Bluerank Sp. z o.o.
Bluerank to agencja marketingu internetowego, której serce bije w Łodzi. Specjalizuje się w kampaniach SEO/SEM, Google Marketing Platform, social media, social ads oraz w wykorzystaniu analityki internetowej do rozwoju biznesu.
W Digital Strategy łączymy analityczne i kreatywne myślenie, tak by proponować naszym Klientom najbardziej efektywne działania digital marketingowe.
Lubisz robić research, tworzyć plany, pracować w zespole, organizować burze mózgów? Chętnie inicjujesz zmiany, rekomendujesz usprawnienia i lubisz szukać dziury w całym? Wiesz, czym jest ROI, ROAS, ERS i jak to policzyć? A do tego śledzisz trendy w digital marketingu i potrafisz je wykorzystywać w pracy projektowej? To praca na stanowisku Digital Strategy Specialist powinna Cię zainteresować.
Co będziesz robić w Bluerank jako Digital Strategy Specialist?
✍️ Organizować i przeprowadzać warsztaty strategiczne z Klientami, które mają pomóc w stworzeniu planu działania lub rozpocząć proces pracy nad strategią online;
✍️ Tworzyć strategie online lub rekomendacje strategiczne we współpracy ze specjalistami z różnych działów projektowych;
✍️ Przeprowadzać wywiady indywidualne z przedstawicielami grup docelowych;
✍️ Przeprowadzać analizy konkurencji z wykorzystaniem różnych narzędzi m.in. SimilarWeb PRO;
✍️ Przeprowadzać audyty Customer Journey i edukować Klientów na temat potencjału pracy zgodnie z tą ideą;
✍️ Ściśle współpracować z działem Client Service, wspierając Account Managerów;
✍️ Tworzyć dedykowane i spersonalizowane oferty dla Klientów;
✍️ Aktywnie uczestniczyć w spotkaniach z Klientami agencji;
✍️ Przygotuj się na dużo researchu, analiz, wyciągania wniosków, tworzenia rekomendacji i prezentacji.
Co oferujemy:
🎯 Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 5 950 – 8 460 PLN brutto w przypadku umowy o pracę; 7 200 – 10 230 PLN w przypadku B2B;
🎯 Dodatkowo, roczną premię partnerską za zrealizowane cele (w roku 2022 maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej wyniosła ponad 25 000 PLN brutto);
🎯 Przejrzysty system wynagrodzeń (https://bit.ly/3JxS3fK);
🎯 Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
🎯 Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem;
🎯 Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów (https://bit.ly/369l14Q);
🎯 System pracy hybrydowej – pozwalający na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura w centrum Łodzi z pracą w domowym zaciszu (w biurze spotkamy się 1-2 w tygodniu);
🎯 Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz o której startujesz 😊
🎯 39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;
🎯 Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy’ego w pierwszych tygodniach pracy;
🎯 Benefity: konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy do nauki języka angielskiego, integracje działowe i firmowe, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe. Oczywiście mamy też owocowe poniedziałki 😉
🎯 Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
🎯 Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (nagrody 2022: European Search Awards Winner, Performance Marketing Diamonds, Forbes Diamonds, semKRK awards).
Czego poszukujemy u kandydata na stanowisko Digital Strategy Specialist?
✅ Co najmniej rocznego doświadczenia w pracy w agencji reklamowej i / lub po stronie Klienta w obszarze digital marketingu.
✅ Umiejętności analitycznego i kreatywnego myślenia oraz wyciągania wniosków.
✅ Umiejętności w zbieraniu wartościowych danych ilościowych i jakościowych.
✅ Umiejętności współpracy w grupie.
✅ Umiejętności organizowania i prowadzenia spotkań warsztatowych.
✅ Znajomości trendów w obszarze digital marketingu.
✅ Samodzielności i inicjatywy.
✅ Znajomości języka angielskiego na poziomie B2.
Przebieg rekrutacji:
01
Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny jeśli rekrutacja tego wymaga).
02
Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność.
03
W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.
04
Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.
🍀W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać:
Rekruterka: Anna Musierowicz-Kuczawska
Digital Strategy Manager: Magdalena Euejda
Do usłyszenia 😊🍀
Rekomendowane oferty