Oferty
Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Support

Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Biznesowego

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

język polski

język angielski

Mile widziane

język francuski

język niemiecki

logistyka

transport

Opis stanowiska

C.H. Robinson poszukuje dynamicznej osoby na stanowisko Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta.

W tej roli będziesz kompleksowo obsługiwać zlecenia transportowe klientów z Europy, współpracować z nimi na co dzień, negocjować warunki współpracy oraz budować trwałe relacje biznesowe. Dodatkowo będziesz analizować sytuację rynkową i raportować swoje działania w systemie.

To wyjątkowa okazja, aby dołączyć do zespołu lidera branży logistycznej! Rozwijaj się w międzynarodowym środowisku i dołącz do nas już dziś!


OBOWIĄZKI

  • kompleksowa obsługa zleceń transportowych klienta
  • codzienna współpraca z klientami w zakresie realizowanych zleceń
  • negocjowanie i ustalanie warunków współpracy
  • utrzymywanie i budowanie relacji biznesowych z klientem
  • bieżąca analiza sytuacji rynkowej oraz raportowanie aktywności w systemie


WYMAGANIA

  • ukończone studia wyższe lub ostatni rok studiów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • motywacja, zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie do pracy
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • biegła znajomość języka polskiego


Mile widziane

  • doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie kierunkowe (transport, logistyka)
  • znajomość języka niemieckiego lub języka francuskiego będzie dużym plusem


OFERUJEMY

  • Rozwinięty program wdrożeniowy oraz realne możliwości rozwoju w dynamicznie rozwijającej się, globalnej organizacji
  • Przyjazne, otwarte i inkluzywne miejsce pracy, które zachęca do innowacyjnego myślenia
  • Możliwość rozwijania umiejętności językowych w naszych wielojęzycznych biurach
  • Dostęp do platform szkoleniowych, takich jak Percipio i GoFluent umożliwiające stałe nabywanie wiedzy
  • Kompleksowe Świadczenia: atrakcyjne wynagrodzenie i premie uzależnione od wyników, Program Pomocy Pracowniczej (EAP), Plan Zakupu Akcji Pracowniczych (ESPP) po pierwszym roku pracy, System kafeteryjny MyBenefit, Bezpłatną opiekę medyczną w sieci prywatnych klinik oraz dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista/tka ds. Jakości Współpracy

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
prawo jazdy kat. B
negocjacje
Microsoft Office Excel
Nowa

Junior KYC Specialist

Nowa
ALTEN Polska
Łódź
English
Quick Learn
FATCA
Nowa

Junior Customer Success Specialist (upsell&churn prevention)

Nowa
5 200 - 7 200 pln
ZnanyLekarz
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
obsługa klienta
Nowa

Specjalista/Starszy Specjalista Operator SOC – L2

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
SIEM
SOC
Nowa

Customer Service Agent with German

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
German
Nowa