Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Brand Specialist
new
Marketing
Bluerank Sp. z o.o.

Brand Specialist

Bluerank Sp. z o.o.
Łódź
7 380 - 10 525 PLNNetto miesięcznie - B2B
6 100 - 8 700 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Bluerank Sp. z o.o.
Bluerank Sp. z o.o.

Bluerank to agencja marketingu internetowego, której serce bije w Łodzi. Specjalizuje się w kampaniach SEO/SEM, Google Marketing Platform, social media, social ads oraz w wykorzystaniu analityki internetowej do rozwoju biznesu.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
Angielski
PowerPoint
excel
Opis stanowiska

Poszukujemy do Bluerank doświadczonego, innowacyjnego i świetnie zorganizowanego Specjalisty ds. Marketingu. Osoby, która wzniesie naszą komunikację z partnerami, mediami, pracownikami i otoczeniem firmy na jeszcze wyższy poziom. Wykorzystując do maksimum potencjał, który tkwi wewnątrz dynamicznie rozwijającej się organizacji.


Czujesz, że to coś dla Ciebie? Aplikuj na to stanowisko!


Co będziesz robić w Bluerank jako Brand Specialist?


✍️ Współtworzyć plan marketingowy marki Bluerank;

✍️ Tworzyć i realizować harmonogram publikacji na social media;

✍️ Przygotowywać i wysyłać mailingi do klientów;

✍️ Planować i koordynować prace nad materiałami eksperckimi (ebooki, podcasty, webinary);

✍️ Planować i współtworzyć wydarzenia dla klientów;

✍️ Planować i koordynować udział w Bluerank w wydarzeniach branżowych i biznesowych (konferencje, targi);

✍️ Przygotowywać materiały dla Zespołu sprzedażowego (case study, prezentacje);

✍️ Ściśle współpracować z niemal wszystkimi pracownikami Bluerank.


Co oferujemy:


🎯 Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 6 100 – 8 700 PLN brutto w przypadku umowy o pracę; 7 380 –10 525 PLN w przypadku B2B;

🎯 Dodatkowo, roczną premię partnerską za zrealizowane cele (w roku 2023 maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej wyniosła ponad 22 000 PLN brutto);

🎯 Przejrzysty system wynagrodzeń. Więcej informacji na ten tematu znajdziesz tu;

🎯 Wysoką kulturę organizacji opierającą się głównie na 5 wartościach: Rozwoju Pracowników, Współpracy, Innowacyjności, Jakości i Kliencie;

🎯 Kulturę feedbacku i odpowiedzialności;

🎯 Pracę w atmosferze zrozumienia potrzeb i oczekiwań klienta, która pozwala nam pełnić rolę strategicznego partnera naszych klientów;

🎯 Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;

🎯 Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa, FRIS czy RMP) oraz pracy z ekspertem;

🎯 Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów;

🎯 System pracy hybrydowej – pozwalający na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura w centrum Łodzi z pracą w domowym zaciszu (w biurze spotkamy się 1-2 w tygodniu);

🎯 Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz o której startujesz😊

🎯 39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;

🎯 Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy’ego w pierwszych tygodniach pracy;

🎯 Benefity: konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy Legimi, integracje działowe i firmowe, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe. Oczywiście mamy też owocowe poniedziałki😉

🎯 Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;

🎯 Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (nagrody 2022: European Search Awards Winner, Performance Marketing Diamonds, Forbes Diamonds, semKRK awards).


Czego poszukujemy u kandydata na stanowisko Brand Specialist?


✅ Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy w marketingu i/lub tworzeniu treści marketingowych;

✅ Doświadczenia w pracy z kanałami komunikacji w marketingu B2B, w tym przede wszystkim LinkedIn i TikTok;

✅ Doświadczenia w korzystaniu z języka angielskiego w codziennej pracy na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną;

✅ Myślenia analitycznego – ważna jest dla nas kreatywność, ale zdecydowanie bazujemy na danych i faktach, podejmując decyzje w modelu „data-driven”;

✅ Orientacji na osiąganie postawionych celów;

✅ Dobrej organizacji pracy – mamy wiele ciekawych wyzwań i możliwości działania, co wymaga umiejętności zapanowania nad wieloma wątkami jednocześnie;

✅ Entuzjazmu w podejmowanych działaniach oraz umiejętności zarażania nimi innych – musisz być prawdziwym ambasadorem marki, także wewnątrz organizacji;

✅ Łatwości w generowaniu pomysłów i wdrażaniu ich w życie oraz optymalizowania już istniejących procesów zgodnie z ideą „Pracuj mądrzej nie ciężej";

✅ Biegłości w poruszaniu się po Internecie, mediach społecznościowych, narzędziach do tworzenia mailingu oraz w posługiwaniu się pakietem Office, w tym przede wszystkim PowerPoint i Excel;

✅ Biegłości w recyklingu treści, tj. tworzenia wielu komunikatów w różnych formatach z jednego materiału bazowego;

✅ Umiejętności tworzenia angażujących treści z wykorzystaniem języka korzyści.


Zdobędziesz dodatkowe punkty za:


✅ Doświadczenie w branży digital (mile widziane certyfikaty, np. DIMAQ);

✅ Doświadczenie w używaniu narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (w tym przede wszystkim Chat GPT, DALL-E);

✅ Doświadczenie w pracy z CMS, np. WordPress;

✅ Wysoko rozwiniętą asertywność i krytyczne myślenie.


Przebieg rekrutacji:

01

Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny, jeśli rekrutacja tego wymaga).

02

Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność.

03

W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo.

04

Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe.


🍀 W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać:

Rekruterka: Anna Musierowicz-Kuczawska

Marketing Manager: Patrycja Karpik

Do usłyszenia 😊🍀

7 380 - 10 525 PLN

Netto miesięcznie - B2B

6 100 - 8 700 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty