Product Manager / Kupiec
Zarządzanie

Product Manager / Kupiec

Częstochowa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

e-commerce

analiza

samodzielność

TradeWatch

Allegro

Google Analytics

język angielski

Mile widziane

pomysłowość

design

komunikatywność

Opis stanowiska

Jesteśmy bardzo dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, zajmującym się importem i sprzedażą szeroko pojętych produktów codziennego użytku, a także małego, średniego i dużego AGD oraz RTV z krajów azjatyckich.

Nasza działalność, trwająca nieprzerwanie od ponad 12 lat, opiera się zarówno na handlu B2B jak i B2C. Wierzymy, że podstawą rozwoju firmy są ludzie, dlatego też bardzo skrupulatnie dobieramy współpracowników i poszukujemy osób ambitnych oraz kompetentnych, którzy chcą rozwijać się zawodowo i współtworzyć z nami coś dużego :)


Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:


Product Manager / Kupiec


Jaki będzie Twój zakres obowiązków?


  • Zajmiesz się zarządzaniem podległymi grupami produktowymi w następujących obszarach:
  • tworzenie polityki/strategii cenowej;
  • stałe nadzorowanie cen i stanów magazynowych;
  • weryfikowanie działań konkurencji i adaptowanie się do nich;
  • przygotowywanie promocji, przecen, wyprzedaży;
  • zamawianie towaru z wyprzedzeniem, celem utrzymania ciągłości ofert;
  • weryfikacja poprawności opisów i zdjęć w ofertach produktowych;
  • poszukiwanie sposobów na usprawnianie oferowanych przez firmę towarów.
  • Będziesz aktywnie poszukiwać nowych produktów do sprzedaży;
  • Skontaktujesz się z producentami i dostawcami w Chinach w celu uzyskania ofert na poszukiwane przez nas produkty;
  • Będziesz odpowiadać za doprecyzowanie zamówienia jeśli chodzi o ilość kupowanych produktów, cenę, wygląd, zawartość zestawu, opakowanie, oznakowanie itd;
  • Przy współpracy z działem marketingu i oferty będziesz prowadzić działania wspomagające rozwój marki;
  • Korzystając z narzędzi i programów przygotujesz analizy i raporty dotyczące przeprowadzonych przez siebie działań.


Aplikuj jeśli:


  • Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Posiadasz dobrą znajomość branży e-commerce (rozumienie zasad handlu internetowego, zasad działania sklepów/platform online), wiedza w obszarze logistyki i komunikacji w e-commerce;
  • Łatwo nawiązujesz kontakty;
  • Masz zdolności analityczne i umiesz wyciągać mądre wnioski;
  • Językiem polskim posługujesz się doskonale w mowie i piśmie, a język angielski znasz na komunikatywnym poziomie;
  • Praca pod presją czasu z dynamicznie zmieniającymi się priorytetami nie jest Ci straszna;
  • Lubisz pracować w grupie i bezproblemowo dogadujesz się ze współpracownikami;
  • Jesteś gotów/gotowa do podjęcia pracy stacjonarnie w naszym biurze w Częstochowie.


Mile widziane:


  • Doświadczenie w kontakcie z producentami w Chinach;
  • Znajomość z Category Ownerami Allegro;
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Excel;
  • Znajomość platform marketplace takich jak: Allegro, Erli, Arena, Empik, Morele itd;
  • Umiejętność korzystania z Allegro Analytics, TradeWatch.


Co możemy Ci zaoferować?


  • Pracę w firmie o bardzo mocno ugruntowanej pozycji na rynku, a mimo to ciągle się rozwijającej, będącej liderem na skalę kraju w wielu branżach;
  • Zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez Ciebie formę (b2b/umowa o pracę/umowa zlecenie);
  • Onboarding, dzięki któremu szybko zrozumiesz jak działamy i czego oczekujemy;
  • Możliwość realizowania własnych pomysłów;
  • Szansę na zdobycie cennych doświadczeń i wiedzy z branży e-commerce;
  • Dużą swobodę w działaniu;
  • Nowoczesne, ładnie urządzone biuro wyposażone w wiele udogodnień;
  • Dobrej jakości, ergonomiczny sprzęt oraz wydajny komputer pozwalający komfortowo i efektywnie pracować.

Rekomendowane oferty

Presales Consultant

Nowa
Billennium S.A
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Data
Analytics
presales
Nowa