Oferty
Customer Success Advisor
Nowa
Obsługa klienta

Customer Success Advisor

Warszawa
6 800 PLNBrutto miesięcznie - UZ
6 800 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Booksy International Sp. z o.o.

Booksy International Sp. z o.o.

Booksy is a startup offering an online platform for booking appointments and a business management system for the service industry. We are an international leader in the beauty industry - our application is used by over 25 million customers!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

customer service

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kariera w Booksy oznacza bycie częścią globalnego zespołu, który koncentruje się na pomaganiu ludziom na całym świecie czuć się świetnie każdego dnia. Od wspierania przedsiębiorców w budowaniu udanych biznesów, po pomoc ich klientom w organizowaniu chwil dla siebie – naszą misją jest pomaganie ludziom w rozwijaniu się i fantastycznym samopoczuciu.


Praca w dynamicznie zmieniającym się środowisku scale-up, gdzie panuje pewien chaos, a zasoby są ograniczone, nie jest dla każdego. Jeśli lubisz jasne ścieżki kariery i gotowe rozwiązania, to pewnie nie będziemy idealnym miejscem dla Ciebie. Ale jeśli cenisz sobie kreatywność, elastyczność i możliwość realnego wpływu – pokochasz pracę w Booksy!


W związku z rosnącą skalą i złożonością naszego biznesu, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Success Advisor.


Oferujemy:

  • Wynagrodzenie podstawowe (Umowa o Pracę): 5000 zł brutto/mies. oraz premia (średnia miesięczna premia wypłacana w 2024 r. na stanowisku CS Advisor wynosiła 1800 zł brutto)
  • Pracę w pełni zdalną – jesteśmy dumni z tego, że tworzymy globalny, rozproszony zespół
  • Prywatna opieka medyczna Allianz (dofinansowana przez firmę – różne pakiety do wyboru)
  • Karta Multisport (dobrowolna, niedofinansowana – różne opcje do wyboru)
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie PZU (dobrowolne, niedofinansowane)
  • Pethelp – wsparcie w opiece nad zwierzętami (dobrowolne, niedofinansowane)
  • Konsultacje online z psychologiem Booksy (w pełni finansowane przez firmę)
  • Narzędzia wspierające wellbeing (Worksmile i Officevibe)
  • Inicjatywy zespołu Happiness Team


Twoje zadania:

  • Rozwiązujesz sprawy klientów, podczas kontaktów przychodzących, poprzez telefon, e-mail, czat, social media
  • Wykonujesz kontakty wychodzące do klientów w celu udzielenia informacji lub uzyskania informacji potrzebnych do rozwiązania sprawy
  • Obsługujesz klientów, w sposób zapewniający rozwiązanie jak największej liczby spraw przy pierwszym kontakcie
  • Udzielasz klientom informacji o sposobie działania oraz funkcjonalności Booksy Biz oraz Booksy dla Klientów
  • Udzielasz klientom informacji na temat subskrypcji, faktur i płatności
  • Proponujesz rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów, w zakresie możliwym do dostarczenia przez Booksy


Aplikuj, jeśli:

  • Masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta / contact center w ruchu przychodzącym
  • Masz doświadczenie w branży technologicznej (mile widziane)
  • Znasz język polski na poziomie C2 lub natywnym
  • Znasz język angielski na poziomie B1 (mile widziane)
  • Lubisz rozmawiać z klientami
  • Posługujesz się lekkim piórem i poprawną polszczyzną
  • Znasz i umiesz stosować techniki komunikacji i perswazji
  • Masz zdolność analizy i rozwiązywania problemów
  • Szybko się uczysz i adaptujesz się do nowych sytuacji
  • Koncentrujesz się na osiągnięciu celów
  • Lubisz pracować w zespole



_____


Nasze zaangażowanie w różnorodność i integrację:

Pracujemy w niezwykle kreatywnej i różnorodnej branży, dlatego zależy nam na tworzeniu środowiska, w którym każdy czuje się mile widziany. Doceniamy unikalne doświadczenia i perspektywy, dlatego zapewniamy równe szanse wszystkim kandydatom.

Jeśli masz jakiekolwiek potrzeby związane z dostępnością lub wymagasz dostosowań w procesie rekrutacyjnym, skontaktuj się z nami pod adresem belonging@booksy.com – chętnie Cię wesprzemy!

tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
6 800 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

6 800 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Customer Business Development Specialist

Nowa
Maspex
Wadowice
Microsoft Office Word
outlook
Microsoft Office
Nowa

DeLonghi Customer Service advisor with German

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
język niemiecki
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Centrum Nauki i Biznesu Żak
Kraków
sprzedaż
obsługa klienta
pozyskiwanie klientów
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Nowa
House Solutions
Kraków
obsługa klienta
Nowa

Customer Success Assistant

Nowa
7 000 - 9 000 PLN
Catalogic Software
Warszawa
Microsoft Dynamics
angielski
CRM systems
Nowa