotów)


    Administracja:

    • Zarządzanie procesami administracyjnymi
    • Obsługa korespondencji


    Oczekiwania


    • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (asystentka zarządu, office manager)
    • bardzo dobra znajomość G-Suite i pakietu MS Office
    • preferowane doświadczenie w firmie konsultingowej lub kancelarii prawnej
    • wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
    • umiejętność rozwiązywania problemów
    • komunikatywność
    • doskonałe umiejętności interpersonalne
    • biegła znajomość języka angielskiego (minimum C1)
    • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce


    Oferujemy


    • możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
    • stawiamy na długofalową współpracę
    • przyjemne, słoneczne biuro w sercu Mokotowa
    • oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
    • karta Multisport, opieka medyczna Lux Med oraz dostęp do platformy Mindgram to u nas podstawa :) 

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Office Coordinator

    Office Coordinator

    Nowa
    1 686 - 1 815 usd
    Evolution
    Warszawa
    polski
    Microsoft Office Excel
    język angielski
    Nowa
    Młodszy specjalista ds. windykacji i rozliczeń

    Młodszy specjalista ds. windykacji i rozliczeń

    Nowa
    Grupa Auto Forum
    Płock
    CRM
    praca z klientem
    Nowa
    Specjalista ds. obsługi formalnej i wsparcia władz Banku

    Specjalista ds. obsługi formalnej i wsparcia władz Banku

    Nowa
    Alior Bank SA
    Warszawa
    język angielski
    Nowa
    Executive Coordinator

    Executive Coordinator

    Nowa
    Eryk Sp. z o.o.
    Szczecin
    Microsoft Office
    empatia
    język angielski
    Nowa
    Asystent/ka ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

    Asystent/ka ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

    Nowa
    1 245 - 1 660 usd
    CreateCtrl Polska Sp. z o.o.
    Gliwice
    język niemiecki
    Nowa