C.H. Robinson poszukuje dynamicznej osoby na stanowisko Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta.
W tej roli będziesz kompleksowo obsługiwać zlecenia transportowe klientów z Europy, współpracować z nimi na co dzień, negocjować warunki współpracy oraz budować trwałe relacje biznesowe. Dodatkowo będziesz analizować sytuację rynkową i raportować swoje działania w systemie.
To wyjątkowa okazja, aby dołączyć do zespołu lidera branży logistycznej! Rozwijaj się w międzynarodowym środowisku i dołącz do nas już dziś!
OBOWIĄZKI
- kompleksowa obsługa zleceń transportowych klienta
- codzienna współpraca z klientami w zakresie realizowanych zleceń
- negocjowanie i ustalanie warunków współpracy
- utrzymywanie i budowanie relacji biznesowych z klientem
- bieżąca analiza sytuacji rynkowej oraz raportowanie aktywności w systemie
WYMAGANIA
- ukończone studia wyższe lub ostatni rok studiów
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- motywacja, zaangażowanie oraz pozytywne nastawienie do pracy
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- biegła znajomość języka polskiego
Mile widziane
- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie kierunkowe (transport, logistyka)
- znajomość języka niemieckiego lub języka francuskiego będzie dużym plusem
OFERUJEMY
- Rozwinięty program wdrożeniowy oraz realne możliwości rozwoju w dynamicznie rozwijającej się, globalnej organizacji
- Przyjazne, otwarte i inkluzywne miejsce pracy, które zachęca do innowacyjnego myślenia
- Możliwość rozwijania umiejętności językowych w naszych wielojęzycznych biurach
- Dostęp do platform szkoleniowych, takich jak Percipio i GoFluent umożliwiające stałe nabywanie wiedzy
- Kompleksowe Świadczenia: atrakcyjne wynagrodzenie i premie uzależnione od wyników, Program Pomocy Pracowniczej (EAP), Plan Zakupu Akcji Pracowniczych (ESPP) po pierwszym roku pracy, System kafeteryjny MyBenefit, Bezpłatną opiekę medyczną w sieci prywatnych klinik oraz dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu