koordynator / specjalista ds. realizacji zamówień klientów B2B
Marketing

koordynator / specjalista ds. realizacji zamówień klientów B2B

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

outlook

samodzielność

odpowiedzialność

tworzenie procesów

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca tak jak by to był brief od Twojego kluczowego klienta. 😊


bfagencja.pl - definiujemy się jako kompleksowa agencja kreatywno-marketingowo-logistyczna obsługująca świadome i duże marki. W całej Europie. Wszelki merch, nośniki kampanii, welcomepacki, gadżety na targi pracy, czasem zwane gadżetami czy upominkami. Doradzamy i budujemy całe

rozwiązania dla marek. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób, kreatywnie i użytecznie i z poszanowaniem ekologii. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. M.in. w tym im pomagamy. W praktyce mamy mało wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i marketingowymi.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW, czyli kogo szukamy?:

Będzie dłużej, bo na długo szukamy. Specjalisty / koordynatora / project managera do zespołu realizującego zamówienia klientów B2B. Z doświadczeniem, chętnie z branży szeroko rozumianych upominków, gadżetów, czy to po stronie agencji czy producentów, firmy znakującej.

  • Twoja praca będzie koordynacją wielu projektów naraz składających się często z kilkunastu elementów z różnych miejsc.
  • Będziesz ściśle współpracować z accuntami / doradcami klienta (oni są Twoim klientem).
  • To praca dla osób, które lepiej się czują w excelu i pipelinie niż na spotkaniach z klientem. Lubią mieć 3 monitory, a na nich odpalone 7 exceli, 4 kalendarze i 2 CRMy ;-p (aż tylu nie ma)
  • Będziesz natomiast mieć wiele obszarów, do wyżycia się, od wyszukiwania dostawców, doboru, zlecenia, pilnowania produkcji i terminów po negocjacje i rozwiązywanie problemów.
  • Praktycznie każdy projekt jest inny, a wiele wymaga sprawczego wymyślania rozwiązania.
  • Musisz być odporny na stres i fuckupy; one są i będą, a Twoim zadaniem będzie nimi zarządzać, minimalizować i szukać często alternatywnych rozwiązań. To, że paczki nie dojechały do 10:00 nie może Cię stresować, a nakręcać na znalezienie rozwiązania.
  • Będziesz ściśle pracować z grafikami oraz logistyką i finansami. Jest to rola bliska funkcji PM (project managera).
  • Będziesz też współtworzył procesy i pracował na naszych rozwiązaniach IT wdrożonych u klientów.
  • Będziesz pracować dla międzynarodowych marek, w Europie.
  • To rola dla osób kochających procesy, koordynację oraz excela i cyfry, a mniej sferę kreacji i artyzm i kreację. U Ciebie pojawi się dreszczyk emocji, po znegocjowaniu 15% ceny u producentaalbo znalezieniu nowej drukarni, co zrobi coś 2 dni szybciej.
  • Szukamy osób sprawczych, samodzielnych, potrafiących wziąć odpowiedzialność i podejmować decyzje. Skrupulatnych, uczciwych (z kręgosłupem), nie udających niczego i nie żyjących w wirtualnym świecie. Umiejących zarówno pracować w zespole, komunikować się oraz zarządzać swoimi priorytetami i fuckupami.
  • Szukamy osób ciekawych życia, różnorodnych, którym się coś chce. A co? Opowiedz nam.
  • Szukamy team playera, a nie gwiazdy i lidera. Wiemy, że jesteś „cichszy”, a często nie jest Ci łatwo sięzareklamować i „sprzedać” – my to wiemy i docenimy. Cła drużyna rozumie, że w różnorodności charakterów i kompetencji jest siła.
  • Jeśli szukasz miejsca na dłużej, zmiany i czegoś innego, niż typowe agencje lub korporacje; jeśli kręci Cię szukanie i kreowanie rozwiązań, które potem wyprodukujemy i będzie można ich dotknąć i zobaczyć na socialach klientów – zapraszamy. Na naszych ścianach i regałach nie znajdziesz statuetek z konkursów i rankingów, dyplomów i certyfikatów, gdyż dla nas nagrodą jest zadowolenie i uśmiech klienta. Ludzie. Relacje. Emocje. Czyli tak, jak powinna wyglądać normalna praca, prawda?


OCZEKUJEMY czyli co jest dla nas kluczowe?:

  • Odpowiedzialność za projekty, jakość i deadline. Odnajdą się u nas osoby lubiące perfekcyjnie realizować wiele różnych zadań na raz oraz takie, które też lubią kontakty międzyludzkie (rozmowy, kawy i pomaganie sobie).
  • Dokładność i wybitna (piękne słowo;-p) organizacja pracy własnej. Ważna jest dobra znajomość Outlooka (wiele z komunikacji naszych klientów to mail) i wybitna Excela.
  • Będziesz pracował(a) z accuntami oraz z zespołem i współpracował(a) z działem graficznym, ofertowym czy logistycznym. Krótko mówiąc szukamy osoby otwartej, zespołowej i mocno poukładanej. Musisz lubić relacje, zadzwonić, dopytać, podpowiedzieć, rozwiązać problem.
  • Doświadczenie w tego typu pracy oraz mile widziane z branży gadżetowej. Wiedza produktowa i o metodach znakowania.
  • Zamieszkanie na stałe w Warszawie, potrzebujemy Cię na full time.


