Digital Strategy Specialist
Marketing

Digital Strategy Specialist

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Bluerank Sp. z o.o.

Bluerank Sp. z o.o.

Bluerank to agencja marketingu internetowego, której serce bije w Łodzi. Specjalizuje się w kampaniach SEO/SEM, Google Marketing Platform, social media, social ads oraz w wykorzystaniu analityki internetowej do rozwoju biznesu.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

digital marketing

analiza

doradztwo

marketing

samodzielność

Opis stanowiska

W Digital Strategy łączymy analityczne i kreatywne myślenie, tak by proponować naszym Klientom najbardziej efektywne działania digital marketingowe.

Lubisz robić research, tworzyć plany, pracować w zespole, organizować burze mózgów? Chętnie inicjujesz zmiany, rekomendujesz usprawnienia i lubisz szukać dziury w całym? Wiesz, czym jest ROI, ROAS, ERS i jak to policzyć? A do tego śledzisz trendy w digital marketingu i potrafisz je wykorzystywać w pracy projektowej? To praca na stanowisku Digital Strategy Specialist powinna Cię zainteresować.


Co będziesz robić w Bluerank jako Digital Strategy Specialist?


✍️ Organizować i przeprowadzać warsztaty strategiczne z Klientami, które mają pomóc w stworzeniu planu działania lub rozpocząć proces pracy nad strategią online;

✍️ Tworzyć strategie online lub rekomendacje strategiczne we współpracy ze specjalistami z różnych działów projektowych;

✍️ Przeprowadzać wywiady indywidualne z przedstawicielami grup docelowych;

✍️ Przeprowadzać analizy konkurencji z wykorzystaniem różnych narzędzi m.in. SimilarWeb PRO;

✍️ Przeprowadzać audyty Customer Journey i edukować Klientów na temat potencjału pracy zgodnie z tą ideą;

✍️ Ściśle współpracować z działem Client Service, wspierając Account Managerów;

✍️ Tworzyć dedykowane i spersonalizowane oferty dla Klientów;

✍️ Aktywnie uczestniczyć w spotkaniach z Klientami agencji;

✍️ Przygotuj się na dużo researchu, analiz, wyciągania wniosków, tworzenia rekomendacji i prezentacji.


Co oferujemy:


🎯 Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 5 950 – 8 460 PLN brutto w przypadku umowy o pracę; 7 200 – 10 230 PLN w przypadku B2B;

🎯 Dodatkowo, roczną premię partnerską za zrealizowane cele (w roku 2022 maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej wyniosła ponad 25 000 PLN brutto);

🎯 Przejrzysty system wynagrodzeń (https://bit.ly/3JxS3fK);

🎯 Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;

🎯 Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem;

🎯 Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów (https://bit.ly/369l14Q);

🎯 System pracy hybrydowej – pozwalający na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura w centrum Łodzi z pracą w domowym zaciszu (w biurze spotkamy się 1-2 w tygodniu);

🎯 Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz o której startujesz 😊

🎯 39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;

🎯 Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy’ego w pierwszych tygodniach pracy;

🎯 Benefity: konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy do nauki języka angielskiego, integracje działowe i firmowe, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe. Oczywiście mamy też owocowe poniedziałki 😉

🎯 Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;

🎯 Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (nagrody 2022: European Search Awards Winner, Performance Marketing Diamonds, Forbes Diamonds, semKRK awards).


Czego poszukujemy u kandydata na stanowisko Digital Strategy Specialist?


✅ Co najmniej rocznego doświadczenia w pracy w agencji reklamowej i / lub po stronie Klienta w obszarze digital marketingu.

✅ Umiejętności analitycznego i kreatywnego myślenia oraz wyciągania wniosków.

✅ Umiejętności w zbieraniu wartościowych danych ilościowych i jakościowych.

✅ Umiejętności współpracy w grupie.

✅ Umiejętności organizowania i prowadzenia spotkań warsztatowych.

✅ Znajomości trendów w obszarze digital marketingu.

✅ Samodzielności i inicjatywy.

✅ Znajomości języka angielskiego na poziomie B2.



Przebieg rekrutacji:



01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny jeśli rekrutacja tego wymaga).

02

Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność.

03

W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.



🍀W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać:

Rekruterka: Anna Musierowicz-Kuczawska

Digital Strategy Manager: Magdalena Euejda


Do usłyszenia 😊🍀

Rekomendowane oferty

Affiliate Specialist 🚀

Nowa
6 400 - 9 600 PLN/mies.
GameSeal
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
negotiation and communication skills
fluent english
e-commerce
Nowa