account / opiekun klienta B2B
Marketing

account / opiekun klienta B2B

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy

outlook

język angielski

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca…


… tak jak by to był brief od Twojego kluczowego klienta. Jak byle jak zaaplikujesz to... i byle jak odpiszemy 😉



bfagencja.pl - definiujemy się jako kompleksowa agencja kreatywno-marketingowo-logistyczna obsługująca świadome i duże marki. W całej Europie. Wszelki merch, nośniki kampanii, welcomepacki, gadżety na targi pracy, czasem zwane gadżetami czy upominkami. Doradzamy i budujemy całe

rozwiązania dla marek. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób, kreatywnie i użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. M.in. w tym im pomagamy. W praktyce mamy mało wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i marketingowymi.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW, czyli kogo szukamy?:

Będzie dłużej, bo na długo szukamy. Accounta (opiekuna klienta B2B) z min 2 letnim doświadczeniem (z branży, szeroko czy to po stronie agencji, czy dostawców, producentów, gadżetowni, firmy znakującej, czy to działów employer branding / marketingu czy klienckiej) do zespołu obsługującego klientów B2B.

  • Szukamy kogoś, kto będzie pracować z największymi markami na świecie. Klientów mamy, nie będziemy oczekiwać od Ciebie przynoszenia własnych. Jednak oczekujemy zainteresowania i wiedzy o produktach, rozwiązaniach i metodach znakowania. Studia nie mają dla nas znaczenia, a Twoja zaradność i umiejętność uczenia się i rozwiązywania problemów.
  • Szukamy osób sprawczych, samodzielnych, skrupulatnych, uczciwych (z kręgosłupem), nie udających niczego i nie żyjących w wirtualnym świecie. Umiejących zarówno pracować w zespole, komunikować się oraz zarządzać swoimi priorytetami i fuckupami.
  • Szukamy osób ciekawych życia, różnorodnych, którym się coś chce. A co? Opowiedz nam. Spotkasz u nas na kawie odwiedzających nas szefów HR czy juniorów EB. Nie ma u nas wyścigu szczurów, korpo-gierek, mocno za to ścigamy się sami ze sobą pod względem jakości oraz z rynkiem.
  • Szukamy team playera, a nie gwiazdy i lidera. Nie będziesz miał u nas swojego budżetu, ale będziesz znał wspólny. Wolimy zaplanować i zapolować na mamuty, niż zadowolić się po jednym zającu złapanym przez każdego osobno. Ważniejsze dla nas jest DOPASOWANIE i CHĘCI, niż kompetencje (one są ważne, ale bez dopasowania do zespołu i firmy nie wystarczają). Ważny jest też poukładany proces pracy i „deadline”. Pierwszy pozwala nam rosnąć, a drugi wyznacza klient. Zmienność jest w DNA tego co robimy.
  • Twoja praca nie będzie przygotowywaniem katalogów i sztywnych cenników (bo takich nie dajemy klientom), a będzie polegać na zaskoczeniu klienta rozwiązaniem – jakim? Jeszcze nie wiemy, to będzie zależeć od Ciebie i zespołu, z którym będziesz ściśle współpracować. Lojalność. Szczerość. Pasja. Nie zajmujemy się social mediami ani e-marketingiem – naszą pasją jest tworzenie rzeczywistych,użytecznych i potrzebnych klientom produktów. Ulokowanych w strategii i wspierających cele biznesowe. Jeśli szukasz miejsca na dłużej, zmiany i czegoś innego, niż typowe agencje lub korporacje; jeśli kręci Cię szukanie i kreowanie rozwiązań, które potem wyprodukujemy i będzie można ich dotknąć i zobaczyć na socialach klientów – zapraszamy. Na naszych ścianach i regałach nie znajdziesz statuetek z konkursów i rankingów, dyplomów i certyfikatów, gdyż dla nas nagrodą jest zadowolenie i uśmiech klienta. Ludzie. Relacje. Emocje. Czyli tak, jak powinna wyglądać normalna praca, prawda?


OCZEKUJEMY czyli co jest dla nas kluczowe?:

  • Odpowiedzialność za projekty, klientów i zadania. Odnajdą się u nas osoby lubiące perfekcyjnie realizować wiele różnych zadań na raz oraz takie, które lubią kontakty międzyludzkie (rozmowy, kawy i pomaganie klientom), czasami głośne otoczenie i sytuacje w których „dużo różnych rzeczy” dzieje się „nagle”.
  • Dokładność i dobra organizacja pracy własnej. Ważna jest dobra znajomość Outlooka (wiele z komunikacji naszych klientów to mail) i koniecznie Excela.
  • Będziesz pracował(a) z zespołem i współpracował(a) z działem graficznym, ofertowym czy logistycznym. Krótko mówiąc szukamy osoby otwartej, zespołowej ale też mocno poukładanej.
  • Musisz lubić relacje, zadzwonić, dopytać, podpowiedzieć, rozwiązać problem. Musisz umieć prosić o wsparcie i równocześnie dać konstruktywny feedback, że „to nie było najlepsze” i następnym razem trzeba inaczej, a później chcemy żebyś Ty był(a) otwarta osobą żeby komuś pomóc.
  • Język angielski na poziomie pozwalającym na swobodna komunikację biznesową w piśmie (czasem w mowie) z klientami z całego świata.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w branży marketingowej, gadżetowej czy benefitów. Wiedza produktowa i o metodach znakowania i/ lub o sprzedaży.
  • Zamieszkanie na stałe w Warszawie, potrzebujemy Cię na full time.


