Specjalista/Specjalistka ds. Administracji

Praca biurowa

Specjalista/Specjalistka ds. Administracji

Praca biurowa

-, Piaseczno

BUDIMEX S.A.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
administracja

Opis stanowiska

Specjalista/Specjalistka ds. Administracji, miejsce pracy: Piaseczno (pow. piaseczyński)

 

Twoje przyszłe zadania:

  • organizacja pracy sekretariatu budowy, obsługa bieżących spraw biurowych,

  • obsługa programów komputerowych związanych z obiegiem dokumentów w biurze budowy,

  • bieżąca współpraca z zespołem,

  • organizacja spotkań służbowych i narad,

  • bezpośrednie zaangażowanie w utrzymanie i funkcjonowanie biura (zamawianie artykułów biurowych itp.)

 

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office,

  • samodzielność, dobra organizacji pracy,

  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
administracja

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 15.09.2025

O firmie

BUDIMEX S.A.

Jesteśmy liderem wśród pracodawców branży budowlanej. Zatrudniamy ‎‎7 500 osób, realizując blisko ‎‎300 kontraktów rocznie. Nasza firma działa we wszystkich kluczowych sektorach budownictwa. Mamy rozbudowany obszar wspar...

Zobacz profil firmy

Specjalista/Specjalistka ds. Administracji

Podsumowanie oferty

Specjalista/Specjalistka ds. Administracji

-, Piaseczno

BUDIMEX S.A.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Budimex z siedzibą w Warszawie ul. Siedmiogrodzka, 9 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca