Co chcemy zaproponować?
- wsparcie klientów z rynku nieruchomości komercyjnych w osiągnięciu celów biznesowych przy wykorzystaniu platformy i rozwiązań Buzzztech,
- bycie doradcą dla swoich klientów, udzielając wskazówek dotyczących najlepszych praktyk związanych z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych do optymalizacji sprzątania;
- prowadzenie sesji szkoleniowych dla zespołów klienta samodzielnie oraz z innymi członkami zespołu Buzzztech,
- rekomendowanie funkcji produktu oraz najlepszych praktyk, zbieranie feedback’u i poprawa oferty,
- miejsce w zespole, który dobrze znosi szybkie tempo i sprytne zmiany strategii,
- możliwość wykazania się kreatywnością i inicjatywą,
Co my właściwie robimy?
BuzzzTech to zaawansowane i unikalne rozwiązanie zarządzania czystością w budynkach biurowych, handlowych i przemysłowych (przede wszystkim toalety, przestrzenie wspólne, kantyny, sale konferencyjne), wykorzystujące technologie IoT i AI do monitorowania, analizy oraz optymalizacji procesów sprzątania w czasie rzeczywistym. Innowacyjne panele interaktywne i algorytmy predykcyjne pozwalają na precyzyjne przypisywanie zadań, co zwiększa efektywność operacyjną i satysfakcję użytkowników obiektów.
Jakie musisz mieć doświadczenie?
- (wymagane) rozwinięte zdolności komunikacyjne, jasny sposób wyrażania myśli w mowie oraz w piśmie,
- (wymagane) świetną organizację pracy i czasu; wsparte technologią i obsługą kalendarza, CRMa, notatnika,
- (wymagane) perfekcyjny język polski, bo Twoi klienci będą przede wszystkim z Polski,
- (wymagane) praktyczny, komunikatywny angielski w mowie i w piśmie - będziesz rozmawiać z naszymi partnerami z krajów angielskojęzycznych oraz wymieniać się korespondencją,
- (preferowane) doświadczenie w pracy w obsłudze klienta,
- (preferowane) zainteresowanie technologią, cyfryzacją, oprogramowaniem lub biznesem,
- (preferowane) swobodne budowanie prezentacji (gsuite lub powerpoint), tworzenie zestawień w arkuszach kalkulacyjnych,
Jakie cechy ma ktoś, kto sprawdzi się w takiej roli?
- po studiach lub ambitny student ostatnich lat,
- dużo energii i umiejętność słuchania rozmówcy,
- asertywność, doskonałe zdolności komunikacyjne w mowie i w piśmie (przejrzysta i spójna komunikacja werbalna i niewerbalna),
- perfekcyjna organizacja i planowanie działań, dotrzymywanie słowa i terminów,
- zainteresowanie zmianami zachodzącymi na Świecie (wrodzona ciekawość).