Oferujemy:

  • Pracę na full time, od zaraz.
  • Wszelkie narzędzia, stałe wynagrodzenie i dodatkowe elementy zmienne; kontrakt B2B z benefitami, jakich nie ma w innych miejscach (i nie są to owoce, masaże i multisport).
  • Praca w nowoczesnym i zacisznym biurze w centrum Warszawy. W promieniu dwóch minut mamy do dyspozycji sklepy, knajpy, punkty usługowe, a w biurze własny parking, rozbudowaną kuchnie. Za oknem mamy zieleń i ciszę, a tuż za rogiem 200 metrowe biurowce. W biurze znajdziesz też biblioteczkę z biblią Simona Sinka, pozycje Joanny Heidtman, Jacka Santorskiego czy Miłosza Brzezińskiego. Wiemy co to Insights Discovery, MBTI czy talenty Gallupa. Wiemy też, co to matryca Einsenhowera i PRINCE2. Wiemy też, co to S&P 500 i jaki jest dziś kurs euro do dolara ;-p Lecz im więcej wiemy, tym więcej wiemy czego nie wiemy. Podnosimy sobie ciągle poprzeczkę, rozwijamy się.


O nas. Gramy w szachy, nie warcaby. Czyli co w praktyce robimy?


I na koniec, to co zawsze bywa na początku. O nas. Od 12 lat na rynku. Jesteśmy zgraną drużyną, która trzy lata z rzędu zdobyła lokalny puchar i mierzy się obecnie w Lidze Mistrzów. A to inna liga … lojalność, zaufanie, współpraca, samodzielność, odpowiedzialność, łączenie kropek wspierane przez procesy.

Potrzebujemy najlepszych napastników, obrońców, ale i fizjoterapeutów i kucharza. Pełen skład grający do jednej bramki. Obsługujemy kompleksowo duże firmy (B2B) w Polsce i na świecie:

  • doradzając, kreując i projektując pełne koncepcje budujące i wspierające markę (zarówno pracodawcy, osobistą jak i produktową); benefity, pakiety, wszelkie nośniki i całe kampanie
  • od A do Z koordynując później produkcję tych rozwiązań• dodając do tego pełną konfekcję, logistykę, magazynowanie czy obsługę e-commerce (B2B i B2C), tu googlalny przykład czegoś co robimy hobbistycznie i ideowo od A do Z: https://sklep.martyna.pl


Nie akceptujemy bylejakości, ślizgania się, ściemniania ani odwalania czegoś na odczep się. Gramy w szachy, nie warcaby. Jesteśmy ludźmi, którzy przekraczając próg biura nie przychodzą, by coś sprzedać i odpisać na wszystkie maile, ale by wesprzeć klientów w ich potrzebach, rozwijać ich biznes kreując unikalne rozwiązania. Coraz częściej inspirując i doradzając. Cenimy przy tym relacje, współpracę i lojalność klientów.


O nas jako ludziach, co nas jara, o tym kogo spotkasz w ciągu dnia, z kim wypijesz kawę, z kim pogadasz i może się pokłócisz, znajdziesz więcej tu: www.instagram.com/bfagencja.pl

O tym, co robiliśmy 15 grudnia 2021 - https://vimeo.com/657096229

A oficjalniej tu: www.bfagencja.pl oraz na LinkedIn. Ale to średnio aktualne, bo skupiając się na klientach zapominamy o sobie i naszym marketingu.


Jeśli doczytałeś i coś pykło, czujesz to w środku - zacznijmy od przesłania CV, w schludnej formie, ze zdjęciem wraz z paroma zdaniami przemyśleń,

jakie masz. Co Cię zaciekawiło w ogłoszeniu i/lub linkach, a co nie spodobało. Nie załączaj listu motywacyjnego.


CO DALEJ?


Krok 1. Mail od Ciebie. My skrupulatnie przejrzymy co chcesz nam pokazać i przekazać. Odpiszemy i zadamy kilka pytań oraz mamy prosty test do wypełnienia. Jeśli klei się, to …

Krok 2. Odpiszemy z fedbakiem i zaprosimy Cię na spotkanie z zarządzającymi osobami (żadne niedoinformowane HR czy osoby z łapanki). Jeśli obu stronom dalej się klei, to …

Krok 3. Organizujemy półdniowe spotkania u nas z przedstawicielami zespołów, by się poznać, zobaczyć czy klika. I podejmujemy wspólnie decyzje – Ty i my. Jest 2 x TAK. Składamy ofertę i decydujesz.

Rekomendowane oferty

Growth Marketing Specialist

Nowa
9 000 - 12 000 PLN/mies.
Calimala.ai
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
B2B marketing
marketing
AI
Nowa