• Oferty
  • Wszystkie ofertyGliwicePraca biurowaAsystent/ka ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego
    Asystent/ka ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego
    new
    Praca biurowa
    CreateCtrl Polska Sp. z o.o.

    Asystent/ka ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

    CreateCtrl Polska Sp. z o.o.

    Gliwice
    1 244 - 1 659 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    język niemiecki

    Mile widziane

    księgowość

    język angielski

    prawo pracy

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Aktualnie do naszego zespołu w Gliwicach poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka/ Asystent ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego. Szukamy kogoś, kto z pasją podejdzie do zarządzania naszym biurem i wspierania zespołu. Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, lubisz pracować z ludźmi i masz świetne zdolności komunikacyjne, to ta praca jest dla Ciebie!


    Twój zakres obowiązków

    • Organizacja i kompleksowa obsługa biura w tym zarządzanie kalendarzem spotkań oraz organizacja podróży służbowych oraz współpraca z dostawcami usług biurowych i administracyjnych.
    • Kontakt w imieniu Zarządu z zewnętrznym działami księgowym, kadrowym.
    • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji oraz przepływu informacji pomiędzy Zarządem a poszczególnymi działami, przygotowywanie raportów, podsumowań, zestawień.
    • Weryfikacja, edycja i formatowanie dokumentów.
    • Pomoc przy rekrutacji nowych pracowników.
    • Przygotowanie i zarządzanie dokumentacją pracowniczą i wsparcie administracyjne.
    • Zarządzanie benefitami pracowniczymi, takimi jak karnety sportowe czy prywatna opieka medyczna.
    • Przygotowanie tłumaczeń.

    Nasze wymagania

    • Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku.
    • Wykształcenie min. średnie - mile widziane wykształcenie wyższe.
    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny).
    • Świetne umiejętności organizacyjne i komunikacyjne.
    • Samodzielność w działaniu.
    • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
    • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office.


    Mile widziane

    • Znajomość języka angielskiego.
    • Znajomość podstaw księgowości.
    • Znajomość przepisów prawa pracy.


    Oferujemy

    • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo.
    • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz doświadczenia.
    • Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia cennego doświadczenia.
    • Dofinansowanie do szkoleń, kursów oraz nauki języków obcych.
    • Benefity pracownicze jak pakiet opieki medyczne i karta sportowa.
    1 244 - 1 659 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Nowa
    BN Consulting
    Gdańsk
    Miro
    WhatsApp
    język angielski
    Nowa
    Admin and Finance Assistant

    Admin and Finance Assistant

    Nowa
    ClearCourse Dev
    Kraków
    finanse
    polski
    język angielski
    Nowa
    Back Office Officer

    Back Office Officer

    Nowa
    1 556 - 2 075 usd
    DZ INVESTMENTS PL Sp. z o.o.
    Warszawa
    multitasking
    Nowa
    Remote Executive Assistant

    Remote Executive Assistant

    Nowa
    1 245 - 2 179 usd
    Reef Technologies
    Lublin
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Spreadsheets
    język angielski
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta - Kosmetolog / Dietetyk

    Nowa
    Carein Sp. z o.o.
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa infolinii
    Obsługa czatu
    Nowa