• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportJunior IT Support / Młodszy specjalista ds. IT
    Junior IT Support / Młodszy specjalista ds. IT
    Support
    CALZ Polska

    Junior IT Support / Młodszy specjalista ds. IT

    CALZ Polska

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    Windows
    helpdesk
    priorytetyzacja
    macOS/iOS
    Windows Server
    Angielski

    Opis stanowiska

    Twój zakres obowiązków


    • Prowadzenie ewidencji sprzętu służbowego zgodnie z przyjętymi w firmie regulaminami i współtworzenie takich regulaminów.
    • Przygotowywanie telefonów służbowych do wydania pracownikom.
    • Przygotowywanie laptopów i komputerów PC do wydawania pracownikom.
    • Przeprowadzanie instalacji sprzętu w biurze i sklepach spółki.
    • Prowadzenie ewidencji dot. drukarek fiskalnych (przyjęcia do użytkowania, wyrejestrowania, przesunięcia między lokalizacjami).
    • Przyjmowanie zgłoszeń dot. usterek i awarii od pracowników i rejestrowanie ich w systemie HelpDesk.
    • Współpraca z Działem IT w centrali Grupy w celu rozwiązywania zaistniałych problemów technicznych.
    • Udział we wdrażaniu nowych rozwiązań technicznych i nowych urządzeń.
    • rozwiązywanie problemów technicznych dot. sprzętu służbowego i środowiska IT,
    • Współpraca przy nadzorowaniu poprawnego działania środowiska IT.
    • Współpraca przy tworzeniu procedur kontrolnych dot. środowiska IT (mających zapobiegać nadużyciom i błędom).
    • Prowadzenie ewidencji leasingowanych samochodów oraz wydawanie samochodów do użytkowania i odbieranie przy zakończeniu użytkowania.
    • Kontakt z dostawcami sprzętu i usług w zakresie IT w celu zapewnienia prawidłowej współpracy.
    • Okresowe testowanie systemów back-up (systemów dot. tworzenia kopii zapasowych ważnych plików komputerowych) poprzez próbne odzyskiwanie danych.
    • Inne polecenia wydawane przez przełożonego w zakresie wykonywania pracy w dziale IT.



    Nasze wymagania


    • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
    • Wiedza na temat dostarczania usług IT, narzędzi i technik, sprzętu IT.
    • Znajomość systemów Windows, Windows Server, macOS/iOS.
    • Umiejętność tworzenia i utrzymywania dokumentacji technicznej.
    • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz gotowość pomocy innym użytkownikom.
    • Zdolność dostosowania się do obowiązujących procedur i polityk bezpieczeństwa.


    Mile Widziane:

    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku:
    • Znajomość i doświadczenie w obsłudze sieci (LAN, WAN, architektura sieci, urządzenia sieciowe):



    To oferujemy


    • Chcemy byś został/a z nami na dłużej, więc oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
    • Z racji tego, że pracujemy w międzynarodowym środowisku to będziesz miał/a możliwość skorzystania z kursu języka obcego.
    • Kartę lunchową, którą możesz wykorzystywać w wielu punktach gastronomicznych oraz w sklepach.
    • Pakiet medyczny, które obejmuje szeroki zakres wizyt specjalistycznych, badań diagnostycznych oraz opiekę stomatologiczną.
    • Atrakcyjną zniżkę na zakupy we wszystkich naszych sklepach (Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi UOMO, Tezenis, Falconeri).
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin.
    • Lubisz aktywność fizyczną? U nas otrzymasz możliwość skorzystania z karty Multisport.
    • Środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń – po dołączeniu do zespołu wprowadzimy Cię w tajniki pracy w CALZ POLSKA, a na co dzień możesz liczyć na wsparcie ze strony Managera zespołu oraz bardziej doświadczonych współpracowników. 😊
    • Przyjazną atmosferę pracy, brak określonego dress code i bogate zaplecze socjalne (chcemy, żebyś czuł/a się u nas jak w domu, dlatego też w naszej kuchni znajdziesz pyszną kawę, herbatę, owoce).

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Senior Event Specialist

    Senior Event Specialist

    Nowa
    Bespoke
    Warszawa
    język angielski
    prawo jazdy kat. B
    Nowa
    Konsultant ds. wdrożeń

    Konsultant ds. wdrożeń

    Nowa
    Asseco Data Systems
    Sopot
    Ms office
    BPMN
    Angielski
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Nowa
    Bean&Buddies Sp. z o.o.
    Warszawa
    proaktywna postawa
    obsługa klienta
    odpowiedzialność
    Nowa
    Catalog Specialist - Poland Marketplace, Marketplace Expansion

    Catalog Specialist - Poland Marketplace, Marketplace Expansion

    Nowa
    Amazon
    Łomianki
    skuteczna komunikacja
    English
    support
    Nowa
    Customer Support with German

    Customer Support with German

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Poznań
    Angielski
    skuteczna komunikacja
    dobra organizacja pracy
    Nowa