Graduate Econometrician
-, Warszawa
Choreograph
WPP Media to globalna organizacja mediowa należąca do grupy WPP, skupiająca marki Choreograph, EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker.W świecie, w którym media są wszędzie i we wszystkim, łączymy najlepsze platformy, ludzi i partnerów, aby tworzyć nieograniczone możliwości wzrostu.
Dołączając do nas korzystasz z programów przygotowujących do zawodów przyszłości oraz pracujesz ze specjalistami, których kompetencje potwierdzone są certyfikatem DIMAQ. W WPP Media nie tylko używamy technologii – my ją tworzymy. Dzięki naszym autorskim narzędziom, takim jak platforma WPP Open (platforma AI dla marketingu), będziesz pracować na międzynarodowych projektach i wspierać klientów na całym świecie. W WPP Media możesz korzystać z globalnych zasobów i kontaktów całej sieci WPP, poszerzać sieć znajomości i uczyć się od najlepszych w marketingu i reklamie.
Jako Top Employer Poland & Europe 2021–2025 tworzymy środowisko pracy oparte na zaufaniu i wysokich standardach HR. Po raz drugi z rzędu (2024 i 2025) Magazyn Media & Marketing uhonorował nas tytułem
Grupy Mediowej Roku.Więcej informacji możesz znaleźć na stronie wppmedia.com
Gdzie będziesz rozwijać swoje kompetencje?
Choreograph to część WPP Media, która łączy dane i technologię, żeby zmieniać sposób, w jaki działa marketing. Budujemy platformy i narzędzia, które pomagają przekładać strategie na realne działania docierające do milionów ludzi. Pracujemy z agencjami i Klientami na całym świecie, wykorzystując Open Media Studio i analitykę, by wydobyć prawdziwą wartość z danych. Nasz zespół to ponad 1000 ekspertów w 20 krajach – ciekawych i nastawionych na rozwiązywanie problemów.
Wierzymy, że dane mogą być paliwem wzrostu – pod warunkiem, że korzysta się z nich odpowiedzialnie. Dlatego w Choreograph stawiamy na rozwiązania, które wspierają rozwój biznesu w mądry i zrównoważony sposób.
Jak będzie wyglądała Twoja praca?
Jako GRADUATE ECONOMETRICIAN, dołączysz do Choreograph Data and Analytics - czyli zespołu ekonometryków, data scientistów i badaczy, którzy dostarczają zaawansowanych analiz oraz rozwiązań mierzących efektywność.
Na co dzień bedziesz m.in. :
wspierać realizację projektów z zakresu Marketing Mix Modeling (MMM), obejmujących: przygotowanie danych, modelowanie ekonometryczne, tworzenie raportów oraz przedstawianie wyników,
wspierać oraz prowadzić projekty Rapid Sales Modeling.
Co przyda Ci się na starcie?
znajomość podstaw ekonometrii, statystyki lub badań rynkowych,
chęć rozwoju w zakresie pracy z liczbami, badań rynkowych oraz ekonometrii,
bardzo dobra znajomość języka angielskiego – codzienna praca w tym języku,
umiejętność budowania relacji z Klientami,
Świetnie odnajdziesz się w naszym zespole, jeśli cechujesz się dokładnością oraz lubisz dzielić się wiedzą
Czego możesz spodziewać się po nas?
umowy o pracę,
pracy 3 dni z biura, 2 z domu,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej,
zniżki do naszej kantyny pracowniczej,
workation po pół roku pracy,
cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
cyklicznych spotkań integracyjnych,
rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
możliwości dołączenia do Innovation Community – to nasz wspólny program realizowany z Mspark: razem z Tobą rozwijamy i wdrażamy innowacyjne pomysły z sektora MARTECH,
technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
wsparcia w ramach Employee Assistant Program (doradztwo w zakresie zdrowia psychicznego) oraz współpracy z platformą Telus Health One,
…i czegoś, co nie jest standardem wszędzie: atmosfery, w której ludzie naprawdę się wspierają, doceniają swoją pracę i chętnie dzielą się wiedzą.
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Przed Tobą rozmowa telefoniczna, następnie testy z wiedzy ekonometrycznej, a na końcu spotkanie z przyszłym przełożonym w towarzystwie HRu. Podczas spotkania będziemy chcieli poznać Twoje kompetencje, ale liczymy również na to, że opowiesz nam o sobie, ponieważ chcemy tworzyć zespoły czujące się dobrze w swoim towarzystwie.
Brzmi ciekawie? Aplikuj i zobacz, jak razem możemy tworzyć przyszłość mediów!
Branża mediowa się zmienia, więc my też — działamy już jako WPP Media! Jesteśmy centrum technologicznym i operacyjnym dla marek WPP - EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker, T&Pm i Choreograph, łącząc innowacje, dane i sk...
Graduate Econometrician
Graduate Econometrician
-, Warszawa
Choreograph