• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdyniaSupportAsystent Działu Handlowego
    Asystent Działu Handlowego
    Support
    Billberry

    Asystent Działu Handlowego

    Billberry

    Gdynia
    1 424 - 1 683 USDBrutto miesięcznie - Dowolna
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    komunikatywny j.angielski
    prawo jazdy
    Ms office
    dobra organizacja pracy

    Opis stanowiska

    Asystent Działu Handlowego

    Miejsce pracy: PPNT Gdynia


    W ostatnich latach z powodzeniem rozwijamy i powiększamy nasz zespół zajmujący się międzynarodowym handlem samochodami, w związku z czym poszukujemy osoby na stanowisko wsparcia Zarządu i Działu Handlowego naszej firmy.


    Zakres obowiązków:


    • Współpraca z zarządem w wykonywaniu codziennych obowiązków,
    • Obsługa korespondencji,
    • Współpraca z działem księgowości oraz działem rozliczeń,
    • Koordynacja transportów (w tym negocjowanie cen, zamieszczanie ogłoszeń na giełdach transportowych, pilnowanie dokumentacji, weryfikacja spedycji itp.),
    • Zaopatrzenie biura (woda, mleko, kawa itp.),
    • Opieka nad firmową flotą aut (myjnia, serwis, przeglądy, ubezpieczenia OC/AC itp.),
    • Obsługa firmowych profili na portalach ogłoszeniowych (głównie Otomoto),
    • Rejestracja i zgłaszanie zbycia samochodów,
    • Zawieranie i wypowiadanie ubezpieczeń OC/AC,
    • Pilnowanie procedury importowania samochodów zza granicy (przegląd, tłumaczenia dokumentów),
    • Nadawanie paczek w punktach pickup (w przypadku opóźnienia/nie pojawienia się kuriera),
    • Tworzenie baz danych potencjalnych kontrahentów,
    • Wspomaganie działu handlowego pod kątem dokumentacji,
    • Dokonywanie zakupów/zamówień i nadzór nad dostawami (opony, części samochodowe itp.),
    • Wsparcie w zarządzaniu kalendarzem spotkań, obsługa spotkań i wyjazdów służbowych,
    • Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentacji pomiędzy poszczególnymi komórkami spółki a zarządem,
    • Współpraca z zewnętrznymi kontrahentami.


    Wymagania:


    • Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku asystenta lub podobnym stanowisku administracyjno-biurowym,
    • Mile widziane osoby z zamiłowaniem do motoryzacji,
    • Dobra znajomość MS Office, szczególnie programu Excel,
    • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym,
    • Mile widziana znajomość j. niemieckiego,
    • Umiejętność liczenia i logicznego myślenia,
    • Znajomość pakietów MS Office,
    • Umiejętność pracy w zespole i dobrej komunikacji,
    • Umiejętność biznesowego podejścia do realizowanych zadań,
    • Dobra organizacja i odpowiedzialność za powierzone zadania.


    Oferujemy:


    • Ciekawą pracę w zgranym zespole ambitnych osób,
    • Pracę z zespołem profesjonalistów, pasjonatów motoryzacji,
    • Niekorporacyjną, przyjazną atmosferę pracy,
    • Umowę o pracę lub B2B,
    • Komfortowy czas wdrożenia,
    • Pracę w godz. 8-16/9-17, od poniedziałku do piątku w klimatyzowanym biurze (PPNT GDYNIA),
    • Dostęp do kart sportowych i pakietów medycznych.



    Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, dokładną i odpowiedzialną, która potrafi słuchać a w razie potrzeby potrafi pracować pod presją czasu, zapraszamy do naszego zespołu. Zachęcamy do przesyłania CV wraz z odpowiedziami na poniższe pytania:


    1. Napisz proszę coś o sobie.
    2. Jakie są wg Ciebie Twoje mocne strony?
    3. Jakie są wg Ciebie Twoje słabe strony?
    4. Dlaczego chciałbyś/chciałabyś z nami pracować?
    5. Co chciałbyś/chciałabyś robić za 5 lat?
    6. Jaki był zakres obowiązków na poprzednim stanowisku?
    7. Dlaczego chcesz opuścić obecne miejsce pracy?
    8. Jak wyobrażasz sobie pracę w naszej firmie?


    Informacje o firmie

    https://automotive.billberry.pl/index.html

     

    Odpowiemy na wybrane zgłoszenia, zawierające odpowiedzi na powyższe pytania.

    1 424 - 1 683 USD

    Dowolna

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Nowa
    1 114 - 1 684 usd
    AleBilet
    Warszawa
    social media
    samodzielność
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Marketing Business Partner

    Marketing Business Partner

    Nowa
    Colliers
    Warszawa
    marketing b2b
    Angielski
    Nowa
    IT Support Specialist

    IT Support Specialist

    Nowa
    Rentals United
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    polski
    SQL
    support IT
    Nowa
    Telefoniczny doradca klienta z j.niemieckim- branża odzieżowa

    Telefoniczny doradca klienta z j.niemieckim- branża odzieżowa

    Nowa
    Unique People Sp. z o.o.
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    niemiecki
    obsługa klienta
    Nowa
    Junior IT Support Specialist

    Junior IT Support Specialist

    Nowa
    Allegro
    Poznań
    English
    Google Workspace
    IT support
    Nowa