Duży gracz e-commerce poszukuje osoby na stanowisko Product Managera / Product Ownera.
Do podstawowych zadań Product Managera / Product Ownera należeć będzie umiejętność zrozumienia naszego użytkownika i klienta, a następnie pomoc w dostarczeniu mu najlepszych produktów, które sprawią, że zakup okularów w internecie będzie prosty, wygodny i przyjemny. Będziesz pracować na styku biznesu, technologii i sprzedaży/marketingu.
Wymagania:
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku Product Owner / Product Managera lub podobnym w branży e-commerce lub pokrewnej,
- doskonała znajomość e-commerce od strony klienta,
- umiejętność rozumienia potrzeb biznesowych, samodzielność i wzorowa organizacja pracy,
- poczucie estetyki, znajomość UX i umiejętność optymalizacji UX oraz planowania użytecznych funkcjonalności,
- znajomość narzędzi analitycznych: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Hot Jar,
- język angielski na poziomie B1/B2,
- komunikatywność,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- mile widziana znajomość branży optycznej (nawet od strony klienta).
Zadania:
- zrozumienie potrzeb naszych klientów i umiejętność przekucia ich w świetny produkt,
- definiowanie strategii produktu na podstawie analiz biznesowych i sprzedażowych.
- zbieraniem, analizowaniem potrzeb biznesowych, które następnie przekujesz w zaprojektowanie nowych funkcjonalności naszych produktów,
- zarządzaniem backlogiem naszych produktów,
- bieżącą współpracą z zespołem deweloperów (outsourcing), priorytetyzacją zadań, pilnowaniem terminów wdrożeń,
- zbieraniem feedbacku od użytkowników, klientów naszych produktów, a także innych członków zespołu,
- testowaniem nowych rozwiązań przed i po wdrożeniu,
- monitoring konkurencyjnych rozwiązań i produktów.
Oferujemy:
- możliwość kierowania rozwojem nowoczesnych platform e-commerce z wykorzystaniem najlepszych technologii,
- pracę w ambitnym zespole, który na e-commerce zjadł zęby w firmie dynamicznie rozwijającej się, ale jednocześnie o ugruntowanej pozycji (15 lat na rynku),
- umowę o pracę / umowę B2B w zależności od preferencji,
- wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia,
- możliwość pracy w modelu hybrydowym lub zdalnym.