Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Dodaj ogłoszenie
🚀 Marketing Analytics Specialist 🚀
new
Marketing
Bluerank

🚀 Marketing Analytics Specialist 🚀

Bluerank
Łódź
7 500 - 11 370 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 200 - 9 400 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Bluerank
Bluerank

Bluerank to agencja marketingu internetowego, której serce bije w Łodzi. Specjalizuje się w kampaniach SEO/SEM, Google Marketing Platform, social media, social ads oraz w wykorzystaniu analityki internetowej do rozwoju biznesu.

Zobacz Brand Stories
Wymagane umiejętności
GoogleDataStudio
GoogleTagManager
GoogleAnalytics
Opis stanowiska

W dziale Marketing Analytics przeplatamy wiedzę ścisłą z pokładami kreatywności. Analizujemy, łączymy fakty, by tworzyć ciekawe i niepowtarzalne rozwiązania oraz rekomendacje dla naszych klientów. Szukamy błędów, optymalizujemy i sprawiamy, że dobre projekty osiągają jeszcze lepsze wyniki!


Przyjdź, zostań członkiem naszego zespołu i weź udział w projektach z zakresu marketingu analytics dla kluczowych marek na polskiej i globalnej scenie internetowej. W pozytywnej atmosferze, wśród ludzi, którzy znają się na tym, co robią. Rozwijaj z nami swoje kompetencje analityczne i managerskie. 



Co będziesz robić w Bluerank jako Marketing Analytics Specialist?


✍️ Realizować wdrożenia Google Analytics i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera;

✍️ Konfigurować raporty, m.in. w Google Data Studio; 

✍️ Raportować, interpretować dane i prowadzić konsultacje dotyczące Google Analytics;

✍️ Aktywnie poszukiwać nowych rozwiązań, mających na celu optymalizację i poprawę kluczowych wskaźników sukcesu na stronach i w działaniach marketingowych realizowanych dla Klientów.

 

 

Co oferujemy:


🎯 Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 6 200 zł – 9 400 PLN brutto w przypadku umowy o pracę; 7 500 – 11 370 PLN w przypadku B2B;

🎯 Dodatkowo, roczną premię partnerską za zrealizowane cele (w roku 2021 maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej wyniosła 36 000 PLN brutto);

🎯 Przejrzysty system wynagrodzeń. Więcej informacji na ten tematu znajdziesz tu;

🎯 Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;

🎯 Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem;

🎯 Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów (https://bit.ly/369l14Q);

🎯 System pracy hybrydowej – pozwalający na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura w centrum Łodzi z pracą w domowym zaciszu (w biurze spotkamy się 1-2 w tygodniu);

🎯 Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz o której startujesz 😊

🎯 39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;

🎯 Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy’ego w pierwszych tygodniach pracy;

🎯 Benefity: konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy do nauki języka angielskiego, integracje działowe i firmowe, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe. Oczywiście mamy też owocowe poniedziałki 😉

🎯 Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;

🎯 Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (nagrody 2021: European Search Awards Winner, Performance Marketing Diamonds CEE, Golden Arrow, Power of Content Marketing).

 


Czego poszukujemy u kandydata na stanowisko Marketing Analytics Specialist?


✅ Umiejętności analitycznego myślenia i własnej motywacji do poszukiwania i zdobywania wiedzy; 

✅ Wiedzy i umiejętności w zakresie wdrażania i wykorzystania: 

– Google Analytics, najlepiej potwierdzone certyfikatem Google Analytics Individual Qualification;

– Google Tag Manager – mile widziane referencyjne wdrożenia, przykłady pracy;

– Google Data Studio;

✅ Znajomość podstaw BigQuery / R / Python / JavaScript / SQL nie jest wymagana, ale będzie dodatkowym atutem; 

✅ Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;

✅ Doświadczenia w pracy przy projektach z obszaru marketing analytics; 

✅ Komunikatywności.


 

Przebieg rekrutacji:



01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny jeśli rekrutacja tego wymaga).

02

Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność.

03

W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe. 


Nie wahaj się, wyślij swoje CV oraz list motywacyjny jak najszybciej i rozpocznij razem z nami fascynującą podróż na szczyt kariery!

Jesteśmy otwarci także na rozmowy z osobami zarówno o mniejszym jak i większym doświadczeniu.

7 500 - 11 370 PLN

Netto miesięcznie - B2B

6 200 - 9 400 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty