Rozwijamy platformę do webinarów i spotkań online, z której korzystają miliony użytkowników na całym świecie! Jesteśmy firmą z Gdańska o globalnym zasięgu - nasz produkt jest dostępny w 10 językach, a tylko w 2023 roku przeprowadzono na naszej platformie ponad 718 tysięcy wydarzeń online, które zgromadziły ponad 13,5 miliona uczestników i trwały 1 230 360 godzin, czyli 51 265 dni. 😁
Zatrudniamy obecnie ponad 100 osób i wciąż rośniemy. Dołączając do nas będziesz rozwijać nie tylko firmę, ale również swoje umiejętności. Wyróżnia nas nieformalna, przyjazna atmosfera na co dzień oraz wyjątkowi współpracownicy, których możesz poznać już niebawem!
⭐️ Performance Marketing w Clickmeeting to przede wszystkim praca na wielu rynkach międzynarodowych z wykorzystaniem różnych platform reklamowych. Jeśli do tego dodamy promowanie ciekawego i rozwiniętego produktu, w który wierzymy, pracę z nowoczesnymi technologiami i dużą swobodę, masz już obraz tego, czego możesz spodziewać się, pracując z nami! Brzmi ciekawie?
W ClickMeeting będziesz:
- Prowadzić i optymalizować kampanie na platformach m.in. Meta, Linkedin, Capterra, TikTok na rynkach międzynarodowych oraz w Polsce.
- Współtworzyć i wdrażać strategię performance dla powyższych kanałów.
- Przeprowadzać testy reklam i stron docelowych, aby w oparciu o zebrane dane podejmować decyzje o kampaniach.
- Analizować dane, śledzić trendy rynkowe, przygotowywać raporty i rekomendacje.
- Dopasowywać, proponować i wdrażać rozwiązania optymalizacyjne z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.
- Monitorować efektywność kampanii i przygotowywać szczegółowe raporty.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Doskonale znasz narzędzia do realizacji kampanii płatnych, zwłaszcza Meta Ads i LinkedIn Ads lub inne np. Capterra, Tik Tok, Reddit, X.
- Posiadasz co najmniej 4 letnie doświadczenie w realizacji kampanii płatnych na międzynarodowych rynkach.
- Wyróżnia Cię mocna orientacja na realizację założonych celów – rozumiesz perspektywę osiągania celów w branży B2B .
- Potrafisz samodzielnie tworzyć i prowadzić kampanie z różnymi celami biznesowymi: np.sprzedaż/ brand awerness/ generowanie leadów.
- Potrafisz prognozować i planować budżet oraz dobierać odpowiednie kanały i szacować potencjalne wyniki kampanii.
- Potrafisz analizować efektywność prowadzonych działań, a także formułować wnioski i rekomendacje.
- Lubisz pracę analityczną, przygotowywanie raportów, zestawień, porównań – w danych widzisz więcej niż liczby.
- Znasz i sprawnie obsługujesz Google Analytics 4.
- Sprawnie obsługujesz pakiet MS Office zwłaszcza Excel.
- Umiesz sprawnie rozpoznawać i oceniać trendy na rynku social mediów i na ich podstawie przygotowywać własne rekomendacje.
- Potrafisz posługiwać się biegle językiem polskim i oraz bardzo dobrze językiem angielskim.
- Masz entuzjastyczne podejście do życia, jesteś samodzielny/a i dobrze zorganizowany/a.
- Mile widziane:
- Doświadczenie z SaaS lub branży B2B.
- Znajomość Google Ads.
- Znajomość Google Tag Manager.
- Znajomość Criteo, Adroll lub działań afiliacyjnych.
Co oferujemy?
- Umowę o pracę lub współpracę B2B (w przypadku współpracy B2B umawiamy się na stawkę dzienną netto).
- Proces rekrutacji prowadzony w 100% zdalnie.
- Prywatną opiekę medyczną w LuxMed.
- Kartę Multisport.
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie.
- Bezpłatny udział w szkoleniach i kursach językowych (język angielski, niemiecki, hiszpański, francuski, włoski, rosyjski).
- Budżet na rozwój.
- Zapewniony czas na rozwój własny w ramach godzin pracy.
- Charity Day - dzień wolny na działania charytatywne.
- Jeśli jesteś z Trójmiasta lub okolic - praca hybrydowa (4 dni w miesiącu z biura) lub w pełni z naszego biura w Gdańsku.
- Jeśli mieszkasz w innej części Polski - praca zdalna plus zapraszamy do odwiedzania nas w Gdańsku (1 dzień raz na 3 miesiące; na ten przyjazd zapewniamy nocleg i pokrywamy koszty podróży).
- W naszym biurze czekają na Ciebie przekąski, owoce, warzywa, pieczywo i dodatki - śmiało możesz przyjść bez śniadania, bo przygotujesz je na miejscu. :)
- Zwrot kosztów dojazdu do pracy w biurze.
- Dodatkowy bonus za bieganie lub dojazdy rowerem/hulajnogą do pracy w biurze.
- Dużą ilość integracji, pomagających nam dbać o atmosferę w Clicku.
- Świętowanie rocznic, urodzin i imprezy okolicznościowe.
- otwartą kulturę organizacji bazującą na zaufaniu i zaangażowaniu - U nas będzie Ci wszystko Clickało! ;)
Nasz proces rekrutacyjny w pigułce:
-
Rozmowa telefoniczna z osobą z HR, która zada pytania dotyczące Twojego doświadczenia i wymaganych na tym stanowisku umiejętności oraz opowie Ci więcej o Clicku.
-
Zadanie rekrutacyjne - chcemy zweryfikować Twoje umiejętności wymagane na tym stanowisku i pozwolić Ci doświadczyć jak mogłaby wyglądać praca w tej roli. :)
-
Spotkanie online - finalne spotkanie na ClickMeeting, które zajmie nam do półtorej godziny. Spotkasz się z Judytą (Performance Marketing Manager), Grzegorzem (Marketing Director) i osobą z działu HR.
Po każdym z etapów otrzymasz od nasz informację zwrotną dotyczącą Twojego statusu w procesie rekrutacyjnym.
Administratorem Twoich danych osobowych jest ClickMeeting Sp. z o. o. z siedzibą w Gdańsku (Al. Grunwaldzka 413, 80-309 Gdańsk). Twoje dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie przepisów Kodeksu pracy i/lub wyrażonej przez Ciebie zgody. Masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania. Jeśli chcesz wycofać zgodę lub zrealizować inne przysługujące Ci prawa, wyślij wiadomość na adres rekrutacja@clickmeeting.com. Ponadto, jeśli wyrazisz na to zgodę, możemy stosować procesy oparte na profilowaniu w celu wsparcia procesu rekrutacji. Profilowanie w przypadku rekrutacji polega na mierzalnej i obiektywnej ocenie Twoich kwalifikacji, umiejętności lub innych cech, które są istotne przy danym procesie rekrutacyjnym za pomocą ustawionych filtrów (tagów). Tak rozumiane profilowanie nigdy jednak nie prowadzi do automatycznego podejmowania przez nas decyzji o wyborze kandydata do pracy na dane stanowisko i jest tylko jednym z elementów procesu rekrutacyjnego. Twoje Dane Osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz przez okres niezbędny dla celów obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacyjnym, tj. przez 3 lata, a jeśli wyrazisz zgodę na przetwarzanie swoich Danych Osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji – wtedy nie krócej niż okres obowiązywania udzielonej przez Ciebie zgody. Wszelkie pozostałe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych uzyskasz na stronie https://legal.clickmeeting.com/pl/privacy-security-pl/privacy-policy-pl/.