Oferujemy:

  • Pracę na full time, od zaraz.
  • Wszelkie narzędzia, stałe wynagrodzenie i dodatkowe elementy zmienne; kontrakt B2B z benefitami, jakich nie ma w innych miejscach (i nie są to owoce, masaże i multisport).
  • Praca w nowoczesnym i zacisznym biurze w centrum Warszawy. W promieniu dwóch minut mamy do dyspozycji sklepy, knajpy, punkty usługowe, a w biurze własny parking, rozbudowaną kuchnie. Za oknem mamy zieleń i ciszę, a tuż za rogiem 200 metrowe biurowce. W biurze znajdziesz też biblioteczkę z biblią Simona Sinka, pozycje Joanny Heidtman, Jacka Santorskiego czy Miłosza Brzezińskiego. Wiemy co to Insights Discovery, MBTI czy talenty Gallupa. Wiemy też, co to matryca Einsenhowera i PRINCE2. Wiemy też, co to S&P 500 i jaki jest dziś kurs euro do dolara ;-p Lecz im więcej wiemy, tym więcej wiemy czego nie wiemy. Podnosimy sobie ciągle poprzeczkę, rozwijamy się.


O nas. Gramy w szachy, nie warcaby. Czyli co w praktyce robimy?


I na koniec, to co zawsze bywa na początku. O nas. Od 12 lat na rynku. Jesteśmy zgraną drużyną, która trzy lata z rzędu zdobyła lokalny puchar i mierzy się obecnie w Lidze Mistrzów. A to inna liga … lojalność, zaufanie, współpraca, samodzielność, odpowiedzialność, łączenie kropek wspierane przez procesy.

Potrzebujemy najlepszych napastników, obrońców, ale i fizjoterapeutów i kucharza. Pełen skład grający do jednej bramki. Obsługujemy kompleksowo duże firmy (B2B) w Polsce i na świecie:

  • doradzając, kreując i projektując pełne koncepcje budujące i wspierające markę (zarówno pracodawcy, osobistą jak i produktową); benefity, pakiety, wszelkie nośniki i całe kampanie
  • od A do Z koordynując później produkcję tych rozwiązań• dodając do tego pełną konfekcję, logistykę, magazynowanie czy obsługę e-commerce (B2B i B2C), tu googlalny przykład czegoś co robimy hobbistycznie i ideowo od A do Z: https://sklep.martyna.pl


Nie akceptujemy bylejakości, ślizgania się, ściemniania ani odwalania czegoś na odczep się. Gramy w szachy, nie warcaby. Jesteśmy ludźmi, którzy przekraczając próg biura nie przychodzą, by coś sprzedać i odpisać na wszystkie maile, ale by wesprzeć klientów w ich potrzebach, rozwijać ich biznes kreując unikalne rozwiązania. Coraz częściej inspirując i doradzając. Cenimy przy tym relacje, współpracę i lojalność klientów.


O nas jako ludziach, co nas jara, o tym kogo spotkasz w ciągu dnia, z kim wypijesz kawę, z kim pogadasz i może się pokłócisz, znajdziesz więcej tu: www.instagram.com/bfagencja.pl

O tym, co robiliśmy 15 grudnia 2021 - https://vimeo.com/657096229

A oficjalniej tu: www.bfagencja.pl oraz na LinkedIn. Ale to średnio aktualne, bo skupiając się na klientach zapominamy o sobie i naszym marketingu.


Jeśli doczytałeś i coś pykło, czujesz to w środku - zacznijmy od przesłania CV, w schludnej formie, ze zdjęciem wraz z paroma zdaniami przemyśleń,

jakie masz. Co Cię zaciekawiło w ogłoszeniu i/lub linkach, a co nie spodobało. Nie załączaj listu motywacyjnego.


CO DALEJ?


Krok 1. Mail od Ciebie. My skrupulatnie przejrzymy co chcesz nam pokazać i przekazać. Odpiszemy i zadamy kilka pytań oraz mamy prosty test do wypełnienia. Jeśli klei się, to …

Krok 2. Odpiszemy z fedbakiem i zaprosimy Cię na spotkanie z zarządzającymi osobami (żadne niedoinformowane HR czy osoby z łapanki). Jeśli obu stronom dalej się klei, to …

Krok 3. Organizujemy półdniowe spotkania u nas z przedstawicielami zespołów, by się poznać, zobaczyć czy klika. I podejmujemy wspólnie decyzje – Ty i my. Jest 2 x TAK. Składamy ofertę i decydujesz.

Rekomendowane oferty

Business Development Representative

Nowa
9 200 - 12 600 PLN/mies.
Datumo
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
B2B marketing
Dripify
sprzedaż B2B
Nowa