Jesteśmy bardzo dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, zajmującym się importem i sprzedażą szeroko pojętych produktów codziennego użytku, a także małego, średniego i dużego AGD oraz RTV z krajów azjatyckich.
Nasza działalność, trwająca nieprzerwanie od ponad 12 lat, opiera się zarówno na handlu B2B jak i B2C. Wierzymy, że podstawą rozwoju firmy są ludzie, dlatego też bardzo skrupulatnie dobieramy współpracowników i poszukujemy osób ambitnych oraz kompetentnych, którzy chcą rozwijać się zawodowo i współtworzyć z nami coś dużego :)
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Product Manager / Kupiec
Jaki będzie Twój zakres obowiązków?
- Zajmiesz się zarządzaniem podległymi grupami produktowymi w następujących obszarach:
- tworzenie polityki/strategii cenowej;
- stałe nadzorowanie cen i stanów magazynowych;
- weryfikowanie działań konkurencji i adaptowanie się do nich;
- przygotowywanie promocji, przecen, wyprzedaży;
- zamawianie towaru z wyprzedzeniem, celem utrzymania ciągłości ofert;
- weryfikacja poprawności opisów i zdjęć w ofertach produktowych;
- poszukiwanie sposobów na usprawnianie oferowanych przez firmę towarów.
- Będziesz aktywnie poszukiwać nowych produktów do sprzedaży;
- Skontaktujesz się z producentami i dostawcami w Chinach w celu uzyskania ofert na poszukiwane przez nas produkty;
- Będziesz odpowiadać za doprecyzowanie zamówienia jeśli chodzi o ilość kupowanych produktów, cenę, wygląd, zawartość zestawu, opakowanie, oznakowanie itd;
- Przy współpracy z działem marketingu i oferty będziesz prowadzić działania wspomagające rozwój marki;
- Korzystając z narzędzi i programów przygotujesz analizy i raporty dotyczące przeprowadzonych przez siebie działań.
Aplikuj jeśli:
-
Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
-
Posiadasz dobrą znajomość branży e-commerce (rozumienie zasad handlu internetowego, zasad działania sklepów/platform online), wiedza w obszarze logistyki i komunikacji w e-commerce;
- Łatwo nawiązujesz kontakty;
-
Masz zdolności analityczne i umiesz wyciągać mądre wnioski;
- Językiem polskim posługujesz się doskonale w mowie i piśmie, a język angielski znasz na komunikatywnym poziomie;
- Praca pod presją czasu z dynamicznie zmieniającymi się priorytetami nie jest Ci straszna;
- Lubisz pracować w grupie i bezproblemowo dogadujesz się ze współpracownikami;
- Jesteś gotów/gotowa do podjęcia pracy stacjonarnie w naszym biurze w Częstochowie.
Mile widziane:
-
Doświadczenie w kontakcie z producentami w Chinach;
- Znajomość z Category Ownerami Allegro;
- Praktyczna znajomość pakietu MS Excel;
- Znajomość platform marketplace takich jak: Allegro, Erli, Arena, Empik, Morele itd;
- Umiejętność korzystania z Allegro Analytics, TradeWatch.
Co możemy Ci zaoferować?
- Pracę w firmie o bardzo mocno ugruntowanej pozycji na rynku, a mimo to ciągle się rozwijającej, będącej liderem na skalę kraju w wielu branżach;
- Zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę (b2b/umowa o pracę/umowa zlecenie);
- Onboarding, dzięki któremu szybko zrozumiesz jak działamy i czego oczekujemy;
- Możliwość realizowania własnych pomysłów;
- Szansę na zdobycie cennych doświadczeń i wiedzy z branży e-commerce;
- Dużą swobodę w działaniu;
- Nowoczesne, ładnie urządzone biuro wyposażone w wiele udogodnień;
- Dobrej jakości, ergonomiczny sprzęt oraz wydajny komputer pozwalający komfortowo i efektywnie pracować.