Oferty
Customer Success Manager
Support

Customer Success Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język angielski

skuteczna komunikacja

Mile widziane

analiza

doradztwo

Opis stanowiska

Friendly offer

Co chcemy zaproponować?

  • wsparcie klientów z rynku nieruchomości komercyjnych w osiągnięciu celów biznesowych przy wykorzystaniu platformy i rozwiązań Buzzztech,
  • bycie doradcą dla swoich klientów, udzielając wskazówek dotyczących najlepszych praktyk związanych z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych do optymalizacji sprzątania; 
  • prowadzenie sesji szkoleniowych dla zespołów klienta samodzielnie oraz z innymi członkami zespołu Buzzztech,
  • rekomendowanie funkcji produktu oraz najlepszych praktyk, zbieranie feedback’u i poprawa oferty,
  • miejsce w zespole, który dobrze znosi szybkie tempo i sprytne zmiany strategii,
  • możliwość wykazania się kreatywnością i inicjatywą,


Co my właściwie robimy?

BuzzzTech to zaawansowane i unikalne rozwiązanie zarządzania czystością w budynkach biurowych, handlowych i przemysłowych (przede wszystkim toalety, przestrzenie wspólne, kantyny, sale konferencyjne), wykorzystujące technologie IoT i AI do monitorowania, analizy oraz optymalizacji procesów sprzątania w czasie rzeczywistym. Innowacyjne panele interaktywne i algorytmy predykcyjne pozwalają na precyzyjne przypisywanie zadań, co zwiększa efektywność operacyjną i satysfakcję użytkowników obiektów.


Jakie musisz mieć doświadczenie?

  • (wymagane) rozwinięte zdolności komunikacyjne, jasny sposób wyrażania myśli w mowie oraz w piśmie,
  • (wymagane) świetną organizację pracy i czasu; wsparte technologią i obsługą kalendarza, CRMa, notatnika,
  • (wymagane) perfekcyjny język polski, bo Twoi klienci będą przede wszystkim z Polski,
  • (wymagane) praktyczny, komunikatywny angielski w mowie i w piśmie - będziesz rozmawiać z naszymi partnerami z krajów angielskojęzycznych oraz wymieniać się korespondencją,
  • (preferowane) doświadczenie w pracy w obsłudze klienta,
  • (preferowane) zainteresowanie technologią, cyfryzacją, oprogramowaniem lub biznesem,
  • (preferowane) swobodne budowanie prezentacji (gsuite lub powerpoint), tworzenie zestawień w arkuszach kalkulacyjnych,


Jakie cechy ma ktoś, kto sprawdzi się w takiej roli?

  • po studiach lub ambitny student ostatnich lat, 
  • dużo energii i umiejętność słuchania rozmówcy,
  • asertywność, doskonałe zdolności komunikacyjne w mowie i w piśmie (przejrzysta i spójna komunikacja werbalna i niewerbalna),
  • perfekcyjna organizacja i planowanie działań, dotrzymywanie słowa i terminów,
  • zainteresowanie zmianami zachodzącymi na Świecie (wrodzona ciekawość).


Sprawdź podobne oferty pracy

IT Customer Consultant for SAP Operations

Nowa
Bosch Polska
Warszawa
project management
support
it
Nowa

Doradca klienta e-commerce

Nowa
autoDNA
Łódź
obsługa klienta
komunikatywność
język angielski
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa

Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

Nowa
4 000 - 5 500 pln
CAR NET
Wrocław
język polski
prawo jazdy kat. B
Nowa

Specjalista/ka ds. Turystyki

Nowa
Coral Travel Poland
Zabrze
samodzielnosć
komunikatywność
geografia
Nowa