Zakres obowiązków:
· Działania komunikacyjne i informacyjne w zakresie nowych aplikacji i systemów budowanych przez KPRM i COI,
· Przygotowanie koncepcji w zakresie planów komunikacji i szkoleń,
· Budowa i prowadzenie baz danych kontaktowych na potrzeby działań wdrożeniowych,
· Działania aktywizujące i wspierające w instytucjach administracji publicznej i samorządowej,
· Spotkania z użytkownikami (urzędy).
Poszukiwane kompetencje:
· Minimum rok doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji,
· Kreatywność i otwartość na szukanie możliwości wsparcia instytucji w zakresie wdrożeń nowych aplikacji,
· Dobra organizacja pracy,
· Doświadczenie w pracy w środowisku IT,
· Umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów,
· Umiejętność pracy pod presją czasu,
· Odpowiedzialność i komunikatywność,
· Umiejętność tworzenia materiałów graficznych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
· Pracę w największej firmie IT tworzącej usługi dla Obywateli,
· Możliwość pracy w trybie hybrydowym,
· Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
· Elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między 7:00 a 10:00),
· Możliwość pracy w wygodnym biurze blisko Dworca Zachodniego,
· Udział w zróżnicowanych technicznie projektach,
· Dostęp do najnowszych technologii,
· Dobry sprzęt i rynkowe wynagrodzenie,
· Otwarty zespół ludzi nastawionych na rozwój,
· Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji dzięki samodzielnie proponowanym szkoleniom,
· Dodatkowo: m.in. prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, wczasy pod gruszą, dzień wolny na urodziny, dodatkowe 4 tygodnie urlopu po 3 latach współpracy.
Rekomendowane oferty