Growth / Digital Marketing Manager
Marketing

Growth / Digital Marketing Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

proactivity

communication

Analytics

Google Analytics

Team player

język angielski

Problem solving

Mile widziane

SEO

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy:


Chop-Chop jest firmą powstałą w 2010 roku, w której pracują entuzjaści tworzenia stron internetowych, aplikacji webowych oraz platform e-commerce.


Specjalizujemy się w projektach obsługujących takie technologie jak: Wordpress, React.js, Next.js, TypeScript, Node.js, oraz w projektach e-commerce postawionych na: Magento, Shopware, Shopify i WooCommerce. Nie są nam również obce rozwiązania łączące oba podejścia i budowa headlessów.


Nasi klienci to agencje cyfrowe i marketingowe, przedsiębiorstwa działające w obszarze e-commerce, startupy i inne firmy z wielu krajów na świecie.


Podczas powiększania zespołu zawsze stawiamy na charakter, przyjmując zasadę, że doświadczenie można nabyć, ale najważniejsza jest dla nas osobowość. Zaowocowało to stworzeniem pozytywnie nastawionego zespołu, rozumiejącego klientów i ich potrzeby, a przy tym nieustannie dążącego do samorozwoju.


Jesteśmy ambitni, chcemy się rozwijać, ale nigdy nie przysłania nam to spojrzenia na ludzi wokół nas.



Kogo szukamy?


Szukamy kogoś, kto wesprze nas w codziennych działaniach działu marketingu i sprzedaży.



Wymagania:


  • tworzenie, rozwój, zarządzanie i optymalizacja lejków sprzedażowo-marketingowych w zakresie generowania leadów,
  • tworzenie, rozwój, egzekucja strategii generowania leadów sprzedażowych,
  • analiza kanałów marketingowych i sprzedażowych,
  • umiejętność tworzenia i optymalizacji kampanii Google Ads,
  • praktyczna znajomość platform reklamowych Meta Ads, LinkedIn Ads,
  • praktyczna znajomość narzędzi analitycznych: Google Analytics, Google Tag Manager, HotJar, itp.,
  • marketing i optymalizacja konwersji na podstawie danych,
  • monitoring i raportowanie rezultatów (ROAS, CPC, CTR),
  • przeprowadzanie regularnych audytów,
  • aktywny udział w tworzeniu i realizacji strategii sprzedażowo-marketingowej,
  • koordynacja i/lub współpraca z innymi osobami w firmie,
  • samoorganizacja,
  • umiejętność priorytetyzacji zadań własnych,
  • umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej,
  • sumienność, słowność, komunikatywność, terminowość.



Mile widziane:


  • doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT (jesteśmy software housem),
  • podstawowa znajomość technologii z zakresu web i e-commerce development,
  • znajomość narzędzi do SEO: Senuto, Ahrefs,
  • praca dla klienta B2B, B2C, B2B2C,
  • proaktywne podejście do doskonalenia procesów marketingowych, ciągłe poszukiwanie optymalizacji i innowacji.



Co oferujemy:


  • praca na cały etat / pół etatu,
  • widełki płacowe w zależności od doświadczenia i umiejętności: 7000 - 10500 PLN + VAT na fakturze (B2B)*,
  • pracę częściowo zdalną (biuro we Wrocławiu, Warszawie, Toruniu),
  • elastyczne godziny pracy (start pomiędzy 8:00 a 10:00),
  • lekcje angielskiego,
  • komputer służbowy,
  • przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy,
  • pakiet LuxMed,
  • dodatkowe szkolenia,
  • integracje i wyjazdy firmowe,
  • becikowe.



*Podana stawka jest stawką liczoną za cały etat, w którym zawiera się 26 dni urlopu. Rozliczanie odbywa się w modelu godzinowym.



Jak wygląda proces rekrutacji?


  1. Weryfikacja CV.
  2. Rozmowa rekrutacyjna.

Rekomendowane oferty

Growth Marketing Specialist

Nowa
9 000 - 12 000 PLN/mies.
Calimala.ai
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
AI
B2B marketing
marketing
Nowa